kayhan.ir

کد خبر: ۳۶۶۵۶
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۰

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز


* دهه شکوهمند طلوع فجر انقلاب اسلامی که نویددهنده ظهور و انقلاب منجی عالم بشریت حضرت حجت‌بن‌الحسن المهدی(عج) است  بر امام فجر آفرینان و شهیدان امام راحل(ره) و اصحاب و یاران صادق و در خط امام راحل (ره) و امام خامنه‌ای و یاران انقلاب تبریک و تهنیت باد. ان‌شاءالله با همت جوانان و یاران ولایت پرچم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب به صاحب اصلی سپرده شود. و روزی را امت اسلام ناب تجربه کنند که دنیایی بدون وجود وهابیت و صهیونیسم و عاری از ظلم و جور، ستم، مکر، فریب، نفاق، زر، زور و تزویر باشد.
هانیه طاهایی
* در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همه مسئولان نظام در هر سطح را توصیه می‌کنیم که برای یک بار وصیت‌نامه سیاسی الهی حضرت امام‌خمینی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی را با دقت بخوانند و اگر از عهده مسئولیتی که قبول کرده‌اند برنمی‌آیند محترمانه کنار بروند و اجازه بدهند کشور با شیوه موردنظر امام و رهبر معظم انقلاب پیشرفت بکند.
1442---0913
* تشکر ویژه از یادداشت روز اولین روز دهه فجر انقلاب اسلامی توسط مدیرمسئول محترم کیهان آقای شریعتمداری که چنین یادداشت‌هایی موجب تسکین قلب یاران انقلاب است.
سیدهادی صاحبی- مهندس پرواز و چند تماس مشابه
* بحث نتیجه مذاکره شبیه همان لطیفه‌ای است که به فردی گفتند قضیه ازدواجت چی شد؟ گفت 50 درصدش حل شده (ما راضی و طرف مقابل ناراضی) حال ما راضی به رفع تحریم و ادامه غنی‌سازی آمریکای مستکبر و گردن‌کش و نوچه‌هایش ناراضی. تا کی و چه زمانی معلوم نیست؟ آنچه معلوم است این است که پاسخ این انتقادها استدلال است و نه تمسخر برای فرار از پاسخگویی.
هوشنگ فکوری از کپورچال بندرانزلی
* رئیس‌جمهور محترم بدانند که دادن امتیازات فراوان به آمریکای جنایتکار توسط دیپلمات‌ها هیچ افتخاری ندارد که کسی برای آن کف بزند بلکه باعث سرافکندگی ملت است.
6094---0912
* آیا دولت به منتقدان حق می‌دهد که به همان شکلی که او از آنان انتقاد می‌کند آنها هم به همان شکل انتقاد کنند؟ البته منتقدان بیشتر به همان ادب‌آموزی لقمان معتقدند، چه باک اگر این نجابت مورد سوء تعبیر هم واقع شود.
3112---0912 و 9452---0916
* افسوس و صد افسوس آقای اوباما فردی با ادب و باهوش تلقی می‌شود ولی منتقدین و دوستداران انقلاب افرادی بی‌ادب و تازه به دوران رسیده؛ فاقد عقل و... معرفی می‌شوند آن هم توسط کسی که باید الگوی اخلاق برای جامعه باشد!
0400---0916
* می‌خواستم به دولت محترم عرض کنم اینکه آنها برای مذاکره کننده‌هایشان کف می‌زنند حتماً چیزی به دست آورده‌اند شما بگویید چه به دست آورده‌ایم تا ما هم برای شما جشن بگیریم! فعالیت‌های هسته‌ای درحال فریز است، تحریم‌ها که تشدید شده است. اگر دست بزنیم به ما می‌خندند؟!
رشیدی- کرج
* در صفحه 3 آن روزنامه وزین به شماره 20983 پنج‌شنبه نهم بهمن 93 آمده بود: نایب‌رئیس مجلس آلمان گفته امیدوارم زمینه اصلاحات در دستگاه قضایی ایران هم فراهم شود. (لابد از نوع فرزندان هیتلر!) آیا معنای دولت تدبیر «امید» بخشیدن به چنین موجوداتی بود؟
اکبر دلاور
* آفرین بر رزمندگان غیور و سلحشور حزب‌الله لبنان که با حمله متقابل به مواضع رژیم صهیونیستی و هلاکت 17 تن از جلادان این رژیم، به دشمنان قسم‌خورده اعلام کردند که پرچم اسلام و راه شهدای مقاومت پابرجا و عاقبت به خیری و رستگاری متعلق به حزب‌الله غالب است.
9458---0914 و 6263---0938
* وقتی حکم آقای سلیمی نمین را دیدم بسیار ناراحت شدم. متخلفین و فتنه‌گران در آزادی کامل به سر می‌برند، آن وقت کسی با این همه تلاش و کوشش برای نظام و انقلاب و فقط به خاطر بیان حقایق باید محکوم شود. از کیهان و مسئولین امر درخواست می‌کنم نگذارند دزدها رها باشند و دلسوزان دست‌بسته!
سیدمحمود مسعودنیا- اهواز
