kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۰۳۱
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۹

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* آقای روحانی درباره روند مذاکرات هسته‌ای اظهار داشتند تنها طرفی که بسیار کند حرکت می‌کند، آمریکا است و به همین دلیل ما امیدواریم که آنها به فکر منافع درازمدت باشند. خواستم بگویم اتفاقاً آنها به منافع درازمدت خود فکر می‌کنند که ما را به مذاکرات فرسایشی کشانده‌اند تا نزد کشورهای دوستدار انقلاب اسلامی تصویری مذبذب از ما ارائه کنند.
9020---0912
* نباید فضای عمومی کشور به‌گونه‌ای مدیریت شود که عده‌ای مرعوب غرب برای هر نوع توافق با آمریکایی‌ها در موضوع هسته‌ای میدان‌داری کنند.
1442---0913
* در احادیث اهل بیت آمده که «طمع» یکی از لغزشگاه‌های عقل است. ما برای دولت تدبیر از نتایج طمع به لغو تحریم‌ها نگرانیم.
ربانی
* به عنوان یک جوان ایرانی که مشکلات اقتصادی زیادی دارم با این حال از قوه‌قضائیه می‌خواهم که با قاطعیت به پرونده مهدی هاشمی رسیدگی کند و بیش از این اجازه ندهد برخی فتنه‌گران هتاک آرزوی برباد رفته خود را در قالب مصاحبه بیان کنند.
محسن میرزایی از اسدآباد
* وقتی برخی دولتمردان تدبیر اعلام می‌کنند مردم به دولتی رأی داده‌اند که با جهان تعامل مثبت داشته باشد نظر آمریکا و چند کشور زورگوی غربی که خود را جهان می‌دانند تائید کرده است وگرنه پیش از این دولت هم به غیر از چند کشور خبیث و زورگو با تمام کشورها رابطه خوبی داشتیم.
3466---0915
* تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران نباید به مسئله تمدید مذاکرات فکر کنند در این مدت زمانی که توافق ژنو تمدید شده به اندازه کافی از سوی آمریکایی‌ها تهدید و تحقیر شده‌ایم.
4199---0911
* مسئولین دولتی در برابر ساخت و سازهای بی‌رویه ویلاهای سرمایه‌داران در شالیزارهای شمال کشور که صنعت کشاورزی را نابود می‌کند چه پاسخی دارند؟
5363---0914
* به پلیس راهور که با کنترل خوب خود تحولی در وضعیت جاده‌ها و رانندگی به وجود آورده‌اند آفرین می‌گویم. امید است مطابق استانداردهای جهانی در تمام ابعاد پیشرفت نمایند و فرهنگ ایمنی رانندگی، جاده و خودرو را در میان همه اقشار جامعه توسعه دهند.
طهماسبی
* خودرویی که از سایپا خریده‌ام مدتی است در نمایندگی سایپا است و مشکل شماره‌گذاری دارد. شرکت سایپا هم اظهار می‌دارد جریمه تأخیر شامل این‌ بازه نمی‌شود. چرا؟ آیا این ظلم آشکار و نقض قرارداد نیست؟
8166---0915
* در کنار دو جاده منتهی به قم و ساوه ماشین‌های نیسان حامل انار نامرغوب برای فروش این محصول پارک کرده‌اند معلوم نیست این انارها محصول کجاست ولی به اسم محصول ساوه به این منطقه حمل می‌شود. متأسفانه با بی توجهی برخی مسئولین هر کس هر کاری که بخواهد انجام می‌دهد.
0950---0919
* در شهرک فاطمیه واقع در روبروی بیمارستان 15 خرداد ورامین به هنگام بارندگی به مدت یک هفته تلفن ثابت منازل قطع می‌شود و کلی مشکل پیدا می‌کنیم. معلوم نیست با پیشرفتی که تکنولوژی مخابرات پیدا کرده چرا باید مخابرات این شهرک از حد یک روستا نیز عقب‌افتاده‌تر باشد. چندین سال است که وعده کابل‌کشی می‌دهند ولی در عمل کاری انجام نمی‌گیرد. چرا؟
تاجیک از ساکنین محل
* آیا تشویق شرکت مخابرات به 60 دقیقه مکالمه در 6 روز برای برخورداری از مکالمه رایگان در روز هفتم تشویق به امر منکر اسراف نیست؟
6310---0912
* آموزش‌وپرورش استان تهران از فرهنگیان تهرانی که خواستار استفاده از سرویس ایاب و ذهاب هستند خواسته است در سایت این وزارتخانه ثبت‌نام کنند ولی شرط کرده که پول سرویس را خودشان باید بپردازند. عرض بنده این است که در این شرایط حساس کشور اذیت یک عده کارمند مفید به حال کشور نیست.
3104---0912
* 5 سال است که مقدار زیادی زمین کشاورزی در غرب شهرستان بهبهان در محدوده روستاهای فالند و اسدآباد تا سد شهدا به دلیل وجود اختلاف بین روستائیان کشت نمی‌شود درحالی که تعداد زیادی از جوانان این دو روستا بی‌کار هستند و می‌توانند برای تولید گندم در این زمین‌ها به کارگیری و نان‌آور خانواده شوند. لازم است اقدامی برای رفع این مشکل بشود.
1337---0916
* چرا ما معلم‌های «جغتای» برای زایمان 6 ماه مرخصی داریم ولی بقیه شهرستانها 9 ماه؟ از وزیر محترم درخواست رسیدگی دارم.
2136---0938
* به علت عدم توجه برخی اولیاء دانش‌آموزان و پلیس راهور در اطراف مدارس متأسفانه شاهد پارک چند لایه خودروها در صبح، ظهر و عصر و ترافیک سنگین معابر هستیم به عنوان نمونه خودروهای مربوط به مدرسه شهدای هواپیمایی در خیابان مجاهد کبیر جنت‌آباد منطقه5 اهالی را به ستوه آورده است. صدای آزاردهنده بلندگوی مدرسه نیز از ساعت 7 صبح تا 4 عصر در محل شنیده می‌شود وقتی هم اعتراض می‌شود این پاسخ  را می‌دهند که چرا در نزدیکی مدرسه منزل خریده‌اید!
هاشمی