kayhan.ir

کد خبر: ۵۴۵۰۶
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷
مدیرعامل شهر جدید پردیس:

مسکن مهر پردیس دیگر افزایش قیمت نخواهد داشت

مدیرعامل شهر جدید پردیس مدعی شد: دیگر شاهد افزایش قیمت مسکن مهر پردیس نخواهیم بود.

حسین رجب صلاحی در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود برخی از انبوه‌سازان برای افزایش مجدد قیمت مسکن در شهر پردیس روند ساخت و ساز را کند کرده‌اند، گفت: هیچ افزایش قیمتی برای واحد‌های مسکن مهر پردیس نخواهیم داشت و موضوع جدیدی اعلام نشده است.
وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود در فاز 3 افزایش قیمت رخ داده است، افزود: دستورالعمل شماره 3 هر چه بوده است، همان در حال اجرا است و واحدهای فاز 3 شهر پردیس در حال تحویل است به طوری که در حال حاضر 1100 واحد باقی مانده است که روزانه 20 واحد تحویل می‌دهیم و اینها هم در حال نصب آسانسور و تست آب هستند.وی افزود: برای واحد‌هایی که در فاز 3 در حال تحویل آن‌ها هستیم دستگاه‌هایی را خریداری کرده‌ایم تا به راحتی آب شرب به واحدها انتقال یابد.
رجب صلاحی با اشاره به اینکه دستورالعمل چهارمی در واحدهای مسکن مهر شهر جدید پردیس در کار نیست، تاکید کرد: در حال حاضر در فاز 11 شهر پردیس 200 خودرو و ماشین‌آلات در دل‌ کوه مشغول کار کردن هستند. گفتنی است تاکنون طی 3 دستورالعمل قیمت واحدهای مسکن مهر افزایش یافته است و همین مسئله مردم را نگران کرده که مبادا باز هم به بهانه خاصی قیمت این واحد‌ها افزایش یابد.