kayhan.ir

کد خبر: ۷۸۹۹۴
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲

انفجار کپسول گاز در روستای خوی یک کشته و 23 مجروح برجای گذاشت

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوی گفت: انفجار کپسول گاز در روستای شوریک این شهرستان 23 نفر مصدوم برجای گذاشت.

 

منصور محمودزاده گفت: عصر چهارشنبه براثر نشت از یک کپسول گاز، انفجاری در یک منزل مسکونی در روستای شوریک خوی رخ داد که چهار نفر از ساکنان این منزل مسکونی مصدوم شدند و زمانی که اهالی روستا برای کمک به مصدومان و خاموش کردن آتش‌سوزی در نزدیکی این منزل مسکونی جمع شده بودند، انفجار دوم کپسول گاز روی داد که درپی آن 20 نفر دیگر مصدوم شده و روانه بیمارستان شدند.
بنا به گفته وی مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان قمربنی‌هاشم خوی منتقل شده و تحت درمان و مداوا قرار گرفتند.
وی اظهار کرد: تعدادی از مصدومان توسط خود اهالی به بیمارستان قمربنی‌هاشم اعزام شده و تعدادی هم با حضور اورژانس و فوریت‌های پزشکی به این بیمارستان منتقل شدند.
محمودزاده اضافه کرد: تعداد 9 نفر از آسیب‌دیدگان این حادثه که دچار سوختگی شدید شده بودند، برای مداوا و درمان به بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه اعزام شدند و مابقی در بخش سوختگی بیمارستان قمربنی‌هاشم تحت درمان قرار گرفتند.
وی با اشاره به وخیم بودن حال پنج نفر از مصدومان این حادثه اضافه کرد: یک نفر از مصدومان نیز به تبریز اعزام شده است. روستای شوریک در 32 کیلومتری غرب شهرستان خوی واقع است.
فرماندار خوی گفت: براثر این انفجار یک نفر جان خود را از دست داد.
حسین سوانی‌اصل افزود: این فرد مصدوم که در بیمارستان تبریز بستری شده بود بر اثر شدت سوختگی جان خود را از دست داد. 4 نفر از سوختگی بالای 70 درصد برخوردارند و دو حادثه‌دیده کودک هستند. وی گفت: منزل مذکور تحت پوشش بیمه نیست و ستاد بحران و شورای شهر خسارات ناشی از این حادثه را جبران خواهد کرد.