kayhan.ir

کد خبر: ۹۶۳۵۷
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* اقدام ایثارگرانه و درس‌آموز یکی از آتش‌نشان‌های گرفتار در حادثه پلاسکو و پرت کردن ماسک مخصوص به سوی همکار خود برای حفظ وسیله متعلق به بیت‌المال (که ارزش چندانی در برابر جان انسان ندارد) ما را به یاد بسیجیانی انداخت که پیش از آنکه خود را به روی مین بیندازند پوتین‌هایشان را تحویل می‌دادند تا از بین نرود! دوره عجیبی است هم چنین انسان‌های بزرگ و ایثارگری در کنار ما هستند و هم نجومی‌های حرام‌خور و طلبکار از مردم! رسانه‌ها باید چنین ایثارهایی را بیشتر نشان بدهند شاید برخی غافلین تکانی بخورند و خدمت به مردم را بیاموزند و دست از حرام خواری بردارند.
هندوئی- آمل
* در خبر 20:30 شبکه دو تاریخ 95/11/5 وزیر امور خارجه اظهار داشتند: «من دوست ندارم هر روز از برجام حرف بزنند» عرض می‌کنم اگر برجام خوب و دستاورد آفتاب عالم تاب و تمام مشکلات ما را حتی آب خوردن را حل کرد چرا از خوبی‌های آن فریاد نزنیم ولی اگر به قول همکاران شما خسارت محض و تقریباً هیچ دستاوردی نداشته برای عبرت‌گیری چرا از آن دم نزنیم! چرا به آیندگان نگوییم بی‌توجهی به نصایح دلسوزان تمام دستاوردهای هسته‌ای ما را به باد داد.»
سیدقریشی
* کاش می‌شد هشدارها و انذارهای کیهان یک بار دیگر چاپ می‌شد (آمریکا در طول عمر خود هر قراردادی با هر کشوری را امضا کرد متن آن را خبره‌ترین و کارکشته‌ترین وکلای کاخ سفید تنظیم کردند که صددرصد در جهت منافع آمریکا باشد و منافع طرف مقابل یا دیده نشده یا طوری دیده شده که اصلاً نتواند به آن برسد!)امروز هشدارها و روشنگری‌های کیهان به عیان در مقابل دید ملت است. آمریکا طوری برجام را تنظیم کرد که صد درصد به خواسته خود برسد و رسید و اوبامای مؤدب با خیال راحت از کاخ قدم بیرون نهاد! در داخل هم مدتی گفته شد صبر کنید تا سیب و گلابی‌ها برسند و به تازگی می‌گویند دیگر حرفش را نزنید و خلاصه شتر دیدی ندیدی! این فرجام سه سال اتلاف انرژی دولت مدعی تدبیر و امید است!
7977---0912
* چطور رئیس جمهور اصرار دارند وانمودکنند که تحریم‌ها برداشته شده است که حتی تیم استقلال هم به خاطر تحریم نتوانسته طلب فیفا را پرداخت کند و فیفا هم استقلال را از نقل و انتقالات محروم کرده است! تحریم برای فوتبال هم مشکل ایجاد کرده، چطور آن را آفتاب عالم‌تاب تلقی می‌کنند؟ وقتی حتی برنامه ورزشی سیمای جمهوری اسلامی به جای بیان چنین واقعیاتی به بازی‌های سیاسی مشغول باشد بهتر از این نمی‌شود.
9782---021 و 3991---0938
* فروش بسیار ارزان پالایشگاه کرمانشاه برای مردم دردآور است. قوه قضائیه بازرسی کل کشور و مجلس موظف به پیگیری موضوع هستند. رسانه‌ها نیز با افشای پشت پرده این موضوع اجازه ندهند حق و حقوق مردم ضایع شود.
1194---0912 و علیمردانی
* با عرض خسته نباشید به دولت تلاشگر... عرض می‌کنم قطع یارانه ما اولویت دولت است که صورت خود را با سیلی سرخ نگه می‌داریم یا توجیه اختلاس بالای ده هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان؟!
9448---0911
* هنوز شورای شهر و شهردار نکا- که افتخار پرورش پنج شهید مدافع حرم را دارد- نامگذاری خیابان یا کار برجسته دیگری برای حفظ نام این افتخارآفرینان خود انجام نداده است! در این دوره 4 ساله پنج شهردار در این شهر عوض شده است!
یزدانی گلوردی- نکای مازندران
* ای کاش آقایان برنامه خندوانه حرمت شهدای آتش‌نشان راحفظ می‌کردند؟! اگر تا بعد از تشییع این عزیزان برنامه پخش نمی‌شد به جایی برمی‌خورد؟!
9581---0901 و 9805---0903 و 7652---0911
* توصیه به استفاده از عینک برای اکثریت یک جامعه این سؤال را به وجود می‌آورد که چطور مردم یک کشور دچار آسیب بینائی شده‌اند؟! و چرا این بیماری فراگیر گریبان برخی را نگرفته است؟ پیشنهاد می‌شود آنانی که عینک برجام به چشم خود زده‌اند، با بکارگیری سمعک امکان گوش دادن به مشکلات مردم و کشور و تذکرات دلسوزان رابرای خود فراهم سازند.
