kayhan.ir

کد خبر: ۸۴۰۶۱
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴
دبیرخانه مجلس خبرگان:

تصمیم امام(ره) درباره منافقین خائن و خونریز انقلابی و دوراندیشانه بود



مجلس خبرگان رهبری در پی انتشار فایل صوتی منتظری، ضمن اینکه آن را اقدام چالش برانگیزی دانست که به دنبال احیای منافقین انجام شده، در بیانیه‌ای آورده است: درک تصمیم انقلابی و دوراندیشانه امام(ره) با منافقین خائن و خونریز برای برخی دشوار است. این شیطنت و تجاهل‌ها در حقد و حسد از امام(ره) است.
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایات گروهک پلید منافقین در ایران و عراق، اقدام سرسپردگان به این گروهک در انتشار نوار صوتی  منتظری را تقبیح و آن را همانا آب به آسیاب دشمن ریختن دانست و اعلام کرد: منافقین با آن جنایات و از هم پاشیدگی تشکیلاتی در آستانه اضمحلال کاملند و با این گونه تلاش‌های مذبوحانه برای لکه‌دارکردن ساحت حضرت امام رضوان الله تعالی علیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راه به جایی نبرده و ذره‌ای از اعتقاد راسخ ملت معتقد کاسته نمی‌شود.
در بخشی از این بیانیه آمده است: «فِی قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ فَزَادَهُمُ اللَّهُ مَرَضًا وَلَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ بِمَا کَانُوا یکْذِبُونَ»در دلهای آنان یک نوع بیماری است؛ خداوند بر بیماری آنان افزوده و به خاطر دروغهایی که می‌گفتند، عذاب دردناکی در انتظار آنهاست. چندی است که در فضای رسانه‌ای سیاسی و پایگاه‌های خبری، نوار صوتی منتسب به آقای منتظری با تحلیل‌های گوناگون دست به دست می‌‌شود که مشحون به اغلاط و تحریف‌ها و نبش قبری چالش برانگیز پس از شکست منافقین خائن در عملیات مرصاد است.
این بیانیه افزوده است: شاید برای عده‌ای درک تصمیم انقلابی، عمیق و دوراندیشانه امام خمینی (ره) در برخورد با منافقین و محاکمه سران و برخی اعضای آن دشوار باشد. امام به موقع چشم فتنه‌ای را کور نمود که با جنایاتی بدتر از داعش، دستش آغشته به خون ملت بود و خانواده‌های زیادی را داغدار اقدامات سبعانه خویش نمود. اما این شیطنت‌ها و تجاهل‌ها در حقد و حسد نسبت به امام قابل ارزیابی است.
در این بیانیه آمده است: مگر نه این است که منافقین کوردل که جنایت‌ها و خیانت هایشان به این آب و خاک بر کسی پوشیده نیست با حمایت‌های گوناگون استکبار و کشورهای مرتجع هر از گاهی به دنبال احیاء وجود خبیث و فاسدشان بوده و روزی در پاریس و روزی دیگر به عنوان مهمان ویژه پادشاه جنایتکار سعودی برای انجام مناسک حج و روزی با انتشار اخباری تقطیع شده علیه نظام و رهبری، عرض اندام می‌کنند که «یخَادِعُونَ اللَّهَ وَالَّذِینَ آمَنُوا وَمَا یخْدَعُونَ إِلَّا أَنْفُسَهُمْ وَمَا یشْعُرُونَ» می‌خواهند خدا و مؤمنان را فریب دهند؛ در حالی که جز خودشان را فریب نمی‌دهند؛ (اما) نمی‌فهمند.
مجلس خبرگان در بیانیه خود آورده است: کدام انسان منصف و وجدان بیداری است که تصدیق نکند این جانیان یاغی و باغی چگونه عزیزان و سرمایه‌های این انقلاب پابرهنه‌ها، همچون شهید مظلوم بهشتی و رجایی و باهنر که اکنون در هفته دولت و در آستانه شهادتشان هستیم را به خاک و خون کشیده و بیش از هفده هزار نفر از مردم بی‌دفاع را نیز شهید کردند. بدیهی است اگر با آنها مقابله جدی نمی‌شد برای سرکوب نفس سرکششان چه جنایت‌های بیشتری که در حق این مردم انقلابی نمی‌کردند.