kayhan.ir

کد خبر: ۹۵۷۵۵
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶

تازه‌ترین خبر درباره وضعیت پخش «ثریا» (اخبار ادبی و هنری)

محسن مقصودی، تهیه‌کننده و مجری برنامه «ثریا» با اشاره به سخنان رئیس صداوسیما که از بازگشت «ثریا» به آنتن در آینده نزدیک خبر داده است به خبرنگار کیهان گفت؛ ما هم خبر را از رسانه‌ها شنیدیم و امیدواریم که جلسات مشترکی برگزار شود و مشکلات حل شود و این برنامه همچون سابق به عنوان دیده‌بان پیشرفت ایران فعال گردد.
وی افزود: هنوز اعلام رسمی نشده است اما ان‌شاءالله در هفته بعد جلساتی برگزار شود و با گفت‌وگوی مستقیم مسائل حل شود و بحث‌های محتوایی و مشکلات مالی برنامه ثریا برطرف گردد.
مقصودی تصریح کرد: امیدواریم مثل همیشه با نگاه مثبت و با حمایت مسئولان صداوسیما این برنامه با همان گرایش سابق به پخش برسد.
تهیه‌کننده «ثریا» در پایان گفت: وظیفه می‌دانم که ضمن تسلیت به همه مردم به خاطر سانحه تلخ شهادت تعدادی از آتش نشان‌ها از مخاطبان، دانشجویان و رسانه‌هایی مثل «کیهان» که پیگیر پخش برنامه «ثریا» بودند تشکر کنم.
گفتنی است، علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما در حاشیه مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره تولیدات فناوری رسانه در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چرا برنامه «ثریا» مدتی است که هدف اعمال سلایق مختلف قرار گرفته،  نامنظم پخش می‌شود و حتی طلب سازندگان آن پرداخت نمی‌شود؟ گفت: ا‌‌ن‌شاءالله به زودی پخش این برنامه مانند گذشته منظم می‌شود.عسکری درباره اینکه اگر روال مثل سابق است، چرا بدهی‌های این گروه پرداخت نمی‌شود و چرا با عوامل برنامه «ثریا» جلسه برگزار نمی‌کنید، گفت که بعداً توضیح می‌دهم.