kayhan.ir

کد خبر: ۶۸۸۷۹
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* همان‌طوری که مردم شریف ایران در راهپیمائی باشکوه 22 بهمن داغ شرکت نکردن را به دل استکبار و شیطان بزرگ به ویژه بی‌بی‌سی فارسی گذاشتند. ان‌شاءا... با خلق حماسه‌ای دیگر و رای دادن به کسانی که انگلیس نمی‌خواهد رای بیاورند داغ مجددی را به دل آنها خواهند گذاشت.
وحیدی
* هیئت حاکمه پلید شیطان بزرگ و انگلیس خیانتکار توقع خروج نمایندگان دلخواهشان از صندوق‌آرا را دارند  و قصد دارند اگر نمایندگان طرفدار اصول اسلام و انقلاب و رهبری اکثریت را به دست آوردند باز نیرنگ و فتنه‌ای دیگر را کلید بزنند! لذا بر انسانهای مومن و زیرک و مسلمان فرض است با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی به کسانی رأی دهند که در برابر استکبار سینه سپر می‌کنند نه مرعوبین آمریکا که اشراف را حاکم و مردم را بدبخت می‌کنند.
0704---0912
* آقای هاشمی باید به مداخلات بی‌بی‌سی در مسائل انتخاباتی جواب دندان‌شکن می‌داد تا بدین ترتیب ثابت می‌شد که معتقد است که باید دست اجانب و انگلیس خبیث از کشور ما کوتاه شود. سکوت فعلی ایشان به نوعی همراهی خواسته یا ناخواسته دلالت خواهد کرد.
4419---021
* با توجه به مداخله آشکار آمریکای جهانخوار و شیطان بزرگ و روباه مکار انگلیس خبیث در انتخابات هفتم اسفند انتظار این بود که وزارت امور خارجه کشورمان واکنش تندی در برابر یاوه‌گوئی‌های آنها از خود نشان دهد.
شکیبا
* حمله رسانه‌های زنجیره‌ای به روزنامه کیهان به خاطر انتشار خبر مشترک رسانه‌های مختلف داخلی درباره اظهارات کلینتون راجع به لزوم شدت عمل با مردم مظلوم فلسطین در حالی است که خیانت‌بارترین کارها از سوی روسای‌جمهوری آمریکا در طی چند سال در حمایت گستاخانه از رژیم جعلی صهیونیستی به عمل آمده است. با وجود این همه خدعه‌گری و خیانت آمریکا در حق بی‌گناهان جهان و منطقه در یمن و بحرین...، کمکهای لجستیکی و نظامی به رژیم غاصب صهیونیستی در جنگ‌های زنجیره‌ای علیه غزه و ... حمایت این رسانه‌های زنجیره‌ای از این آدم‌کش‌های آمریکایی چه معنی دارد؟ از نظر این جماعت وابسته به دشمنان ملت، جرم روزنامه کیهان این است که چهره خبیث آمریکا را افشا می‌کند؟
0291---0918
* عدم احساس مسئولیت در برابر رکود و گرانی و معضلات و مفاسد و ناهنجاری‌های اخلاقی، اجتماعی و احساس شعف بیجا در مقابل از دست دادن سرمایه‌های ارزشمند هسته‌ای و خون دانشمندان عزیز هسته‌ای این کشور به ثمن‌بخس در فرهنگ لغت مترادف چه کلمه‌ای است؟!
9116---0912
* به عنوان یک هم‌وطن از صحبت‌های آقای زاکانی نماینده مردم تهران که حقایق را در این مقطع حساس مطرح کرده است خیلی تشکر می‌کنم. نمایندگان نباید ساکت بنشینند و انتظار داریم نمایندگان مجلس آینده قدرت نشان‌دهند و جلوی بی‌عدالتی‌ها را بگیرند.
4419---021
* ما به عشق امام راحل(ره) در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتیم و 8 سال اسارت را هم به جان خریدیم ولی برخی آقازاده‌ها ره صد ساله را یک شبه طی کردند. آقای یاسر هاشمی 18ساله خدمت سربازی مشاور وزیر جهاد وقت (زنگنه) شد و پسر کاندیدای شاخص جریان مدعی اصلاحات در تهران نمایندگی ایرانسل با سود حداقل یک میلیاردی در سال را برعهده دارد. دختر رئیس فتنه‌گر دولت موسوم به اصلاحات در خارج با بورسیه دسترنج ملت شهید داده ایران مشغول تحصیل است. ما خون دل خوردیم تا خون دل به رهبر ندهند وقتی به رهنمودهای راهگشایش عمل نمی‌کنند تحملش از اسارت 8 ساله بسیار بیشتر است.
