kayhan.ir

کد خبر: ۳۴۰۴۲
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۹

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز


* آقای رئیس‌جمهور گفته است آرمان‌های ما وصل به سانتریفیوژهای هسته‌ای نیستند. بنده عرض می‌کنم، سانتریفیوژها اکنون مهم‌ترین سمبل استقلال و توانایی مردم این مرز و بوم است که بابت آن چهار شهید هسته‌ای داده‌ایم این استقلال هم آرمان ما محسوب می‌شود. مسئولان کشور متوجه باشند که در مباحث مهم چگونه ورود و خروج  می‌کنند.
روشنایی
* حماسه 9 دی یعنی عزم ملی و مدیریت جهادی، مسئولین مواظب باشند با گرفتار کردن خود در حاشیه‌ها از ملت عقب نمانند.
3783---0936
* دولت اعلام کرد گرانی ارز به دلیل سفر زیاد در اربعین امام حسین(ع) به عراق مقطعی است و ادامه پیدا نمی‌کند. اربعین سپری شده ولی خود دولت ارز دولتی را 73 تومان گرانتر از مصوب مجلس می‌فروشد. با این وضعیت چگونه می‌توان جلوی گرانفروشی را گرفت؟
5530---0936
* کاش مسئولان کشور برای مدتی موقت خود را در جای افراد ضعیف جامعه قرار بدهند آنگاه صحبت از تورم مهار شده و رونق اقتصادی بکنند.
3665---0919
* ادامه تحریم‌ها و عدم تحقق ترک و یا شکستن دیوار تحریم و ابهامات دیگر درخصوص مذاکرات که هرازگاه تکذیب و تخریب‌های رسانه‌ای نامیده می‌شود و گرانی‌های روزافزون که خارج از تحمل مردم می‌باشد و افزایش نیافتن یارانه‌ها در ازای آن و ارقام غیرقابل لمس اقتصادی و گرفتن کارت زرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در این خصوص روزافزونی بیکاری، کاهش فاحش تولیدات علمی و برخی تحرکات فتنه‌گران در دانشگاه‌ها که سرشکستگی آنها را به دنبال داشت و ناسزاهایی که بر منتقدین روا داشته می‌شود روح و روان جامعه را به هم ریخته و مردم را نگران کرده است. دولت باید پاسخگوی این سؤالات باشد و نگاهی به تابلوی وعده داده شده به مردم انداخته و مسیر پیش رو را اصلاح نماید.
علی‌اکبر طالبی
* ارزش دستمزدها و حقوق کارگران و کارمندان هر روز پایین‌تر می‌آید. این دولت صحبت از حل مشکل اقتصادی مردم در کمتر از 100 روز می‌کرد پس چه شد؟
1028---0916
* قدم گذاشتن در راهی که دولتمردان دوره اصلاحات و سازندگی در دوره خود رفتند و نسبت به ارزش‌ها بی‌توجهی کردند عاقبت خوشی ندارد.
5112---0911
* قبض‌های گاز چهار هزار تومانی زمان دولت قبل در این دولت به 40 هزار تومان افزایش یافته است. تازه می‌گویند شیب ملایم است، بنویسید چه می‌خواستیم چه شد؟
6654---0914
* وظیفه خود می‌دانم از رسانه ملی به خاطر پخش برنامه‌های مستند و روشنگر درمورد سران فتنه تقدیر کنم.
علی مرادی
* تحریم‌های جدید آمریکا باید آقای روحانی ریاست‌ محترم جمهوری را هوشیار کرده باشد که  آمریکا واقعاً غیرقابل اعتماد است. نباید گذاشت زمان به نفع استکبار جهانی پیش برود.
5131---0913
* من با رئیس‌جمهور موافقم که دوربین‌های صداوسیما اشکال دارد و همه‌جا نمی‌چرخد چرا که بسیاری از منتقدان بی‌صبرانه منتظرند تا در گفت‌وگوی دو طرفه به کالبدشکافی روند مذاکرات هسته‌ای و تعهدات طرفین به روشنگری بپردازند.
توکلی
* حق این است که همیشه و به‌طور مرتب از فتنه 88 افشاگری کرد. باید برای آحاد مردم روشن شود که دشمنان با عوامل مزدور داخلی خود چه خسارت‌هایی به این کشور و نظام وارد کردند، تا مردم از تکرار این خسارات مانع شوند.
