kayhan.ir

کد خبر: ۴۹۲۷۲
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* آقای عراقچی گفته است ما آمادگی همکاری کامل در مورد پی‌.ام.دی راداریم تا نادرست بودن همه ادعاهای علیه ایران مشخص شود. پی.ام.دی ادعایی ساختگی است که آنها در مورد جوانب احتمالی نظامی برنامه اتمی ایران دارند و تمرکز بر این مسئله یک دام طراحی شده برای ایران است و تازه مطرح شده است که آن هم بخاطر ذوق و شوقی بود که برای تعامل با کدخدا ابراز شد و مشکلات اقتصادی را به رفع تحریم‌ها و مذاکرات گره زدند متاسفانه این مسائل آمریکا را پررو و جری‌تر کرد تا بر مطالبات نابجای خود اضافه کند قبلا این طور نبود.
حمیدرضا اسفراینی
* بعضی از افراد خوش گمان به غرب گفته‌اند اگر آمریکایی‌ها زیر تعهدات خودشان بزنند قوی‌تر از گذشته به عقب برمی‌گردیم و همه آنها را شگفت‌زده خواهیم کرد ولی با قرار گرفتن توافقات تحت منشور ملل متحد قطعنامه‌ای که به دست خودمان در شورای امنیت به امضاء می‌رسد راه برگشتی نمی‌گذارد و از همه مهم‌تر با زیرساخت‌های هسته‌ای که طبق توافق تخریب کرده‌ایم بازگشت به گذشته آسان نخواهد بود. بنابراین خیلی باید دقت داشت.
3104---0912
* اگر مسئولان روی حق و حقوق ایران پافشاری کنند می‌توانیم آمریکا و چند کشورغربی را در مذاکرات هسته‌ای به عذرخواهی از اعمال گذشته‌شان علیه مردم ایران وادار نماییم. البته به شرط اینکه باور داشته باشیم غرب امروز به مذاکرات بیش از ما نیازمند است.
8847---0919
*با توجه به اینکه در مذاکرات هسته‌ای، فرانسه بیش از دیگر کشورهای غربی نوکری آمریکا و رژیم صهیونیستی را می‌کند جای تعجب است که مسئولان ما در خصوص عقد قرارداد اقتصادی با این کشور اصرار دارند و حاضر نمی‌شوند در سیاست خود تجدیدنظر داشته باشند.
0669---0913
* سردمداران آمریکای جنایتکار در سال 67 هواپیمای مسافربری را با موشک‌ ناو وینسنس هدف قرار دادند و 290 نفر از مردم بیگناه را به شهادت رساندند، بدانند در نظر مردم دنیا جنایتکار هستند و در تاریخ ثبت شده و هیچ‌گاه این اعمال وحشیانه فراموش نشده است هنوز بعد از 27 سال منتظر انتقام خون شهدا هستیم.
از طرف خانواده شهید حسین نیک‌ملکی
* آقای نوبخت گفته‌اند که مجوزهای فراتر از پروتکل الحاقی مورد قبول نیست! عرض بنده این است مگر ما پروتکل  الحاقی را پذیرفته‌ایم که فراتر از آن را نپذیریم؟!
8112---0911
* با کمک‌ها و حمایت‌هایی که ترکیه از جنایت‌های داعش در سوریه و عراق کرده و می‌کند ضرورت دارد در همکاری اقتصادی کشورمان با این کشور همسایه تجدیدنظر بشود چرا که با خرید هر محصول ترکیه در حقیقت به داعش برای جنایت کمک بزرگی می‌شود، تا چه رسد به تعرفه ترجیحی که قربانی کردن تولیدکنندگان داخلی به نفع ترکیه است.
شربتیان
* چرا شرکت برق منطقه 15 چند روزی است درست در اوج گرما ساعت 1‍3 برق محله مینایی و نفیس را قطع می‌کند؟
4643---0936
* طبق گزارش وزارت نیرو تعداد 780 هزار انشعاب غیرمجاز وجود دارد. معلوم می‌شود نوع مجازات‌های اعلام شده برای این نوع دزدی از ثروت عمومی بازدارنده نیست فلذا نیاز است در این مورد تجدید نظر شود.