صادقی
* اگر به سه نکته‌ای که حضرت امام(ره) مشخص کردند به آن توجه کنیم مصالح نظام حفظ می‌شود، 1- پشتیبان ولی‌فقیه باشیم. 2- هر وقت دشمنان انقلاب و اسلام از ما تعریف کردند، بدانید منحرف شده‌ایم. 3- ملاک حال فعلی افراد است قبلا چه قدر سوابق مثبت داشته ملاک نیست. ما ملت باید به این سه نکته توجه کنیم تا انقلاب بیمه شود و هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند هیچ خدشه‌ای به این نظام و کشور وارد کند.
9127---0990
* سرگذشت آن دختر هنرپیشه را خواندم برای ایشان و پدر و مادرش بسیار متأسف شدم و از آنها بیشتر برای معاون فرهنگی وزارت ارشاد که به جای معرفی کارگردان متخلف و مجرم به مردم از دختر فلک‌زده می‌خواهد که رضایت دهد تا آن هنرمندنمای مفسد به تخلفش ادامه دهد!
حسین‌راد
* به رئیس‌جمهور عرض می‌کنم شما قبل از هرچیز بهتر است به فکر کابینه خود باشید. وقتی وزیر شما در حین سخنرانی فراموش می‌کند چه بگوید و از معاونان خود سؤال می‌کند باید گفت آیا مجلس دلخواه‌تان دارای نمایندگانی با چنین ویژگی‌هایی است؟
سوری- تهران
* رئیس‌جمهور خوش‌ قول ما با رای مردم مسئولیت را برعهده گرفته است، ولی ما مردم در مقابل خلف وعده‌های دولت ایشان نمی‌توانیم سکوت کنیم. گرانی قبوض گاز، آب و برق دیگر قابل تحمل نیست.
5276---0919
* بنده ساکن روستای قلعه محمدعلی خان‌بخش فشافویه، در حاشیه جاده قدیم قم، تهران، از مسئولان تقاضا دارم به بیمه‌های روستایی بیشتر بها دهند، اکثر مراکز درمانی با روستائیان قرارداد ندارند. معضل دیگر ما روستائیان این است که روستای ما فاقد زیرساخت است و در شرایط سخت زندگی می‌کنیم این روستا آب و برق کافی و گاز ندارد و برای تهیه نفت باید خیلی سختی بکشیم. نه مدرسه و نه مسجد مناسب داریم. لطفا رسیدگی شود.
7344---021
* از وزارت نفت درخواست می‌شود مشکل تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی که مراحل تغییر عضویت را طی کرده‌اند را حل نماید.
فرزند شهید - بهبهان
* کارمند رسمی شرکت پست با 18 سال سابقه کار نامه‌رسانی هستم چندین سال است درخواست سختی کار در سرمای زمستان و گرمای تابستان دارم ولی متأسفانه ترتیب اثر نمی‌دهند. چرا هیچ مسئولی فریاد ما را نمی‌شنود؟
7362---0912
* انتظار می‌رود دولت وعده خود درباره افزایش 20 درصدی حقوق بازنشستگان در سال 95 و اینکه درآمد هیچ کس زیر یک میلیون نخواهد بود را ان‌شاءالله عملی نمایند.
یک فرهنگی بازنشسته آمل
* از بیماران اعصاب و روان و از کارافتاده 80 درصد و تحت پوشش اداره بهزیستی کرج هستم. خدا شاهد است هر دو ماه یک بار 53 هزار تومان مستمری به ما می‌دهند. بنویسید فرزندانم شرایط بسیار سختی را می‌گذرانند و زندگی‌ام سراسر غصه شده است.
3077---0910
* حقوق 7 ماه کارکنان بنیاد دایره‌المعارف به تأخیر افتاده البته برای زندگی مسئول و مدیریت این موسسه کوچک‌ترین مشکلی به وجود نیامده است و همین سبب شده است که ما ندانیم دردمان را به چه کسی باید بگوییم که رسیدگی بکند.
5763---0937
* در پایتخت ایران، مرکز مخابراتی شهید زارعی، 6 ماه است برای تلفن ثبت‌نام کرده‌ایم می‌گویند امکانات نداریم. حال چطور می‌خواهند به روستاها اینترنت بدهند؟
0062---026
* اداره ثبت احوال قزوین با استقرار مأمور نیروی انتظامی در جلوی ساختمان عملاً تنها از ورود مراجعین به داخل ساختمان جلوگیری می‌کند چون یک مأمور پلیس چگونه می‌تواند پاسخگوی تعداد زیادی مراجعه‌کننده با درخواست‌های گوناگون باشد؟
3381---0912
* 3 سال پیش زمینی را با استعلام شهرداری ساوه با کلی مشقت و سختی با اقساط و وام خریدم تا بتوانم با تهیه مسکن ازدواج کنم. طی این 3 سال در پیچ و خم شهرداری گرفتارم! شهرداری پرداخت 25 درصد ارزش زمین را مطالبه می‌کند؟! آیا یک جوان با حقوق کارگری توان چنین چیزی را دارد؟
برادر شهید- ساوه