kayhan.ir

کد خبر: ۸۹۸۴۳
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* گویا زنجیره توهین‌های رئیس‌جمهور  تمامی ندارد و بنای ایشان بر این است که انتهای این 4 سال را نیز به توهین‌های مکرر که گویا به ادبیات ایشان و همفکرانشان تبدیل شده است سپری کند. ما واقعا از این نحو بیان آن هم توسط شخص دوم کشور رنج می‌بریم.
زاهد- رشت
* تحمل انتقاد را باید از آقای رئیس‌جمهور یاد گرفت که منتقدین دولت را انقلابی‌نمای نفهم دانسته است!
9146---0918
* بر دولت و مجلس پس از تصویب 20 دقیقه‌ای برجام معلوم شد که علی‌رغم بی‌توجهی به خطوط قرمز نظام، شیطان بزرگ هیچ تغییری در رفتار و کردارش ایجاد نشد و همان روند قبل از توافق را در مورد تحریم‌ها اعمال می‌کند و سر آقایان و بلکه همه ملت بی‌کلاه ماند!
2245---0937
* بعضی‌ شخصیت‌ها و جریان‌های سیاسی دانسته یا ندانسته به دنبال فضاسازی دوقطبی در کشور هستند و با رسانه‌هایی که در اختیارشان است بر این طبل می‌کوبند ولی دلسوزان واقعی کشور از دو قطبی کردن کشور پرهیز دارند.
1887---0912
* آقای رئیس‌جمهور شاخص تعیین کرده که اگر دولتی برای اشتغالزایی کاری انجام ندهد با انقلاب نسبتی ندارد. خداوکیلی این دولت با این شاخص به خودش نمره بدهد و بگوید چه نسبتی با انقلاب دارد.
2770---0912
* اگر خواست قشر ایثارگران یعنی خانواده شهدا و جانبازان همانند دیگر اقشار ملت، بر تغییر تیم اقتصادی دولت باشد، آیا از سوی رئیس‌جمهور محترم به عنوان انقلابی‌نمای نفهم متهم می‌شوند؟
دولو
* 5 نفر بازنشسته هستیم که در یک کار خدماتی ورشکسته شده و 30 میلیون بدهی بالا آورده‌ایم. از آقای رئیس‌جمهور تقاضا داریم دستور بدهند با ما مثل معوقه 8 هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان برخورد شود. اگر هم ذخیره نظام محسوب شویم مزید امتنان خواهد بود.
8455---0912
* آقای رئیس‌جمهور گفته‌اند فساد را نباید عادی‌سازی کرد و شیوع داد. چرا تا وقتی سخن قبلی‌ها در میان بود این حرف‌ها در میان نبود، ایشان وقتی فساد در دولتش بیرون زده به یاد این موعظه‌ها افتاده است؟ آیا دولتمردان شعور ملت را دست‌کم گرفته‌اند؟
3752---0911
* اگر فساد 8 هزار میلیارد تومانی معوقه است چرا امیرمنصور آریا بابت معوقه 3 هزار میلیاردی اعدام شد و چرا صدها نفر از هموطنان برای 10 میلیون بدهی در زندان هستند؟
8455---0912
* از این گفته آقای رئیس‌جمهور که اظهار داشته شمارگان روزنامه‌های منتقد کاهش یافته تعجب کردم. به عنوان یک فرد آشنا و بااطلاع از کار مطبوعات عرض می‌‌کنم این قضیه کاملاً برعکس است. دلیل آن هم انباشت و باد کردن روزنامه‌های حامی دولت در پیشخوان دکه‌های روزنامه‌فروشی‌های شهر است.
گیلانی
* وزارت ارشاد برای بعضی از کتاب‌های به معنی واقعی مسئله دار از بیت‌المال هزینه می‌‌کند و به کتابخانه‌ها، مدارس، مراکز فرهنگی، مساجد و افراد هدیه می‌‌دهد و برای چاپ چنین کتاب‌هایی یارانه هم پرداخت می‌‌کند ولی در بین این همه کتاب، یک مورد از کتب 60-70 جلدی اسناد لانه ‌جاسوسی و جنایات شیطان بزرگ را ندیده‌ایم!
میرزکی- امام جماعت مسجد غدیریه نظرآباد
* انتظار می‌‌رود وزیر جدید آموزش‌وپرورش به اصلاح اشتباهات وزیر قبل در حذف درس شهید فهمیده، کاهش ساعت دینی و افزایش زبان انگلیسی، حذف جنایت شیطان بزرگ از کتب درسی و... اهتمام ورزد، از این مهم‌تر باید دستور رهبر معظم انقلاب درباره گنجاندن مطالب اسناد لانه جاسوسی آمریکا در کتاب‌های درسی اجرا شود.