6726---0916
* به رئیس‌جمهور محترم عرض می‌کنم بی‌حرمتی به شهدای گمنام در یزد که دیگر کار دولت قبلی نبود. کاش حضرت‌عالی واکنشی هم نسبت به این بی‌حرمتی‌ نشان می‌دادید.
شیرازی از تیران اصفهان
* درصد بالایی از کارکنان شرکت پایانه‌های نفتی ایران در جزیره خارک، ساکن شهرستان برازجان و روستاهای تابعه می‌باشند. سازمان بهداشت و درمان شرکت نفت در این شهرستان بیمارستان و درمانگاه ندارد و با بیمارستان 17 شهریور، درمانگاه سپاه، پزشکان متخصص و آزمایشگاه‌ها قرارداد منعقد نموده بود و کارکنان بدون دغدغه مالی استفاده می‌کردند و به درمان خود و بستگان وابسته می‌پرداختند. اکنون سازمان مذکور شعبه بوشهر با کلیه مکانها و درمانگاه‌های فوق لغو قرارداد نموده است. به این ترتیب خانواده‌ها با توجه به گرانی هزینه‌های درمان به صورت آزاد باید بعد از 2 ماه نسخه‌ها را به بوشهر برده و پس از تأیید هزینه کمی از مبلغ پرداخت شده را دریافت کنند. از مسئولین انتظار رفع مشکل یادشده و برگشت طبق روال گذشته را دارم.
حسین‌پور
* منظور دولت محترم از این سفرهای یک روزه استانی چیست؟ آیا کپی‌برداری از دولت قبلی است؟ ولی در دولت قبلی به شهرهای کوچک و حتی روستاها هم سفر می‌کردند تا از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شوند. گویا این سفرها فقط جنبه تشریفاتی و هزینه برای نظام دارد.
3416---0919
* نرخ جدید اینترنت از اول دی کاهش یافت و این یعنی اینترنت برای مردم واجب‌تر از نان است که 40 درصد گران شد!
1758---0914
* اهالی شهرک مشیریه در امتداد جاده خاوران، با وسعت و جمعیت زیاد متأسفانه از داشتن پمپ بنزین و گاز محروم هستند و این مسئله برای ساکنان منطقه ایجاد دردسر کرده است. از مسئولان تقاضا داریم برای رفاه حال شهروندان یک جایگاه سوخت در این منطقه راه‌اندازی کنند.
خامسی
* ساکنین شهرک مدنی همدان به دلیل مشکل فاضلاب در معرض انواع بیماری قرار گرفته‌اند. چرا هیچ‌یک از مسئولان استان برای رفع این مشکل بوجود آمده کاری انجام نمی‌دهد.
9154---0901
* چرا اتوبوس‌های خط واحد شهرستان ورامین و قرچک فاقد کارت‌خوان هستند؟ شهرستان پاکدشت دارای کارت‌خوان هستند ولی ورامین پیشگام انقلاب فاقد آن است. متأسفانه در هنگام جمع‌آوری کرایه برای بانوان ایجاد زحمت و اذیت می‌شود. از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم.
2059---0919
* شهرداری شهرستان ملایر درب ورودی منزل کسانی که به شهرداری بدهی دارند را دیوار می‌کند و همه اهل خانواده را محبوس می‌نماید. آیا این کار قانونی است؟
1129---0912
* در کتابخانه‌های عمومی استان تهران و شهرداری تهران مثل سعادت‌‌آباد و حضرت زهرا(س) دهکده المپیک شیرآب گرمکن‌هایی که در کنار آب سردکن تعبیه شده را شکسته‌اند تا دانشجویان نتوانند از آن برای چای استفاده نمایند و مجبور شوند که آب‌گرم بخرند. چنین عملی در محیط‌های علمی اصلا کار صحیحی نیست. انتظار رسیدگی دارم.
زمانی
* وقتی در جمع تیم ملی فوتبال کشور چند نفر فوتبالیست متخلف آن هم جعل‌کننده کارت پایان خدمت سربازی قرار بگیرند به چهره ملی کشور لطمه و خدشه وارد شده است. بر فرض هم این تیم بتواند پیروز بشود و مقام بیاورد زشتی کار جعل مدرک را چگونه می‌توان پاک کرد و اعتماد آسیب‌دیده مردم را برگرداند.
4199---0911