kayhan.ir

کد خبر: ۹۳۰۰۰
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* درود می‌فرستم به مادرانی که با خون دل عزیزان خود را بزرگ کردند و فرزندان همین مادران برای دفاع از حریم ولایت و حرم حضرت زینب(س) در برابر دشمن ایستادند و تبریک عرض می‌کنم به مادرانی که فرزندانشان را آخرین بار برای دفاع از حرم بدرقه کردند و پیکرهای بی‌جان‌شان را تحویل گرفتند. ما جوانان آرامش و آسایش امروز را مدیون مدافعان حرم هستیم و قول می‌دهیم راهشان را در دفاع از ولایت تا ظهور امام مهدی(عج) ادامه دهیم.
آرین- هـ- تهران
* چرا دولت همچنان خوش‌باوری را پیشه خود ساخته است؟ درخواست آقای ظریف از خانم موگرینی برای رسیدگی به بدعهدی آمریکا در کمیسیون مشترک برجام تنها به ادامه بدعهدی غرب ختم می‌شود. این نامه‌نگاری‌ها تنها از دست دادن فرصت‌ها به نفع آمریکا و همپیمانان اروپایی‌اش است.
3846---041
* بی‌تدبیری‌های دولت بار دیگر در جریان عقد قرارداد برای احداث نیروگاه در کشور اندونزی نمایان شد! ما توان احداث نیروگاه‌های برق در کشورهای دیگر را داریم چرا برای ساخت نیروگاه در کشورمان با ترکیه قرارداد امضاء کردیم؟
0901---021
* گفته بودند توافق کردیم تا سایه تحریم‌ها از اقتصاد و معیشت خانواده‌ها برود. بنابراین اکنون اگر غیر از این باشد پایبند بودن کشورمان به تعهداتش یک باج‌دهی علنی و بی‌ثمر به دشمنان است.
3783---041
* اگر اعلام آمارهای دولتی همین‌گونه ادامه داشته باشد، احتمالاً تا پایان عمر دولت، رشد اقتصادی ایران از چین و آمریکا پیشی خواهد گرفت و تورم هم به صفر می‌رسد!
8714---031
* برجام از طرف مقابل نقض شده اما ما همچنان اصرار بر اجرای تعهدات داریم! کجای این مواضع دولت با الفبای انقلاب اسلامی متناسب است؟
0666---021
* بفرمایید آقای روحانی! این هم آن غربی که شما در مذاکرات هسته‌ای او را محرم و مردم خود را نامحرم دانستید. مردم ایران از برجامی که دولت فقط آن را بزک کرد سودی عایدشان نشد جز تمدید 10 ساله تحریم‌ها! امیدوارم مجلس و دیگر نهادهای کشور حق از دست رفته مردم را به واسطه افرادی که به غرب اعتماد کردند بازپس گیرند و برنامه‌های تعطیل‌شده هسته‌ای را به حالت سابق بازگردانند.
محتشمی
* توافق شد تا تحریم‌ها لغو شود اما تحریم‌ها 10 سال دیگر تمدید شد! این بود آن دیپلماسی که رسانه‌های زنجیره‌ای حالا اعتراف می‌کنند با واژه‌های تزیینی آن را بزک می‌کردند؟! متاسفانه حتی عذرخواهی هم نمی‌کنند!
آرش حامدی
* آقای روحانی شما گفتید که تمام تحریم‌ها لغو شده است به جز تحریم‌های مالی بانکی در حالی که حتی تحریم‌های جدیدی هم به تصویب رسیده بود! با مردم صادق باشید.
7904---0250 و بخارایی و حجازی
* برجام باید به کتابی آموزنده برای آیندگان تدوین و چاپ شود تا مشخص باشد که چگونه عزت و افتخارات ملی ما با وعده‌های نسیه معامله شد و مشخص شود فراموش کردن عنصر خودباوری وابستگی به دشمنان را به دنبال خواهد داشت. خواندن این کتاب در آینده‌ هم روحیه انقلابی را افزایش خواهد داد و دست دشمنان را رو خواهد کرد.
1776---0919
* پدر بنده در روستاهای محروم استان اصفهان و تحت پوشش زندگی می‌کردند اما چند ماه است که تمام کمک‌های کمیته امداد قطع شده است! البته در این روستا ساکنان زیادی تحت پوشش بودند که به دلیل تقلیل بودجه این سازمان دیگر حمایت نمی‌شوند.
