kayhan.ir

کد خبر: ۹۲۲۸۵
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷

برگزاری جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با وزیر ورزش

در جلسه هیئت اجرایی با وزیر ورزش و جوانان قرار شد کارها و تصمیم‌گیری‌ها با همکاری و هماهنگی دو نهاد انجام گیرد و سلطانی‌فر هم اعلام کرد که این روش همیشه جواب می‌دهد.




هیات اجرایی دیروز در دفتر وزیر ورزش جلسه‌ای را با مسعود سلطانی‌فر برگزار کرد. در این جلسه از میان اعضای هیات اجرایی رسول خادم و شاهرخ شهنازی غایب بودند و نصرالله سجادی و غلامرضا شعبانی‌بهار نیز از معاونان وزیر ورزش حضور داشتند. در ابتدای جلسه کیومرث هاشمی گزارشی را از بازی‌های زمستانی آسیا، کشورهای اسلامی و داخل سالن آسیا ارائه کرد و گفت که در صورت توجه بیشتر می‌توانیم ورزشکاران زیادی را به این رقابت‌ها اعزام کنیم و با همکاری یکدیگر می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.
هاشمی همچنین در مورد روند اصلاح اساسنامه کمیته ملی المپیک صحبت کرد و گفت: با توجه به اجرای قانون انتزاع کمیته ملی پارالمپیک از کمیته ملی المپیک بنابراین باید طبق قانون در اساسنامه تغییراتی ایجاد شود. بازنگری‌هایی در حال انجام گرفتن است. در یکی از جلسات هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در مورد آن بحث شده و داریم روند را ادامه می‌دهیم تا هر چه زودتر به نتیجه برسیم. در ادامه این جلسه، وزیر ورزش از اعضای هیئت اجرایی درخواست کرد که آنها نیز صحبت‌هایی را داشته باشند و اعضا در مورد اینکه حاشیه‌ای وجود نداشته باشد و مشکل بودجه و اساسنامه حل شود صحبت کردند. همچنین آنها خواستار این شدند که شرایطی فراهم شود تا بر روی رشته‌های ورزشی دیگر هم سرمایه‌گذاری شود تا برای مدال‌آوری تنها متکی به دو سه رشته نباشیم. مسعود سلطانی‌فر نیز پس از شنیدن صحبت‌های هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، تصریح کرد: من آدم حاشیه‌ای نیستم زیرا اگر حاشیه وجود داشته باشد به هیچ عنوان نمی‌توان کار کرد. باید همکاری و هماهنگی وجود داشته باشد تا بتوانیم نتایج خوبی در ورزش کسب کنیم و این روش همیشه جواب می‌دهد. او ادامه داد: در تصمیم‌گیری‌هایی که در حوزه قهرمانی و در مورد فدراسیون‌ها و رشته‌های مهم انجام می شود به نظرم باید کمیته ملی المپیک هم در جریان گذاشته شود و نظر مسئولان کمیته ملی المپیک را نیز بگیریم.