kayhan.ir

کد خبر: ۵۴۹۳۹
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳
فرمانده نیروی انتظامی:

گیت‌های ورود و خروج به عراق 5 برابر شد

فرمانده نیروی انتظامی از افزایش گیت‌های ورود و خروج به عراق خبر داد و گفت: تعداد این گیت‌ها پنج برابر شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سرتیپ حسین اشتری دیروز در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته تعداد گیت‌های ورود و خروج زوار در سه مرز کشورمان 18 گیت بود اما امسال این تعداد به 96 گیت افزایش یافته است.
فرمانده نیروی انتظامی گفت: امسال تمهیدات لازم برای تسهیل در تردد  زوار در خروجی‌های کشورمان اندیشیده شده و هماهنگی‌های لازم با معاونت‌های تخصصی از جمله پلیس راه، راهور و غیره انجام شده است.
وی ادامه داد: همه تلاش پلیس کسب رضایت مردم برای تردد زوار در مراسم بزرگ اربعین حسینی است و مردم برای سفر به عتبات عالیات مدارک لازم از جمله گذرنامه را حتما به همراه داشته باشند.
اشتری با اشاره به برگزاری جلسه قرارگاه اربعین حسینی در مرز مهران گفت: هدف از تشکیل این نشست تسهیل در تردد و برقراری نظم و امنیت زائران است.
این فرمانده ارشد انتظامی اضافه کرد: در سال گذشته با همکاری خوب مسئولان استانی از جمله استاندار ایلام و مردم استان خدمات شایسته‌ای به زوار ارائه شد و ورود و خروج در مرز مهران به خوبی صورت پذیرفت.
اشتری تصریح کرد: امسال نیز تمهیدات بیشتری اندیشیده شده و ا گر خلأهایی وجود دارد باید آن مشکلات برطرف شود و یکی از اقدامات خوبی که در این راستا صورت گرفته افزایش گیت‌های ورود و خروج است.
وی ادامه داد: افزایش پنج برابری گیت‌های ورود و خروج سبب افزایش سرعت تردد زوار خواهد شد. یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته پلیس راه تسهیل تردد زوار از مبدا تا مقصد است و کسانی که با وسایل نقلیه شخصی به مرز مراجعه دارند تلاش می‌شود امنیت ترافیکی آنها حفظ شود.
این فرمانده ارشد انتظامی اضافه کرد: همکاری مردم با پلیس راه از نیازهای اساسی و مطالبات به حق مردم است.