8441---0913
* با تبرئه آقای زاکانی، صحت سخنان ایشان نسبت به اطرافیان رئیس‌جمهور معلوم شد، و بیگناهی و منطق درست منتقدان هم برای دولتیان آشکار گشت. حالا باید آقای رئیس‌جمهور لطف‌کنند اطرافیان خود را به دادگاه معرفی کنند.
6277---0922
* آقای روحانی باور بفرمایید که برخی از مردم در ماه حتی توان خرید گوشت و مرغ را هم ندارند آنگاه تمام تبلیغات دولت و حامیانش به قرارداد با بوئینگ معطوف شده است! لطفا به وضع بد جامعه رسیدگی کنید نه خرید هواپیمایی که اگر مشمول دیگر بدعهدی‌های غربی‌ها نشود فقط قشر مرفه می‌توانند از آن بهره‌مند باشند. چرا هر چه خدمات دولت ارائه می‌کند سرش به مرفهین وصل می‌شود؟!
هاشمی- قم و 6214---0915
* در بهبهان استان خوزستان گوجه‌فرنگی‌های کشاورزان را دلال‌ها کیلویی 100 تومان قیمت می‌دهند که این قیمت‌ها دور از انصاف است! چرا مسئولان به یاری ما کشاورزان نمی‌آیند. چرا عدالتی که دولت از آن نام برده بود را عملی نمی‌کنند تا سودجویان نتوانند خون ما کشاورزان را در شیشه کنند آیا زحمات ما کشاورزان بهبهان در کشت گوجه‌فرنگی کیلویی 100  تومان می‌ارزد؟ امیدوارم مسئولان صدای ما را بشنوند.
3910---0916
* کاهش نرخ سود بانکی باعث شد به هزینه کارمزد بانک‌ها اضافه شود و از جهت دیگر به قشر ضعیف و مستاجر جامعه صدمات مالی جبران‌ناپذیری به دلیل افزایش بهای اجاره‌ها وارد شود! چرا اقدامات دولت در جهت تامین آسایش قشر حداکثری  جامعه نیست. چرا با برنامه‌های ضعیف و غیرکارشناسی موجب می‌شود کارگران بیشترین ضربه را تحمل کنند.
سیدعباس رضوی
* سخنگوی دولت اعلام کرد پاداش فرهنگیان 94 تا اردیبهشت 95 پرداخت می‌شود با گذشت 7 ماه از این سخن، هر ماه این جملات تکرار می‌شود ولی دریغ از اقدام عملی؟! پس چرا وعده می‌دهند و عمل نمی‌کنند؟
6328---0917
* طبق قرارداد مسکن مهر پرند قرار شد واحد مربوط را با 30 میلیون تومان پول تسویه کنیم اما به تازگی وزارت شهرسازی مدعی شده باید 40 میلیون تومان دیگر متقاضیان پرداخت کنند! در حالی که ارزش این خانه‌ها کمتر از مبلغ کل پرداختی متقاضیان است! چرا با قشر آسیب‌پذیر جامعه به گونه‌ای برخورد می‌کنند که آنان توانایی لازم برای پرداخت پول را ندارند.
3522---021
پاسخ شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه «مترو»
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه، مورخ شانزدهم آبان 1395 صفحه 2 با مضمون: گلایه از حضور آقایان در واگن ویژه بانوان به آگاهی می‌رساند: در حال حاضر یک و نیم واگن ابتدایی و انتهایی قطار در اختیار بانوان محترم است که به دلیل زیاد بودن مسافر آقا نسبت به خانم، در صورت اجرای کامل این طرح، عملاً نصف واگن‌ها به بانوان اختصاص پیدا خواهد نمود که این امر مقدور نمی‌باشد. برخی از مسافران به خاطر عدم آشنایی به محیط و ایستگاه، تمایل دارند به صورت خانوادگی سوار یک واگن شوند که اجرای طرح تفکیک، سردرگمی این افراد را در بر خواهد داشت. در صورت اجرای این طرح باید از حصار شیشه‌ای استفاده نمود که در صورت بروز نقص فنی در درب قطار، مسافران در زمان پیاده شدن دچار مشکل خواهند شد. شایان ذکر است که ضمن اطلاع‌رسانی مرتب و مکرر ممنوعیت ورود آقایان به واگن ویژه بانوان از طریق اتاق کنترل ایستگاه، در صورت بی‌توجهی آقایان به تذکرات لازم، این افراد به دفتر پلیس مترو مستقر در ایستگاه‌ها راهنمایی می‌شوند.»