kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۴۵۹
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۴

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
* از آقای شریعتمداری تشکر می‌کنم که آنچه در دل ملت بود را در یادداشت 93/7/5 بیان کرد. از آقای روحانی انتظار بود که پس از سخنان نخست‌وزیر خبیث انگلیس که ایران عزیز را متهم نمود جنایت‌های انگلیس در 200 سال اخیر را برملا می‌کرد. از مجلس نیز انتظار می‌رود که در برابر بازگشایی جاسوسخانه این پیر استعمار مانع شود و نگذارد دوباره با بازگشایی این محل جاسوسی فتنه‌های دیگری شکل گیرد.
6662---0918 و علیمردانی
* با این توهینی که عنصر مفلوک انگلیس در سخنرانی خویش در سازمان ملل به مردم و کشور ایران اسلامی کرده حق این است که طبق خواسته مسئولین کشورمان، انگلستان از مذاکرات هسته‌ای 5+1 حذف بشود، این کمترین انتظار از دولت را بی‌جواب نگذارند.
8516---0919
* روزنامه‌های زنجیره‌ای در سطح گسترده‌ای از تبلیغات به استقبال ملاقات آقای روحانی با نخست‌وزیر انگلیس در نیویورک آمریکا رفته بودند ولی نتیجه، آن شد که نخست‌وزیر انگلستان چند ساعت بعد از این دیدار و ملاقات به کشور و نظام جمهوری اسلامی توهین کرد بنویسید تدبیری که به توهین و تحقیر ملت ایران منجر شود نباشد بهتر است.
6654---0914 و 4018---0913
* مطبوعات دوم خردادی از دیدار آقای روحانی ریاست‌محترم جمهوری با کامرون نخست‌وزیر انگلیس تا توانستند غش و ضعف کردند! ولی سخنان گستاخانه و هتاکانه این عنصر خودفروخته به آمریکا جواب خوش‌رقصی‌های آنان را خیلی خوب داد.
1160---0930
* روزنامه‌های زنجیره‌ای که تیتر خود را از دیدار نخست‌وزیر خبیث انگلیس به عنوان «دیدار تاریخی» انتخاب کردند با اهانت‌های این جرثومه‌های فساد شریکند. این‌گونه تیترها تنها از ذلت و خواری در برابر دشمنان نشان دارد.
6858---0919 و 2899---0913
* در هفته دفاع مقدس و به عنوان یک جامانده از قافله شهدا با قلبی زخمی به دولتمردان تدبیر و امید عرض می‌کنم شما که با خوش‌خیالی از اعتمادسازی مستکبرین دم می‌زنید مگر نمی‌دانید که آنها می‌دانند ایران اسلامی همه دغدغه‌هایش حمایت از مظلوم و مقابله با ظلم و ظالم است. نمونه آخرش نخست‌وزیر انگلیس خبیث که دولت آزاده و دوستدار مظلومان را حامی تروریسم و برنامه اتمی‌اش را تهدید برای بشریت معرفی می‌کند. این در حالی است که انگلیس دارای کارنامه سیاه اشغال هندوستان، جانبداری از حکام مستبد رژیم پهلوی و حکام مستبد کنونی خاورمیانه و ایجاد فرقه‌های ضاله متعدد از بهائیت تا داعش و جنایات متعدد علیه بشریت در جای‌جای قاره‌های مختلف و تاراج منابع سرخ‌پوستان آمریکا و... است.
محمد نوری
* درباره توهین  نخست‌وزیر انگلیس علاج واقعه را باید قبل از وقوع می‌کردیم اگر از روی اقتدار و با شرط‌گذاری از سوی ایران چنین دیداری صورت می‌گرفت الان در مقابل عمل انجام شده قرار نمی‌گرفتیم. با مشاورانی که ترتیب این ملاقات را داده‌اند باید برخورد شود. واقعیت این است چنین اتفاقات تلخی ناشی از مشاوره‌های افراد بی‌سواد و نیز فضاسازی روزنامه‌های زنجیره‌ای داخلی است.
8455---0912 و 5356---0917
* چرا دولتمردان ما این همه با شوق و ذوق با سران غرب ملاقات می‌کنند که بلافاصله آنها دولت و نظام ما را تهدید و تحقیر کنند؟ کجای این «تدابیر» لذت‌بخش و امیدوارکننده است؟
1240---0911 و 1782---0912
* انتظار می‌رفت که آقای رئیس‌جمهور کشورمان از پشت تریبون سازمان ملل با منطق و گفتار شدید جواب دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های نخست‌وزیر انگلستان می‌داد و از عزت و کرامت ملت کشور خود دفاع می‌کرد. سکوت ایشان توجیهی نداشت. اما همچنان این انتظار وجود دارد که آقای رئیس‌جمهور جواب دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های نخست‌وزیر انگلیس بدهد.
