kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۸۳۸
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۳

برگزاری همایش ملی امام‌رضا(ع) در آینه ادبیات در کرمانشاه

همایش ملی علمی و پژوهشی سیره و سیمای امام‌رضا(ع) در آینه ادبیات معاصر با حضور بیش از 200 پژوهشگر کشور در حوزه‌‌های رضوی و ادبیات فارسی در کرمانشاه برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، همایش ملی علمی و پژوهشی سیره و سیمای امام‌رضا(ع) در آینه ادبیات معاصر از سری برنامه‌های دوازدهمین جشنواره بین‌المللی امام‌رضا(ع) با حضور بیش از 200 پژوهشگر کشور در حوزه‌های رضوی و ادبیات فارسی در کرمانشاه برگزار شد.
تعداد مقالات ارسالی به این همایش، 70 اثر بود که ارسال مقالات نسبت به سال گذشته رشد دو برابری داشت.
بیش از 120 اثر به دبیرخانه جشنواره علمی پژوهشی سیره و سیمای امام‌رضا(ع) در آینه ادبیات معاصر ارسال و مقالات ارسالی توسط 12 نفر از اساتید برجسته داوری شد و بررسی هر مقاله نیز توسط سه داور انجام گرفت.
این همایش در سه سطح اساتید، دانشجویان و نوقلمان برگزار شد و 20 مقاله برجسته از این میان انتخاب و چاپ می‌شوند و بیشترین آثار ارسالی نیز به استان‌های چهارمحال و بختیاری، تهران و خراسان رضوی اختصاص داشت.
از 17 مقاله برتر از بین 120 مقاله ارسالی به دبیرخانه همایش در سه بخش اساتید و پژوهشگران، دانشجویان و طلاب و نیز نوقلمان با اهدای جوایزی تجلیل شد و شش بانویی که بزرگ‌ترین تابلوی معرق صلوات خاصه امام‌رضا(ع) جهان را ساخته‌اند نیز تجلیل شدند.