kayhan.ir

کد خبر: ۹۷۸۶
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۲

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر 33916546 تمام ساعات شبانه‌روز

سران فتنه به بیگانگان شد. بدین وسیله از آنها در این خصوص تشکر می‌کنم.
0530---0912
* یکی از راه‌های مقابله با گستاخی‌های اروپایی‌ها در صدور قطعنامه علیه ملت ایران تصویب دریافت حق ترانزیت از آنها برای عبور کشتی‌ها‌یشان از تنگه هرمز می‌باشد.
1908---0916
* آنچه چند ماه اخیر در کشورمان رخ داد، زمینه‌ساز قطعنامه اروپائيان بود و ملاقات اخیر وزیر ارشاد اسلامی با یکی از سران فتنه آن هم بعد از قطعنامه اروپائیان حکایت از جریان خزنده و خاموشی دارد که از دید مردم پنهان نیست. سردمداران فتنه بدانند تا ولایت ومردم در صحنه‌اند خیال خام در سر نپرورانند. دشنه سران فتنه فقط قلب خود آنها را می‌درد.
محمودی
* از مسئولین دیپلماسی کشور درخواست می‌کنم که صادقانه به ملت اعلام کنند که چه رفتاری از آنها طی 7-8 ماهه اخیر سرزده که اروپائی‌ها چنین جسارتی به ملت رشید و انقلابی و شهیدپرور نمایند و با صراحت در قطعنامه خود خواستار آزادی و رواج همجنس‌بازی در ایران بشوند؟
4856---0912
* متأسفانه باید گفت روحیه تساهل و تسامح بعضی از مسئولین، اروپایی‌ها را به یاوه‌گویی علیه ملت و کشور ایران واداشته است. باید با تأسی از رهبر معظم انقلاب جواب دندان‌شکن به آنها داد.
2197---0911
* اقتصاد و فرهنگ عواملی هستند که در کنار یکدیگر باعث عزت و اعتلای همه جانبه نظام اسلامی می‌شوند. نهادهایی هستند که وظایف محوله به آنها مربوط به شعارهای سال است. اما عزم ملی این تذکر را می‌دهد که همه مسئولان در سایر نهادها و در راس آنها خود مردم در تحقق این شعارها بکوشند.
سلیمان بلغار
* در ماجرای سبد کالای دولت جدید افرادی با حقوق و درآمدهای 4 میلیون تومان به بالا سبددار شدند در عوض افراد روستایی و بیکار بی‌سبد ماندند آیا در ثبت‌نام جدید یارانه‌ها نیز این داستان تکرار می‌شود و سر افراد ضعیف جامعه مثل همیشه بی‌کلاه می‌ماند؟
2464---0937
* اینکه مسئولین و دولتمردان برای توجیه شهروندان درآمد خارجی‌ها را نسبت به میزان درآمد ما ایرانیان نادیده گرفته و فقط به هزینه‌ها و مقایسه آن با خارج اشاره کنند کمال بی‌انصافی است.
بوربور از ورامین
* مگر قرار نبود با اجرای هر مرحله از هدفمندی یارانه‌ها سرانه یارانه نیز افزایش پیدا کند پس چرا علی‌رغم چند برابر شدن قیمت‌ها از افزایش مبلغ یارانه خبری نیست.
9820---0919
* در سفری که امسال عید به سیستان داشتم مشاهده کردم جاده‌های آسفا‌لته روستایی پر از چاله و چوله‌های خطرناک شده و همه آنها ناشی از تردد کمپرسی‌ها و دیگر ماشین‌های سنگین شرکت‌های دولتی و خصوصی در این جاده‌ها می‌باشد.
6972---0912
* مسئولین دستگاه قضا به حجم انبوه پرونده‌هایی که در این دستگاه خاک می‌خورد رسیدگی کنند. چرا باید امثال بنده مدت یک سال تمام بین دادسرا و کلانتری در رفت و آمد باشم و به نتیجه نرسم.
2471---0933
* علی‌رغم همه تبلیغات و وعده‌های مسئولین پیش‌فروش بلیت اتوبوس از شهرستان‌ها به تهران به صورت حضوری و اینترنتی در ایام اسفند انجام نشد. لطفاً بعد از این وعده‌های غیرعملی ندهند.
1607---0918
* از رئیس‌جمهور که به دیدار سالمندان شمال تهران تشریف بردند درخواست می‌شود سری هم به سالمندان فقیر کهریزک بزنند.
نظری
* بزرگراه شهید مدرس از محدوده بزرگراه همت به سمت پایین در طرح زوج و فرد پلاک خودروها قرار دارد اما متاسفانه تابلوی راهنمایی که هشدار دهنده ورود به این طرح می‌باشد در محل نصب نشده و بسیاری از رانندگان بدون اطلاع وارد طرح شده و ناخواسته به پرداخت جریمه مجبور می‌شوند.
یک هموطن
* در شهرستان قاین چشم پزشک و متخصص مغز و اعصاب و همچنین متخصص پوست وجود ندارد. متأسفانه مسئولین استان و شهرستان نیز پاسخگو نیستند چرا؟
5255---0915
* از استانداری البرز و مسئولان مربوطه تقاضا داریم فکری به حال متکدیان پاکستانی بکنند. چهره شهر خیلی زشت شده است.
فرزانه
* در برخی جاده شهرها و حتی جاده روستایی هنوز شعار دو تا بچه کافی است به چشم می‌خورد. چرا برای امحاء این شعارها که با سیاست فعلی نظام همخوانی ندارد اقدامی نمی‌کنند؟
7902---0919
* چند سالی است در شهر بندر انزلی هیچ قبض تلفنی صادر نمی‌شود (چه همراه چه ثابت) و هیچ کس هم پاسخگو نیست در صورتی که شرکت مخابرات اعلام کرده در کشور سالانه میلیونها قبض تلفن صادر می‌شود. کدام راست می‌گویند؟
چوبدار از بندرانزلی
پاسخ شهرداری منطقه 16
«در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه کیهان مورخ 92/12/20 مبنی بر تغییر نام کوچه شهید غلامحسین پناهی واقع در محله جوادیه- خیابان برادران شهید اکبری، به کوچه شهیدان پناهی، به آگاهی می‌رساند این درخواست طی نامه شماره 581/301/253/ زم مورخه 92/12/19 از حوزه مقاومت بسیج 253 شهید بروجردی به روابط عمومی منطقه تحویل گردید.
لذا با توجه به مشاهده تناقض در نام پدر بزرگوار شهیدان و همچنین شماره قطعه محل دفن این شهیدان والامقام در تصاویر پیوست نامه مذکور، مقرر گردید پس از اخذ تأییدیه بنیاد شهید توسط آن حوزه محترم و تحویل آن به روابط عمومی منطقه اقدام لازم در این خصوص به عمل آید.»