3823---0916 و 6094---0912 و 0398---0916 و 7741---0919
* کامرون خوب می‌داند که مترادف اسم انگلیس در ایران اسلامی «روباه پیر» و «انگلیس خبیث» است و سوزشی که وی هنگام سخنرانی در سازمان ملل از خود بروز داد به علت قطع دستان کثیفشان از منابع ایران اسلامی پس از انقلاب بود و پیشرفت‌های بسیاری که تاکنون داشته‌ایم مزید بر علت است. نشست رئیس‌جمهور ما با او فقط باید به کمتر از یک درصدی که هنوز اعتمادی به روباه پیر دارند می‌فهماند حیله‌گری همراه با خشونت و خونخواری و تروریستی در ذات انگلیسی‌هاست و ملت با غیرت ایران اسلامی هرگز اجازه نمی‌دهند که چنین مکارانی برایشان تصمیم بگیرند و هیچ‌گونه مراوده‌ای را با آنان برنمی‌تابند.
طالعی
* در عالم ورزش و عالم سیاست برای برخورد با کشورهای مستکبر گاهی قانون این است که حمله بهترین دفاع می‌باشد. اگر آقای رئیس‌جمهور کشورمان در دیدار با نخست‌وزیر انگلستان در قالب ادبیات دیپلماسی جنایت‌های انگلیسی‌ها در منطقه را فهرست می‌کرد چه بسا شاهد توهین به مردم و کشورمان از سوی این عنصر وابسته به آمریکا نبودیم.
4587---0912
* به این خبیث‌های انگلیس و آمریکا بگویید شما خود پرورش‌دهنده تروریست‌ها هستید تا جهان اسلام را به خود مشغول و از آب گل‌آلود ماهی خود را صید کنید. حالا ایران عزیز را که در خط مقدم مبارزه با تروریسم است متهم به حمایت از تروریست‌ها و نقض حقوق بشر می‌کنید؟ الحمدلله شعله بیداری اسلامی خاموش نشده و دیگر نخواهد گذاشت که آب خوش از حلقوم شما پایین رود.
2258---0910
* به نظر می‌رسد نخست‌وزیر انگلستان در  دیدار با رئیس‌جمهور ایران در نیویورک موضوع آزادی فتنه‌گران فتنه سال 88 و عدم حمایت ایران از مقاومت فلسطین را مطرح کرده باشد. انتظار داشتیم و داریم آقای روحانی مثل مردم خوب کشورمان در موضع‌گیری علیه کشورهای سلطه‌طلب محکم بایستند و عکس‌العمل به موقع نشان بدهند.
2644---0916
* روباه پیر قاتل میلیون‌ها ایرانی در خلال دو جنگ اول و دوم جهانی و همان امپراتوری فرسوده‌ای که در حال متلاشی شدن است لیاقت بر زبان آوردن نام مقدس ایران را ندارد چه رسد به اینکه روبروی فرزندان این کشور مذاکره نماید. و بعد در جای دیگر آن یاوه‌ها را بر زبان جاری کند؟
8847---0919
* خداوند در آ‌خرین آیه سوره فتح یکی از ویژگی‌ مومنین را «اشداء علی‌الکفار و رحماء بینهم» معرفی می‌کند. و امام صادق(ع) هم می‌فرمایند؛ بهترین دوستان کسی است که عیوب فرد را به او هدیه کند با این وصف کسی که دین‌شناس و حقوق‌دان و دنیاشناس است در برابر کفار که به ناحق به جمهوری اسلامی اتهام می‌زنند باید بر اساس قاعده قرآنی «اشداء علی‌الکفار» برخورد کند و با دوستان خود که از روی دلسوزی نقدی می‌کنند از در رحمت وارد شود. ولی متاسفانه نمی‌دانم چرا چنین نمی‌شود!
احمدزاده
* مطرح کردن اسم یکی از سران فتنه 88 و همسرش به بهانه عمل جراحی چشم در روزنامه ایران باعث شرم است با کدام مجوز سعی در احیای این مردگان دارند؟
1706---0913
* به عنوان یک فرهنگی و آموزگار عشایری به سهم خودم از خیران مدرسه‌ساز تشکر می‌کنم ولی عدالت اسلامی اقتضا می‌کند به مدرسه‌سازی سیار عشایر خراسان شمالی توجه ویژه‌ای بشود. دانش‌آموزان عشایر این منطقه از وسایل کمک آموزشی اولیه هم محروم هستند و در خلال دوره تحصیل رنج می‌برند.
4771---0915
* راهکار عملی صرفه‌جویی در مصرف آب بازسازی لوله‌های پوسیده و استفاده از شیرهای آب اهرمی یا حسگر و از همه مهمتر جدا کردن آب شرب از آب شست‌وشو می‌باشد. البته باید برای این کارها قبل از هر چیز فرهنگ‌سازی کرد.
0685---0916
* عوارض اتوبان مسیر رودبار به امام‌زاده هاشم(ع) که 35 کیلومتر است (گیلان) در عید 93 از پانصد تومان به هشتصدتومان و در هفته گذشته نیز به هزار تومان افزایش یافت. مگر در سال چند بار افزایش قیمت‌ها صورت می‌گیرد؟
سلیمانی از رودبار