kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۵۰۶
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۳

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر 33916546 تمام ساعات شبانه‌روز سامانه پیام کوتاه 30002323



* استقامت رمز پیروزی خون بر شمشیر و پیروزی کودکان محاصره در غزه است. اما اعراب وابسته به آمریکا ننگ بی‌تفاوتی خویش به این قتل‌عام و نسل‌کشی فلسطینی‌ها توسط اسرائیل را چگونه می‌توانند پاک کنند؟
7217---0939
* پیروزی پر افتخار جبهه مقاومت علیه استکبار و صهیونیسم جهانی و منافقین منطقه را تبریک عرض می‌کنم. امیدوارم این پیروزی طلیعه حاکمیت اسلام ناب‌محمدی باشد. ان‌شاءالله.
شجاع از بوکان
* مشاهده عکس صفحه اول کیهان امروز 93/5/15 که قطع شدن هر دو پای یک کودک غزه را به طرز فجیع و دردناک نشان می‌دهد چیزی برای گفتن باقی نمی‌گذارد.  به عنوان یک مادر وقتی این  عکس را دیدم واقعاً منقلب و شوکه شدم.  حیوان‌های کثیف اسرائیلی  با این ددمنشی‌ها به کجا می‌خواهند برسند؟
خوشفکر
* برخی فتنه‌گران که دل در گرو سگ هار منطقه و حامیان او دارند و در هوای نظام اسلامی برآمده از خون شهدا تنفس می‌کنند از چاپ عکس صفحه اول کیهان 93/5/15 برآشفته شده‌اند که چرا این عکس را که یکی از صدها مورد جنایت این جنایتکار است در صفحه اول چاپ کرده و با احساسات مردم بازی می‌کند! گویا مردم ایران در جایی دور از تلویزیون، ماهواره، اینترنت  وایبر، واتساپ و... و صدها ابزار دیگر زندگی می‌کنند! اما اگر خوب بنگرید می‌بینید ناراحتی‌شان از چیز دیگری است.
حیدری
* می‌شود پیش‌بینی کرد که رسانه‌های اصلاح‌طلب و به عبارت دیگر مخالف مقاومت و پایداری و عزت، برای کمرنگ کردن پیروزی مقاومت مردم مظلوم غزه از فردا هزینه‌های جانبی، مالی و تخریب زیرساخت‌های اقتصادی مقاومت غزه را بزرگ‌نمایی کرده و آن را مستمسک مذمت مقاومت قرار دهند. اما ان‌شاءالله این مکرشان هم به خودشان بازمی‌گردد.
3104---0912
* از آقای کدخدایی مشاور عالی دبیر شورای نگهبان که گفته‌اند در تمام انتخابات عوامل فتنه 88 و حامیان آنها را تایید صلاحیت نخواهند کرد تشکر می‌کنیم. عرض بنده این است که اگر این فتنه در هر کشور دیگری اتفاق می‌افتاد عوامل فتنه‌گر به خاطر وطن‌فروشی جایی در آن وطن و کشور نداشتند. فتنه‌گران سال 88 خدا را شکر کنند که رأفت اسلامی نظام شامل حالشان شده است.
علی مردانی
* روزنامه آرمان روز چهارشنبه 93/5/15 تمام صفحه اول خود را با تیتر درشت به حادثه آتش‌سوزی که به گفته مسئولان مربوطه عمدی بوده  اختصاص داده بود. اما در گوشه‌ای از این صفحه با خط ریز اشاره‌ای به جنایت‌ها و شکست‌های اسرائیل در غزه شده است. گردانندگان این روزنامه تکلیف خودشان را با وجدان عمومی روشن کنند.
احمدزاده
* روزنامه‌ای که حکم بلندگو و سخنگوی دولت را دارد باعث تاسف است که در موضوع عقب‌نشینی ارتش اسرائیل از غزه قهرمان تیتر نزده و موضوعات فرعی را پوشش خبری داده است.
1345---0912
* رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی در دستگاه قضایی جای تشکر و قدردانی دارد. اما قوه قضائیه در این محاکمه آزمون بزرگی را بر سر راه خود دارد. امیدواریم در این امتحان سخت موفق و سربلند بیرون بیایند. ان‌شاءالله.
1377---0918 . 9848---0910 و 0348---0919
* از وزیر محترم بهداشت می‌پرسم چرا پزشکان خانواده اکثر مواقع از دادن برگ ارجاع خودداری می‌کنند. من بچه‌ام ده روز است که به دنیا آمده دو بار به خاطر زردی پیش متخصص اطفال رفته‌ام و 60 هزار تومان ویزیت داده‌ام چرا؟
2069---0917
* پارک تسلیحات در منطقه 8 تهران پاتوق افراد معتاد شده است. برای فرزندان خویش نگران هستیم. ضرورت دارد از سوی دستگاه‌های مسئول از جمله نیروی انتظامی اقدامی صورت بگیرد.
