kayhan.ir

کد خبر: ۳۷۸۷۵
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۸

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز


* غبارهای فتنه اراده محکم ما را ضعیف نکرد. ما با وجود معترض بودن به وضع نامطلوب استانمان خوزستان، حساب انقلاب را از تمام مشکلات جدا کردیم. روز 22 بهمن ما به جای وضوی باران، در خیابان‌های شهرمان آبادان تیمم بر غبارها کردیم ولی نگذاشتیم نماز انقلابمان قضا شود.
2644---0916
* باید به همت و غیرت خوزستانی‌ها دست مریزاد گفت که بی‌عملی دولت در خصوص کنترل ریزگردهای استان را به پای نظام نگذاشته و با حضور میلیونی خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال باعث ناامیدی و یاس دشمنان انقلاب در داخل و خارج شدند.
3416---0919
* از دکتر هاشمی وزیر محترم بهداشت و آقای حسینی نماینده محترم اهواز در مجلس تقدیر و تشکر می‌کنم. و از بیان ادبیات چاله میدانی توسط معاون سازمان محیط زیست علیه دکتر هاشمی واقعا متاسفم. اداره کشور عرصه هرزه‌درایی نیست که هرچه بر زبان آمد جاری شود. پیشنهاد می‌کنم دولت محترم تشکیل کلاس نحوه بیان و تکلم با مخاطبین و منتقدین را در برنامه آموزش حین خدمت مدیران خود قرار دهد.
علی مرادی
* خانم ابتکار چرا همیشه در برابر سختی‌ها و مشکلات پیش روی سازمان محیط زیست، تمام مسئولیتها را به گردن سایر سازمانها و ارگانها و دولت‌های قبل دانسته و این سازمان و خود را مبرا از هر نوع مسئولیت و گناه می‌داند.
1‍291---0919
* حال که قدم زدن در دولت باب شده خوب بود که دولت تدبیر در هوای پر از خاک چند قدمی با هموطنان خوزستانی خود به قدم‌زنی می‌پرداخت و با آنها به طور عملی هم نفس می‌شد، درد مردم را حس می‌کرد و با مشکلاتشان آشنا می‌شد.
1170---0933 و 9762---0917
* اوباما سوالی کرده بودی. 22 بهمن خواستیم جوابت را بدهیم. تصمیم را ما گرفتیم اگر تحریم را نمی‌پذیریم ذلت را هم نمی‌پذیریم. جمعیت را دیدی؟ تو دهنی خوردی؟ به کوری چشم تو انقلاب را دوست داریم، عاشق و مطیع رهبریم دلت را به خائنان به این ملت خوش نکن، مردم ما بیدارند و از خائنان بیزارند.
خانم هاشمی
* سیل خروشان ملت در 22 بهمن امسال در سراسر کشور نشان داد که روی حقوق خویش ایستاده و زیر بار ذلت نمی‌رود.
6091---0912 و 5790---0913
* درایت و هوشیاری این ملت بیشتر از آن است که آمریکایی‌ها تصور می‌کنند و نقشه می‌ریزند. آن‌ها باز هم دیدند که به موقع تمام توطئه‌های دشمنان را بی‌اثر کردیم و پس از این نیز خواهیم کرد.
1458---0914
 * آمریکایی‌ها می‌خواهند مذاکرات هسته‌ای را تمدید بکنند یا نکنند ما روی حق وحقوق هسته‌ای خود ایستاده‌ایم. واقعیت این است که پس از پیروزی انقلاب ما روز به روز قوی‌تر شده‌ایم.
2796---0935
* مردم با حضور پررنگ خویش در مراسم 22 بهمن نشان دادند حساب نظام را از حساب سلایق دولت‌ها جدا می‌دانند. دولتی‌ها باید به جای آدرس غلط دادن این وفاداری ملت به نظام و انقلاب را قدر بدانند و تا می‌توانند به این مردم خدمت کنند.
3104---0912
* دولتمردان فقط با  زبان سخن از اقتصاد مقاومتی می‌گویند و در عمل خلاف آن گام برمی‌دارند. برای نمونه اختصاص یک میلیارد و هفتصد هزار دلار برای واردات خودروهای لوکس در کجای اصول اقتصاد مقاومتی قرار دارد؟ آیا در مذاکرات این همه عقب‌نشینی می‌شود. تا اقتصاد این‌گونه بیمارتر شود؟
امامی
* در سالگرد شهادت شهید شاطری خدمات این شهید عزیز را در ساخت ویرانه‌های جنگ جنوب لبنان را که نگاه می‌کردم گفتم چنین ستارگانی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند که به سپاه جلوه‌ای جهانی داده‌اند همه باید با الگو قرار دادن این عزیزان در انجام وظیفه همت دو چندان نماییم.
رجبی
* در کشور مصر یک نظامی با کشتن صدها نفر کودتا کرد و به قدرت رسید صدای اعتراض هیچ‌کدام از کشورهای غربی در نیامد ولی وقتی مردم یمن یک دولت وابسته به غرب را کنار گذاشته‌اند قدرت‌های غرب و نوکرهای دیکتاتورشان در منطقه اظهار نگرانی کرده‌اند و این ملت را هم به تحریم و... تهدید می‌کنند.