محمودی
* قرائن، شواهد و عملکردها نشان می‌دهد کاسبان تحریم اعتقادی به اقتصاد مقاومتی ندارند. لذا هر روز شکایت بخشی از تولیدکنندگان اعم از کشاورزان و یا صنعتگران به خاطر بی‌توجهی به مسئله تولید به گوش می‌رسد. آخرین نمونه آن ناله سیب‌زمینی‌کاران بود که در تاریخ 95/11/5 از سیما پخش شد. اما ظاهرا به جای ما ترامپ بنا دارد اقتصاد مقاومتی را در اولویت برنامه خود قرار دهد. او دستور داده که کارگر آمریکایی استخدام و تولیدات داخلی مصرف شود.
نیکنام- قم
* قیمت گاز و برخی اجناس و مواد مصرفی چون کره از ابتدای سال تاکنون جهش بیش از 10 برابر داشته است. مگر قرار نبود با شیب ملایم افزایش یابند؟ فرد منصفی بررسی کند هزینه یک ماه گاز، آب، برق و خرید مایحتاج یک خانواده 3-4 نفره را با درآمد هشتصد هزار تومانی؟!
8834---0911
* خوش‌بینی بنده به آقای رئیس‌جمهور در سال 92 موجب گردید به ایشان رای بدهم ولی امروز که حقایق بر همگان معلوم شده سخت پشیمان هستم. فکر می‌کنم اولین حق شهروندی امثال من این بود که در تبلیغات انتخاباتی با آنها صادقانه برخورد شود.
8161---0917
* در برنامه صبحگاهی شبکه 3 سیما گفته شد علت خارج رفتن بعضی هنرمندان کشور یک لقمه نان است. بنویسید کدام منطق قبول می‌کند که کسی برای چند روز دنیا و مقداری رفاه بیشتر به کشور خودش پشت بکند و به دشمنان این ملت پناهنده بشود. انصاف هم خوب چیزی است.
0692---0918
* بالاخره آماری که رئیس‌جمهور درباره اشتغال و اعطای وام به کارخانه‌ها داده چقدر است؟ ایشان آمار می‌دهند و دست‌اندرکاران مثل رئیس تعاونی تولید تکذیب می‌کند! مسئولین کارخانه‌ها هم می‌گویند دولت بگوید به کدام کارخانه وام داده است!
وحیدی
* دو سال است که به مزد کارگران نانوایی‌ها مبلغی اضافه نشده است چرا؟ مگر قیمت مخارج این قشر برخلاف دیگر اقشار ثابت مانده است؟
5100---0937
* از کیهان به خاطر چاپ مطلب در مورد دریافت دیرکرد توسط یکی از بانک‌های آمل و پیگیری آن از سوی مسئولین امر بانکی در تهران که به حل مشکل انجامید تشکر می‌کنم.
5398---011
* حسن انتخاب مشهد مقدس به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 را به همه هموطنان ولایتمدار تبریک عرض می‌کنم. امیدوارم به برکت این حسن نامگذاری، برای بیان حقایق مذهب تشیع و معرفی امام رئوف حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) به جهان اسلام نهایت استفاده بشود.
6464---0938
* آقای نوبخت قول یکسان‌سازی حقوق بازنشسته و شاغل را برای دولت بعدی می‌دهد؟ حقوق دبیر بازنشسته لیسانسه 88 نصف حقوق دیپلمه بازنشسته 95 است؟
5604---0937
* از مسئولین خط 3 مترو که با افزایش قطار فاصله 15 دقیقه‌ای را به نصف کاهش دادند تشکر می‌کنیم.
جمعی از اهالی منطقه 18
* جاده‌های استان کرمانشاه فرسوده و فاقد روشنایی و دوربین‌های سرعت‌سنج است. از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم.
2753---0918
* از وزیر نیرو به خاطر دستور بهره‌مندی یک میلیون روستائی از آب لوله‌کشی نهایت تشکر و قدردانی را می‌کنم. بهره‌مندی روستائیان از این نعمت الهی، باعث آفت‌زدایی از محصولات کشاورزی و حتی دامی می‌شود. امیدوارم با این حرکت جهادی ان‌شاءالله در آینده نه چندان دور همه روستائیان از تمام امکانات خاصه آب شرب کافی بهره‌مند گردند.
6263---0938
* یک یخچال فریزر سامسونگ خریداری کردم. از روز اول صدای این یخچال فریزر آن قدر بلند بود که شب‌ها یخچال را خاموش می‌کردیم. بعد از پیگیری‌های متعدد و رفت و آمد تکنسین‌های شرکت به بنده توصیه شده برای تعویض یخچال اقدام کنم اما متأسفانه شرکت خدمات پس از فروش سام سرویس خدمات مطلوبی ارائه نمی‌کند. صدای بنده را به گوش مسئولین شرکت سامسونگ برسانید.
رحمتی- کلاشه گیلان