5269---0913
* معلوم نیست دولت با زائرین اربعین امام‌حسین(ع) چه مشکلی دارد که آنان را از ارز دولتی محروم کرده ولی مسافرین ترکیه از ارز دولتی برخوردارند.
4414---0917
* آقای روحانی، لطفاً چند تا از آن 100 تحریمی که برداشته شده را نام ببرید تا مردم هم اطلاع یابند، در ضمن شفافیت و صداقتی که در نمایشگاه مطبوعات شما شعارش را دادید در طول 2 سال مذاکره با 5+1 به این صورت بود که همه چیز برای مردم ایران محرمانه بود، ولی رژیم اشغالگر صهیونیستی از آن اطلاع داشت!
سلحشور
* آقای روحانی شما می‌‌گویید دروغ نگویید اما دولت شما 40 ماه است بدون به ثمر رساندن وعده‌های انتخاباتی هنوز هم دارد وعده می‌‌دهد و عمل نمی‌کند. شما به این‌گونه اظهارات چه می‌‌گویید؟
9124---0922
* آقایان مدعی کاهش تورم و تک‌رقمی شدن آن خبر دارند قیمت لبنیات 25 درصد افزایش یافته و مثلاً ماست پگاه یک کیلوئی کم‌چرب از 2400 تومان در همین چند ماه اخیر به سه هزار تومان رسیده است!
4862---0912
* سقف حسینیه شهرک فضیلت بوشهر مدت‌هاست که تخریب شده و اهالی این شهرک که از قشر مستضعف جامعه‌اند تاکنون نتوانسته‌اند آن را مرمت و بازسازی کنند. کودکان و زنان این حسینیه در روزهای داغ تابستان در زیر آفتاب سوزان و در روزهای سرد سال و در زیر رگبار باران به اقامه شعائر دینی برنامه‌های ولادت‌ها و شهادت می‌‌پردازند. از افراد خیر و نیکوکار درخواست می‌‌شود مساعدتی نمایند تا این مشکل اهالی شهرک فضیلت بوشهر مرتفع شود.
جمعی از اهالی شهرک فضیلت بوشهر
* مستند بسیار مهم و دیدنی «444 روز» شبکه افق با موضوع تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 توسط دانشجویان پیرو خط امام بسیار آموزنده و روشنگر است. ضرورت دارد برای استفاده هر چه بیشتر در تمام شبکه‌های سیما، روی آنتن برود.
8949---0912
* سگ‌های ولگرد باعث رعب و وحشت شهروندانی شده‌اند که برای پیاده‌روی به بوستان ولایت در منطقه 19 شهرداری می‌روند. از مسئولان امر در شهرداری منطقه درخواست رسیدگی داریم.
1075---0919
* از وزیر راه و شهرسازی درخواست می‌شود مسیر گلپایگان، تیکن در شورجه، دهق، دماب، علویجه، شاهین‌شهر به سمت اصفهان به علت تردد زیاد کامیون‌ها و باریکی جاده، نبود استراحتگاه و روشنائی و خرابی آسفالت رسیدگی نمایند.
1941---0919
* در منطقه شهرری محدوده خیابان مدرس 4 از سوی شهرداری نظافت معابر و کوچه‌ها به درستی صورت نمی‌گیرد و برای پیگیری آن باید چندین بار با شهرداری تماس گرفت. از مسئولان بالاتر شهرداری خواستار رسیدگی هستم.
9619---021
* از اداره راه و شهرسازی سرپل ذهاب - کرمانشاه درخواست می‌شود نسبت به ترمیم این مسیر و نصب سرعت‌گیر اهتمام ورزند.
2753---091
پاسخ روابط عمومی شهرداری منطقه 22
در پاسخ به مطلب مندرج در کیهان شماره 21470 صفحه 2 مورخ 1395/8/2 در خصوص «اتوبوس‌های شرکت واحد خط مترو چیتگر - دریاچه شهدای خلیج‌فارس» به اطلاع می‌رساند مسیر اتوبوس‌های یاد شده در کمیته حمل و نقل عمومی با هدف رفاه حال اکثریت شهروندان و پوشش حداکثری منطقه با مسافت 15/8 کیلومتر و طول سفر 40 دقیقه با فاصله زمانبندی هر 20 دقیقه اعزام یک دستگاه اتوبوس تعریف گردیده است که این امر طبق زمانبندی تعریف شده در حال انجام می‌باشد.»