kayhan.ir

کد خبر: ۸۴۱۵۲
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶
جهانگیری مطرح کرد:

اختلافی میان اعضای دولت نیست

معاون اول رئیس جمهور گفت: می‌خواهند وانمود کنند در درون دولت اختلاف نظر وجود دارد. این در حالی است که اعضای دولت در جهت‌گیری‌ها و سیاست‌های کلان کاملاً‌ هماهنگ هستند.



اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در نشست معاونین امور مجلس دستگاه‌های اجرایی با تأکید بر اینکه اعضای دولت در سیاست‌های کلان تعیین شده همسو هستند، ادامه داد: سیاستی در برخی رسانه‌ها تنظیم شده تا در گزارش‌های آنها اختلاف نظر و چند صدایی از دولت منعکس شود و به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که می‌خواهند وانمود کنند در درون دولت اختلاف نظر وجود دارد. این در حالی است که اعضای دولت در جهت‌گیری‌ها و سیاست‌های کلان کاملاً‌ هماهنگ هستند.
به گزارش تسنیم، جهانگیری با تأکید براینکه برخی از اقدامات دولت در سه سال اخیر شاهکار است و باید بصورت جدی درخصوص آن اطلاع‌رسانی شود، از رسانه ملی به دلیل انتشار اخبار مربوط به عملکرد دولت در هفته دولت قدردانی کرد و گفت: اطلاع رسانی از کارهای مثبت انجام شده توسط دولت می‌تواند در اعتماد مردم به کارآمدی نظام موثر باشد.
گفتنی است چندی پیش «اکبر ترکان» دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در یک برنامه تلویزیونی گفت: خجالت می‌کشم راجع به نعمت زاده حرفی بزنم و توصیه می‌کنم به ایشان که بی‌هوا حرف نزنند که من از کوره در نروم.