kayhan.ir

کد خبر: ۷۸۹۹۷
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد

کشف بالغ بر 2/6 تن موادمخدر با دستگیری 6 قاچاقچی

فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان گفت: 2 تن و 694 کیلو و 550 گرم موادمخدر در سه عملیات جداگانه در استان کشف و در این رابطه 6 قاچاقچی نیز دستگیر شدند.


سرویس شهرستانها:

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، سرتیپ حسین رحیمی اظهار داشت: مأموران انتظامی دلگان از طریق منابع اطلاعاتی مطلع شدند که سوداگران مقادیر قابل توجهی موادمخدر را پس از انتقال از آن سوی مرز به داخل کشور در اطراف این شهرستان دپو کردند تا در فرصتی مناسب آن را به عمق کشور منتقل کنند.
وی تصریح کرد: پس از بررسی‌های لازم و تأیید صحت موضوع، مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی محل دقیق دپوی مواد را شناسایی کردند.
وی ادامه داد: مأموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی روز چهارشنبه در عملیاتی ضربتی موفق شدند 178 بسته به وزن یک تن و 780 کیلوگرم تریاک از محل دپو کشف و یک نفر متهم را در یک رابطه دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به یک عملیات موفق دیگر، گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند باند قاچاق مواد مخدر را که قصد جابجایی مواد با یک دستگاه خودرو وانت تویوتا را داشتند شناسایی کنند.
سردار رحیمی افزود: در عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیس، خودرو یاد شده متوقف و در بازرسی از آن 61 بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن 627 کیلوگرم کشف و چهار قاچاقچی نیز دستگیر شدند.
وی با اشاره به سومین عملیات نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان در روز چهارشنبه اظهار داشت: مأموران اطلاعات و عملیات یگان امداد شهرستان زاهدان درپی چندین روز تلاش شبانه‌روزی موفق شدند باندی از قاچاقچیان را که قصد جابجایی مواد مخدر با استفاده از یک دستگاه خودرو زانتیا را داشتند شناسایی کنند.
وی ادامه داد: مأموران در عملیات تعقیب و گریز موفق به دستگیری راننده شدند و در بازرسی از این خودرو 287 کیلو و 550 گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف کردند.