9509---0901
* فعال بودن آب سردکن‌ها در ایستگاه‌های مترو به بهانه کودکان و بیماران و سالخوردگان خواسته یا ناخواسته ترویج روزه‌خواری در ملا عام است.
4258---0919
* سال گذشته همزمان با برپایی روز قدس اسرائیل غاصب در حال بمباران غزه فلسطین بود. امسال غیر از ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی شاهد جنایت‌های پی‌درپی رژیم آل سعود در از بین بردن زیرساخت‌های کشور یمن و کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم و مسلمان آن هستیم بنابراین باید در روز قدس امسال در راهپیمایی خود بر اشغالگران هر دو قبله مسلمانان لعن و نفرین بفرستیم و بر ضد آنان شعار بدهیم.
روشنایی
* در مغازه‌های اطراف حرم امام خمینی(ره) آهنگ‌های زننده پخش می‌شود. آیا باید حتی به قیمت زیر سؤال رفتن قداست و احترام این مکان مقدس فقط به فکر درآمدزایی بود.
5626---0936
* از مسئولین امر سؤال می‌کنم که آیا قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران به سازمانهای دولتی ابلاغ شده است یا خیر؟ اگر ابلاغ شده چرا برخی سازمانها مثل بانک مرکزی آن را اجرا نمی‌کنند. در مورد ماده 51 این قانون متأسفانه هیچکس پاسخگو نیست. چرا؟
کریمی، ورامین
* در خصوص ذکر و مناجات شبهای ماه مبارک رمضان عرض می‌کنم در کنار دعاهای مأثوره از ائمه اطهار، ذکر شعار مرگ بر آل سعود، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل فراموش نشود.
1933---0933
* 15 روز است که پول قبض تلفن را با سامانه 2000 در مشهد مقدس و از طریق بانک انصار پرداخت کرده‌ام ولی مسئولین مخابرات قبول نمی‌کنند با اینکه مدرک بانک را نشان داده‌ایم ولی زیربار حرف حق نمی‌روند چرا اجازه می‌دهند اینگونه پول‌های زور از مردم گرفته بشود.
دهقان
* از ایثارگران هستم و از شهرستان رامهرمز تماس گرفته‌ام لطفا بنویسید مطالبات ایثارگران پرداخت نشده است چرا نوبت به رزمندگان 8 سال دفاع مقدس که می‌شود درخصوص حق و حقوق آنان سنگ‌اندازی می‌کنند؟
6413---0916
* آبان سال 93 خودروی پارس تندر 90 را پس از کلی دوندگی تحویل گرفتم. به دلیل عدم نصب کپسول آتش‌نشانی در خودروهای سایپا، این خودرو با 2 ماه تأخیر پلاک و تحویل شد. ولی شرکت سایپا علی‌رغم قول قبلی از پرداخت جریمه تأخیر و از دست رفتن 2 ماه بیمه خودرو در این مدت امتناع می‌ورزد!
8166---0915
* دولت قول افزایش حق مسکن کارگران از 20 هزار تومان به 40 هزار تومان را در سال گذشته داد. ولی با وجود گذشت بیش از 3 ماه از سال جدید هیچ خبری از اجرای آن تعهد داده ‌شده نیست. چرا؟
4570---0916
* بازنشسته فرهنگی مهر 93 هستم. هنوز پاداش پایان خدمت خود را دریافت نکرده‌ام. از رئیس‌جمهور محترم درخواست رسیدگی دارم.
9133---0912
* فردی با عنوان جعلی «از کارکنان فرودگاه» برای استخدام کارمند خانم از حدود صدنفر اخاذی کرده است. هرچه پیگیری کردم نتیجه‌ای حاصل نشد. از مسئولین امر به ویژه برادران زحمتکش آگاهی ناجا درخواست رسیدگی دارم.
9272---0938