kayhan.ir

کد خبر: ۵۶۲۰۹
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز


* بازدید آمانو رئيس آژانس هسته‌ای از پارچین ثابت کرد دولت نمی‌خواهد مانع ورود آژانس به سایت‌های نظامی شود. آقای رئیس‌جمهور توضیح بدهد کجای این توافق پیروزی است.
2405---0917
* کار دشمن دشمنی است. تعجب از بعضی افراد و مسئولانی است که به رغم تجربیات فراوان بازگرفتار حیله و فریب دشمن می‌شوند و به رئیس آژانس اعتماد می‌کنند.
9972---0938
* با درز کردن اطلاعات از طریق آژانس هسته‌ای بود که دشمنان توانستند چهار دانشمند هسته‌ای ما را ترور کنند و آن خسارت بزرگ بر کشور تحمیل شود. چرا  مسئولان از حوادث عبرت نمی‌گیرند. دولت به نصایح و خیرخواهی‌ها بی‌توجهی نکند.
مردانی
* اروپایی‌ها با نمایش سیاسی که راه انداخته و به سمت ایران در این مقطع سرازیر شده‌اند می‌خواهند به صورت هدفمند نظر مجلس را برای تصویب لایحه برجام جلب کنند. آنها فقط به خاطر منافع سیاسی خودشان دسته دسته وارد کشورمان می‌شوند و خواهید دید که هیچ گشایشی برای ما نخواهند داشت.
محمد باقری گودرزی
* یک دکتر جانباز 65 درصد هستم. برنامه ملاقات رهبر معظم انقلاب با تعدادی از جانبازان 70 درصد را که از تلویزیون تماشا کردم از اول تا آخر اشک ریختم. خیلی دوست داشتم در این جمع نورانی می‌بودم و از نزدیک با رهبر عزیز ملاقات می‌کردم و به ابراز احساسات و علاقه خود به ایشان می‌پرداختم. امیدوارم به این آرزوی خود برسم.
دکتر م.ط از اصفهان
* آقای رئیس‌جمهور در مصاحبه با سی‌بی‌اس گفته‌اند کشوری که دنبال بمب اتم نباشد از این توافق ضرر نمی‌کند. معنی این جمله این است که موانع ایجاد شده از سوی غربی‌ها بر سر راه ایران برای جلوگیری از ساخت بمب اتم بوده است! با این روش و منش دولت یازدهم به جای اینکه از غرب طلبکار باشیم بدهکار شده‌ایم. واقعا باعث تأسف است.
7977---0912
* در جواب ناسزاگویی‌های حسین مرعشی عضو حزب کارگزاران از قول بنده بنویسید هر کس که از دیکتاتوری این حزب بدسابقه واهمه نداشته باشد ایرانی باشرف نیست.
یدالله هاشمی
* باید کسانی شرم و حیا کنند که با عبارت‌های 100 پهلو سعی می‌کنند در خصوص برجام نقشه‌راه و قطعنامه 2231 از خطوط قرمز عبور نمایند.
3104---0912
* از آقای شریعتمداری مدیرمسئول محترم روزنامه بابت حضور فعال در برنامه مناظره و گفت‌وگوی نگاه یک شبکه اول سیما و شرح خیلی از حقایق تقدیر و تشکر می‌کنیم. واقعیت این است که امروز باید برای پاسداری از خون شهدا از همه‌چیز مایه گذاشت و به میدان آمد.
1476---0939
* از مدیر مسئول کیهان به خاطر اظهارات منصفانه و عمیق ایشان در مورد برجام کمال تشکر را دارم.
5327---0912
* آقای هاشمی در چه جایگاهی قرار دارد که نمایندگان را برای تصویب برجام تهدید می‌کند؟!
7043---0912
* یک جریان فکری که امروز در برخی بخش‌ها میدانداری می‌کند تلاش دارد آمریکا را که محور شرارت است، دوست ایران جلوه بدهد و از هر راهی برای بزک کردن چهره کثیف آمریکا بهره می‌برد، در حالی که تمام جنایت‌های دنیا ریشه در ظلم و جنایت آمریکایی‌ها دارد. چرا بعضی‌ها نمی‌خواهند از خواب بیدار بشوند.
9825---0910
* آقای روحانی! تا کی می‌خواهید در سیاست‌هایتان راه آزمایش و خطا را پیشه کنید؟ چرا وقتی واردات بی‌رویه و خام‌فروشی و میدان دادن به سرمایه‌گذاران خارجی در شرایط بی‌مهری به سرمایه‌گذاران داخلی ادامه دارد و کلیه صنوف تولیدی از روی دست ماندن تولیدات خود گلایه‌مند هستند هیچ اقدامی نمی‌کنید؟
یک دبیر
* سیاسیون و حقوقدانانی که به مصوبات سازمان ملل دلخوشند و دائم از کارهای آنها حمایت می‌کنند، دیگر چه می‌خواهند بگویند وقتی آل‌سعود در کشور بی‌دفاع یمن هر روز جنایت می‌کند ولی به جای محاکمه از سوی همین مجامع بین‌الملل به عنوان جنایتکار جنگی، تحت عنوان رئيس حقوق‌بشر هم تعیین می‌شود. آفرین باید گفت به این شورای امنیت و سازمان ملل و امیدواران ساده‌اندیش وطنی!
3866---0414
* بنده سال‌های سال است که در آلمان زندگی می‌کنم و در شرکت زیمنس شاغل هستم، ولی به خاطر دین و مذهبم در طول همه این سال‌ها مورد تحقیر قرار گرفته‌ام، متاسفانه تبعیض نژادی در این کشور بیداد می‌کند. در کل عرضم این است که نباید به اروپاییان دل‌خوش کرد. پناهجویان جدید نیز به زودی به همین نتیجه خواهند رسید.
8564---00498
* آقای مجید انصاری گفته است بعضی‌ها از حل شدن دغدغه مردم ناراحت هستند. فراموش نمی‌کنم که همفکران ایشان که بعضی‌شان الان در خارج کشور به خدمت انگلیس و آمریکا در‌آمده‌اند چند سال قبل ملت ایران را مردم قابلمه به دستی می‌دانستند که برای مرگ موش هم در صف می‌ایستند. حال چه شده که دلسوز مردم شده‌اند.
سوری از تهران
*‌ ما کارگران شرکت پیمانکار جنرال مکانیک در استان گیلان سه ماه است که حقوق نگرفته‌ایم. شما را به خدا به فریاد ما برسید و کاری بکنید.
5609---0937
* مسئولان ورزش کشور پاسخ بدهند اگر شب شهادت امام محمدباقر(ع) این امام عزیز یک شب بازی‌های جام حذفی برگزار نمی‌شد و یک شب به تاخیر می‌افتاد چه مشکلی پیش‌ می‌آمد؟
7095---0933
* مسئولان ذی‌ربط در حالی که تا پایان سال هنوز 6 ماه مانده است و قیمت‌ها گاه در هفته به 2 برابر افزایش می‌یابد با چه منطقی با آب و تاب افزایش حقوق کارمندان را 10 درصد اعلام می‌کنند؟!
سرابیان
* مسکن مهر برای اقشار کم‌درآمد طراحی شده بود و انصاف نیست در هشتگرد واحد 77 متری، با هزینه‌های جانبی به متقاضی به متری 980 هزار تومان افزایش یابد، آن هم اجاره به شرط تملیک. این واحدها در سال 91 به اتمام رسیده بود و فقط به دلیل عدم انشعابات به ما تحویل نشد. به جای اسکان در شهر جدید ما را با افزایش قیمت 3 برابری ناامید کرده‌اند.
3351---0263