1972---0912
* در شرق استان گلستان جنب شهرستان گالیکش کوهی وجود دارد که متاسفانه حدود 6 سالی است که دشمنان محیط زیست و دشمنان این منطقه و افراد سودجو به جان این کوه با عظمت و درختان اطراف آن افتاده‌اند و برای استخراج سیمان و پر نمودن جیب خود از مواد منفجره استفاده می‌نمایند. آیا مسئولین محیط زیست و دستگاه قضا در جریان این تخریب‌ها نیستند؟
ابراهیم مهربانی از گنبد کاووس
* حق این است که از سوی وزارت ارشاد جمهوری اسلامی و مسئولانش مادر داغدار غزه‌ای که با وجود شهادت فرزندانش از کرامت انسانی دفاع می‌کرد و سران خائن عرب و جوامع جهانی را به چالش می‌کشید به عنوان مادر نمونه و شایسته دریافت «جایزه کرامت انسانی» معرفی شود.
4958---0916
* از سربازان گمنام امام زمان بابت تعطیلی دفاتر غیرقانونی شبکه‌‌های غیرقانونی ماهواره‌ای تشکر می‌کنم. کار بسیار ارزشمندی است. گرچه این شبکه‌ها صرفا رفتارهای ضد فرهنگی و غیرقانونی و تفرقه‌افکنانه انجام می‌دهند که از ماموریتهای ذاتی این شبکه‌های ماهواره‌ای در ایران است. این هوشیاری سربازان گمنام امام‌زمان باید تداوم داشته باشد.
رضا محققی
* از دستگاه قضا انتظار می‌رود با متخلفین استفاده غیرمجاز از روغن پالم در لبنیات شدیدا برخورد نماید.
8495---0911
* از مسئولین بانک مرکزی سوال می‌کنم پس از خرید با کارت‌خوان 8-10 ساعت پول پرداختی که از حساب خریدار کسر شده کجا سرگردان است؟ چه کسی از آن سود می‌برد؟ چرا باید حدود 8 ساعت پول پرداختی مردم سرگردان باشد و به دست فروشنده نرسد؟ لازم است دستگاه‌های مسئول به این موضوع رسیدگی نمایند.
خلیل‌نیا
* جانبازان مستمری‌بگیر دولت بعد از عید حقوقشان اضافه نشده است. نکند این قشر از مرفهین جامعه هستند و خودشان هم خبر ندارند یا گرانی و تورم شامل حال این افراد نمی‌شود!
3038---0913
* در استان چهار محال بختیاری بعضی قصاب‌های شهر، گوشت قرمز را پشت ماشین‌های نیسان و لای گونی جابه‌جا می‌کنند. پس مسئولین اداره بهداشت کجا هستند و چه می‌کنند.
8938---0913
پاسخ روابط عمومی منطقه 20 شهرداری
در پاسخ به مطلب مندرج در ستون پیام مردمی کیهان مورخ 93/4/16 مبنی بر اینکه «شهرداری تهران با چه مستندی این همه مجوز تراکم و بلند مرتبه سازی را در کوچه‌های سه، چهار متری شهرری می‌دهد؟» به آگاهی می‌رساند با توجه به ابلاغ طرح تفصیلی جدید شهر تهران، کلیه پروانه‌های ساختمانی منطبق با ضوابط و مقررات ابلاغی این طرح، صادر می‌گردد. همچنین شهروندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به دفاتر خدمات الکترونیک شهر و یا اداره شهرسازی منطقه 20 مراجعه نمایند.
پاسخ روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان
در پاسخ به مطلب مندرج در صفحه2 روزنامه کیهان مورخه 93/4/23 به نقل از یکی از اهالی روستای بوندرخورگو از توابع شهرستان بندرعباس به آگاهی می‌رساند: «با توجه به پیگیری‌های بعمل آمده عملیات اجرایی راه بین محله‌های بوندرپایین و بوندربالای روستای بوندرخورگو از توابع دهستان ایسین بخش مرکزی شهرستان بندرعباس، ‌علی‌رغم مشکلات اعتباری سال گذشته از نیمه دوم سال 1392، شروع و عملیات خاکبرداری و خاکریزی آن بطول 1400 متر انجام شده است و تا پایان سال جاری آسفالت و به بهره‌برداری خواهد رسید. قابل ذکر است باتوجه به اهمیت نگهداری مسیر آسفالته موجود روستای بوندر به جاده خورگو و رفع آب بردگی‌ها و بهسازی مسیر یاد شده، اولویت اجرای کانال‌سازی و رفع آب بردگی‌ها به مسیر اصلی دسترسی مذکور داده شده است که پس از تکمیل عملیات مذکور، اجرای ابنیه فنی مسیر بین محله‌های بالا و پایین بوندرخورگو انجام خواهد شد.»