* از نمایندگان مجلس می‌خواهیم نگذارند پرونده کرسنت و تخلف متخلفین این پرونده که متأسفانه امروز در مناصب مهم دولتی هستند به فراموشی سپرده شود.
2564---0916
 * جای بیان حقایق دین از زبان استاد توانمندی چون آقای رحیم‌پور ازغدی تحصیل‌کرده حوزه و دانشگاه در نمازجمعه که همه اقشار جامعه حضور پیدا می‌کنند است. از آنجا که ایشان از سوز دل این حرف‌ها را می‌زنند لاجرم بر دل می‌نشیند. رسانه‌ها موظفند این حقایق را نشر دهند.
1442---0913 و 4958---0916
 * افزایش حقوق سالانه با درصد ثابت برای همه ظلم بزرگی درحق کارمندان با حقوق کم است مثلا کارمندی با حقوق یک میلیونی نهایتا 200 هزار تومان به حقوقش اضافه می‌شود و کارمند با حقوق 4 میلیونی در سال 800 هزار تومان! و این بی‌عدالتی همه ساله ادامه دارد.
غفوری- کارمند دادگستری
* روزنامه‌ها پا جلو بگذارند و از موضوع عدم پرداخت هزینه درمان جانبازان به بهانه نبودن اعتبار که مشکلات زیادی برای جانبازان شهرستانی به وجود آورده گزارش تهیه و منعکس نمایند.
6308---0916
 * در داخل حرم امام رضا(ع) به دلیل آنتن ندادن تلفن همراه در مواقع حساس و فوریت‌دار دچار مشکل می‌شویم. درخواست داریم چاره‌ای اندیشیده شود.
8938---0913
* روزنامه ایران 9 دی 93 در صفحه 18 به نقل از محسن غلامی عنوان نموده اگر دانشجویی نمره درسی پایین‌تر از 14 کسب نماید و در ترم‌های بعدی نمره بالاتر از 14 آن درس را کسب کنند، نمره پائین‌تر از 14 وی در معدل نیمسال و معدل کل محاسبه نخواهد شد. وقتی برای حل چنین مشکلی به دانشگاه آزاد واحد فنی  جنوب مراجعه نمودم اعلام کردند هنوز برای ما چیزی ابلاغ نشده است. از مسئولین امر و هیئت امنا درخواست حل مشکل را دارم.
میرزایی
* پدر و مادرم هر دو 72 ساله و تحت پوشش کمیته امداد هستند. برادر معلول ذهنی نیز دارم که با آنها زندگی می‌کند بنویسید در چند نوبت سبد غذایی که دولت توزیع کرده چیزی به آنها تعلق نگرفته است. چرا؟
8510---0911
 * از بانک رفاه مبلغ ده میلیون تومان وام با اقساط ماهیانه 450 هزار تومان گرفته‌ام. حساب کردم طی 30 ماه باید مبلغ چهارده و نیم میلیون  تومان به بانک برگردانم. چرا مؤسسات نیکوکار کاری نمی‌کنند تا ما مردم مجبور نشویم زیربار سودجویی بانک‌ها برویم.
3912---0917
* ثبت‌نامی 7 سال قبل مسکن مهر شهرک شهید بهشتی هستم از مسئولان فقط وعده و وعید می‌شنویم. پس کی صاحب مسکن می‌شویم.
5469---0912
* آیا بهتر نبود به جای کف زدن در روز ارتحال ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) در همایش فارابی صلوات نثار می‌کردند؟
1758---0914
* دولت چند سال است که 40 هزار تومان یارانه می‌دهد در صورتی که برای یک مربی فوتبال خارجی و نوچه‌هایش 40 میلیارد می‌دهد! مگر ورزش فقط فوتبال است؟ مگر قهرمانان فقط اینها هستند؟ کمی انصاف داشته باشید و به قهرمانان واقعی و ایثارگران و مدال‌آوران دیگر رشته‌ها نیز توجهی کنید.
1183---0912
* اگر چنانچه بیمه دارو شامل داروهای گیاهی بشود خیلی از مردم تشویق به مصرف داروهای گیاهی طبیعی می‌شوند و چه بسا مریضی هم کمتر بشود.
6277---0919
* متأسفانه در آگهی‌های بازرگانی خیلی راحت تبلیغ فرهنگ بیگانه می‌شود و از بچگی به بچه‌ها کلمات بیگانه القا و جا انداخته می‌شود مثل مرسی و...!
محمدی- بندرعباس
* از زحمات زایدالوصفی که شهرداری محترم قم برای عمران و آبادانی شهر قم بدون منت و چشمداشت انجام می‌دهند، تقدیر و تشکر می‌کنم و از خداوند موفقیت و قبولی طاعات در نزد رب‌العالمین را خواستارم.
2283---0912
* از صدا و سیما درخواست می‌کنم برنامه‌های جذاب برای ترویج نماز در برنامه‌های مختلف ارائه نماید.
2773---0913
* از استاندار، ائمه جمعه، مسئولین فرهنگی و محیط زیست و... درخواست می‌شود نگذارند با صدور مجوزهای خلاف عقل سلیم استان خوزستان که رنگین به خون هزاران شهید است به ویژه آبادان، به محل جولانگاه اراذل و اوباش و منطقه‌ای برای بی‌هویت کردن دختران و پسران از طریق آلاچیق‌ها و سفره‌خانه‌های سنتی و قلیان‌کشی تبدیل شود. مسئولان به آرمانهای شهیدان پشت نکنند.
2360---0935