kayhan.ir

کد خبر: ۵۲۹۳۸
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰
رئیس کمیته امداد خبر داد

اعزام مددجویان به عتبات عالیات از هفته آینده

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: از هفته آینده اعزام مددجویان به عتبات عالیات آغاز خواهد شد و تا پایان سال، ۱۰هزار نفر به عتبات اعزام می‌شوند.

به گزارش فارس، پرویز فتاح در حاشیه  بازدید از اردوگاه شهید آوینی و دیدار با دانش‌آموزان حاضر در این اردوگاه گفت: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود و امداد نیز بالاترین نگاه فرهنگی را به جامعه هدف تحت پوشش خود دارد و در این راستا تلاش خواهد کرد تا با اجرای طرح‌های مختلف فرهنگی گام‌های موثری را در این حوزه بردارد.
فتاح از مربیان و دست‌اندرکاران برگزارکننده اردوهای تربیتی دانش‌آموزان تحت پوشش امداد خواست به هیچ عنوان نگاه ترحم‌آمیز به این دانش‌آموزان نداشته باشند و با نگاه ایستادگی، مردانگی و رویکرد تحولی برنامه‌های خود را پیگیری کنند.
وی افزود: قطعاً با برنامه‌ریزی دقیق و مدون در آینده نخبه‌های نظام، دانشمندان، وزرا و مسئولان از بین دانش‌آموزان تحت پوشش امداد رشد خواهند کرد و ما نیز تلاش خواهیم کرد.
به گفته رئیس کمیته امداد، یکی از کارهای خوب کمیته امداد در طول سالیان گذشته، برگزاری سفرهای زیارتی بوده که امسال نیز بالغ بر 100 هزار نفر از مددجویان به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.
فتاح با اشاره به اضافه شدن سفر به عتبات عالیات در طرح‌های زیارتی امداد، گفت: از 3 ماه قبل رایزنی‌هایی با سازمان حج و زیارت انجام شد و نهایتاً با توافق صورت گرفته، نخستین گروه مددجویان هفته آینده به عتبات عالیات اعزام خواهند شد که تمام هزینه‌های سفر مددجویان به عتبات عالیات توسط خیرین تأمین خواهد شد.
وی با بیان اینکه این طرح جامعه وسیعی از مددجویان را در بر می‌گیرد، گفت: بنا داریم تا پایان سال 10 هزار نفر از مددجویان را به عتبات عالیات اعزام کنیم.