0530---0912
* یونانی‌ها هم در غرب متوجه شده‌اند که چشم امید داشتن به غرب مشکلات اقتصادی آنها را حل نمی‌کند و تنها راه‌حل پشت کردن به آمریکا و متحدانش است. باعث تاسف است که بعضی‌ها در کشور خودمان راه حل مشکلات را فقط در برقراری ارتباط با آمریکا خلاصه کرده‌اند.
4445---0936
* چرا دولت یازدهم بعد از قریب به دو سال از شروع به کار همچنان مشکلات کشور را به دولت قبل گره می‌زند؟ چرا به بیان خدمات خود - اگر داشته- نمی‌پردازد؟ چند سال دیگر که کار این دولت تمام شد دولت بعدی نیز مشکلات به وجود آمده توسط این دولت را برای مردم بیان خواهد کرد. عایدی این دور باطل برای مردم چه خواهد بود؟
هاشمی از بهشهر
* همزمان با سفر رئیس‌جمهور به اصفهان، وزیر راه در نجف‌آباد پلی را افتتاح نمود که به گفته اهالی محل چند سال از افتتاح آن در دولت قبل می‌گذرد! دولتمردان مواظب اطرافیان خود باشند تا با اطلاعات غلط مایه آبروریزی نشوند.
3848---0913
* جمعی از کشاورزان زحمتکش شمال خوزستان هستیم. بنویسید پنج ماه از برداشت ذرت و فروش آن به دولت گذشته ولی هنوز پول آن را نداده‌اند. آیا معنی تدبیر دولت این است که به حقوق ضعفا بی‌اعتنا باشند؟
0275---0910
* یک تولیدکننده هستم که برای دریافت 250 میلیون وام تولید به هر دری که شما بگویید زده‌ام. با کاری که قصد شروع آن را دارم حدود ده نفر شاغل می‌شوند ولی مسئولان ما یاد گرفته‌اند که فقط حرف بزنند. در عمل هیچ قدمی برای تولید و اشتغال جوانان برنمی‌دارند.
1371---0912
* از وزیر آموزش ‌و پرورش درخواست می‌شود مشکلات مالی و رفاهی فرهنگیان را مرتفع سازد، بعد به فکر وام‌های مسافرتی برای سفر به آنتالیا برای اهلش اقدام کند.
فرهنگی بازنشسته دماوند
* بازنشستگان فرهنگی چشم انتظار دریافت پاداش پایان خدمت خود هستند ظاهراً وزارت آموزش و پرورش این کارکنان را که تا چندی قبل شاغل بودند فراموش نموده و درصدد پرداخت وام به شاغلین برای سفر به آنتالیاست! مسئولین چه توجیهی برای عدم پرداخت این حق و حقوق بازنشستگان دارند؟
بازنشسته فرهنگی- خراسان رضوی
* فرهنگیان غیر از مشکل پایین بودن حقوق از ضعف ارائه خدمات درمانی از سوی بیمه آتیه‌سازان و عملکرد ضعیف صندوق ذخیره و فعالیت صرفاً سودمحورانه فروشگاه فرهنگیان رنج می‌برند و کسی به مشکلات موجود آنان رسیدگی نمی‌کند. چرا؟
1713---0915
* به نظر می‌رسد افراد نفوذی در دولت تصمیم گرفته‌اند که مشکلی از مشکلات کشور حل نشود بلکه از این طریق بتوانند به جامعه القاء نمایند که راه‌حل فقط در سازش با آمریکا است.
4831---0933
* قانون خدمات ایثارگران قرار بود از ابتدای سال 93 اجرا شود اما تاکنون خبری از اجرای آن نیست. چرا؟ مسئولانی که ادعا می‌کنند اجرا شده است لطف کنند مصادیق اجرای آن را بیان کنند.
3419---0915
* تالاب شادگان نیاز به توجه ویژه مسئولان دارد چون ریزش پساب و ضایعات، این تالاب ارزشمند را به نابودی می‌کشاند.
محمدکریم خامسی
* هر بیمه شده اختیاری بابت تمدید دفترچه بیمه باید ماهیانه 160 هزار تومان پول بپردازد که در طول سال به دو میلیون تومان می‌رسد. آیا آقای رئیس‌جمهور و یا هر دولتمرد دیگر برای بیمه خود چنین پولی را می‌پردازد؟
2143---0913
* تبلیغات تلویزیونی برای خرید اینترنتی کالا تحت عنوان 5040 و همچنین از طریق ارسال پیامک در حالی است که قیمت آنها حدود بیست درصد گران تر از بازار است. چرا نهادهای نظارتی هیچ کنترلی ندارند؟
3419---0915
* اینترنت مرکز شهید بهشتی به طور متناوب خراب است. با 2090 تماس می‌گیریم می‌گویند با 8787 تماس بگیرید با آنها تماس می‌گیریم می‌گویند به مخابرات واگذار شده با این شماره تماس نگیرید! چرا مسئولین امر به طور صریح و روشن پاسخ نمی‌دهند؟
8853---0912