kayhan.ir

کد خبر: ۸۳۶۵۹
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴
فرماندار:

4 عضو شورای اسلامی شهر تبریز تعلیق شدند

فرماندار تبریز گفت: براساس اعلام دادستانی، کیفرخواست متهمان پرونده شورای اسلامی و شهرداری تبریز صادر و منجر به تعلیق متهمان از جمله چهار عضو شورای شهر شده است.

تبریز- خبرنگار کیهان:

رحیم شهرتی‌فر افزود: براساس کیفرخواست صادر شده عضویت چهار عضو شورای شهر و پرسنل شهرداری متهم در پرونده تا صدور رای محکمه نهایی، تعلیق می‌شود.
وی اظهار کرد: فرمانداری تبریز پس از آنکه کیفرخواست از سوی مرجع قضایی صادر شد، تعلیق اعضای متهم شورای شهر را به آنان ابلاغ کرد.
وی اضافه کرد: بر این اساس از این پس چهار عضو علی‌البدل شورای شهر تبریز به تدریج از سوی ریاست این نهاد برای فعالیت دعوت می‌شوند.
شهرتی‌فر افزود: چهار عضو شورای شهر تبریز فعلا تعلیق شده‌اند و تصمیم‌نهایی را در این مورد دادگاه صالحه می‌گیرد و پس از طی مراحل قانونی، اگر سلب عضویت و محدودیت خدمات دولتی صادر، این افراد نمی‌توانند ادامه خدمت دهند و در غیر این صورت نیز عضویت آنها  ادامه می‌یابد.
شورای شهر تبریز 21 عضو دارد که چهار نفر از آنان از اواخر سال گذشته به اتهام ارتشا دستگیر شدند.
به گزارش خبرنگار کیهان، با تعلیق 4 تن از اعضای شورای شهر تبریز به دلیل اتهام در پرونده فساد مالی انتظار می‌رود جلسه آتی شورا در هفتم شهریورماه جاری با حضور اعضای علی‌البدل تشکیل و هیئت رئیسه جدید شورا نیز مشخص خواهد شد.