kayhan.ir

کد خبر: ۵۴۹۴۷
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵

ثبت نخستین پیروزی ایران در جام جهانی والیبال

در دومین روز از مسابقات جا‌م جها‌نی 2015 تیم ‌ملی والیبال ایران به مصاف تونس، نایب قهرمان آفریقا رفت و با نتیجه 3 بر یک پیروز شد.

تونس یکی از تیم‌های مطرح قاره آفریقا است که به عنوان نایب قهرمان این حوزه به جا‌م جها‌نی راه یافته است. آنها در روز نخست مسابقات سه بر صفر مقابل لهستان شکست خورده بودند.تیم ‌ملی والیبال ایران نیز به عنوان بهترین تیم آسیا در این مسابقات حاضر شده است. والیبالیست‌های ایران روز قبل سه بر یک مقابل تیم ‌ملی آرژانتین مغلوب شدند و در این بازی به دنبال نخستین پیروزی خود بودند.تیم ملی والیبال ایران در دومین روز مسابقات با نتیجه 3 بر یک تونس را شکست داد.تیم ‌ملی والیبال ایران در این مسابقه با پیراهن سفید و با ترکیب محمد موسوی، سعید معروف، امیر غفور، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی پور، عادل غلامی و مهدی مرندی کار را آغاز کرد. این در حالی بود که شهرام محمودی غایب بزرگ تیم ‌ملی والیبال ایران به شمار می رفت، زیرا به دلیل مصدومیت اجازه بازی را پیدا نکرده بود.لازم به یادآوری است که تیم ‌ملی والیبال ایران امروز از ساعت 7:30 به مصاف ونزوئلا می رود
کواچ: به بد بازی کردن ادامه دادیم
اما اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی مقابل تونس اظهارداشت: ما به بد بازی کردن والیبال ادامه دادیم. امیدوارم و آرزو می‌کنم فردا بهتر باشیم چون در این موقعیت من هیچ چیز مثبتی نمی‌بینم. ما باید اعتماد به نفس بالایی داشته باشیم و سعی کنیم تا از دیروز و امروز بهتر بازی کنیم.