kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۲۹۹
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۶
علی ضیا، مجری تلویزیون:

برای همدردی با کودکان غزه به جای آب، بر سرم خاک می‌ریزم(اخبار ادبی و هنری)

سیدعلی ضیاء ضمن تغییر موضع خود درباره حضور در چالش آب یخ، اعلام کرد: برای همدردی با کودکان غزه که میان خون و درد و آتش زندگی می‌کنند، همه کار می‌کنم.


به گزارش فارس، در پی فراگیر شدن چالش آب یخ در میان چهره‌های ایرانی، اخیرا سیدعلی ضیاء مجری و تهیه‌کننده تلویزیون نیز دعوت سهراب پاکزاد و فرزاد فرزین را پذیرفت. اما او امروز معتقد است اشتباه کرده و کودکان غزه از اهمیت بیشتری برای چنین حمایت‌هایی برخوردار هستند.
او با انتشار متنی تغییر تصمیم و موضع خود را اعلام کرده است: «در این چند روز بسیار فکر کردم، فکر کردم به کودکانی که غم میانه چشم‌هایشان موج می‌زند، و هدیه دشمنان به آن‌ها گلوله است و بمب و آوار، فکر می‌کنم باید به جای آب، روی سرم خاک بریزم، برای همدردی با کودکانی که میانه خون و درد و آتش زندگی می‌کنند، من چالش آب را پس می‌گیرم، و برای همدردی با کودکان غزه همه کار می‌کنم.» گفتنی است «چالش آب یخ» یک پیشنهاد غربی برای گروهی از بیماران خاص است که در نگاه سطحی دارای موضوعی خیرخواهانه است اما از هویت دینی تهی است و در پس آن می‌توان انگیزه‌های دیگری را ردگیری کرد. متأسفانه برخی چهره‌های هنری و ورزشی بدون توجه به پشت صحنه جریان یاد شده، در نقش مبلغ آن ظاهر شده‌اند.