kayhan.ir

کد خبر: ۷۴۰۳۰
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰
مدیرعامل آبفای کرمانشاه:

آب تمامی شهرستان‌های استان کرمانشاه سالم و بهداشتی است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: مردم اطمینان داشته باشند آب همه شهرهای استان کرمانشاه سالم است و مردم با اطمینان کامل از آب آشامیدنی استفاده کنند.


کرمانشاه - خبرنگار کیهان:

منصور کیاور افزود: شایعاتی که در سطح شهر کرمانشاه و دیگر شهرهای استان در خصوص آب آشامیدنی شهر انتشار پیدا کرده کاملا بی‌اساس است.
وی اظهار داشت: بر اساس آزمایش‌های مکرر و نمونه‌گیری‌های انجام شده بر روی آب آشامیدنی در تمامی شهرستانهای استان هیچ‌گونه مشکلی در زمینه بهداشت آب وجود ندارد.
کیاور افزود: بارندگی‌های اخیر در هرسین سبب کدر شدن آب شده بود که سریعا موارد لازم برای کنترل آن صورت گرفت.
مدیرعامل آبفای استان افزود: آب آشامیدنی هرسین از نظر میکروبی و بهداشتی هیچ‌گونه آلودگی ندارد اما صرفا به‌خاطر رنگ آب تصمیم بر این شد مردم این آب را در مقطعی برای مصارف غیر آشامیدنی استفاده کنند و آب شرب را از آب‌های بسته‌بندی و یا تانکرهایی که در سطح شهر در اختیار مردم است استفاده کنند.
کیاور گفت: هم‌اکنون آب آشامیدنی شهر هرسین در وضعیت بهبود و کاملا طبیعی است و  مردم می‌توانند به راحتی از آب شبکه شهر استفاده کنند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در خصوص آب شهر اسلام‌آباد نیز گفت: آب آشامیدنی این شهر هیچ‌گونه آلودگی میکروبی و بهداشتی نداشته و ندارد و مردم با خیال راحت از آب شهر اسلام‌آباد استفاده کنند.