kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۶۴۵
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۶

اخبار کوتاه از فوتبال


لغو قرار توقیف اموال و حساب بانکی پرسپولیس
عضو هیات مدیره و سخنگوی باشگاه پرسپولیس از لغو قرار توقیف اموال و حساب بانکی این باشگاه خبر داد.خواجه‌وند گفت: قرار توقیف اموال و حساب بانکی باشگاه پرسپولیس که با شکایت کشتی‌گیران صادر شده بود، با حکم شعبه 40 دادگاه تهران لغو شد. بنا بر این حکم دیگر امکان توقیف اموال باشگاه تا زمان دادگاهی دیگر در آینده که به اصل موضوع می‌پردازد، وجود ندارد.
ماجرای کارت‌های معافیت جعلی از زبان رئیس سازمان لیگ
مهدی تاج در تازه‌ترین صحبت‌های خود در خصوص کارت‌های معافیت جعلی برخی از بازیکنان لیگ برتر گفت: مدارک این بازیکنان در سال‌های گذشته از نهادهای دولتی صادر شده جعلی نبود، اما ظاهرا مدارکی که برای گرفتن این کارت‌‌ها ارائه کرده‌اند مشکل دارد.به هر حال سال گذشته اداره نظام وظیفه در مکاتبه‌ای با ما به اسامی چند بازیکن به صورت محرمانه اشاره داشت که از بابت نظام وظیفه مشکل دارند، ما هم به باشگاه هایشان اعلام کردیم که به نظام وظیفه مراجعه و مشکل را حل کنند که نرفتند تا مشکلی علنی شود.
میثاقیان رسما سرمربی مس کرمان شد
اکبر میثاقیان که فصل قبل موفق شد به همراه تیم پدیده به لیگ برتر صعود کند، از گزینه‌های باشگاه مس برای هدایت این تیم بود که توافقات نهایی صبح دیروز در باشگاه مس انجام گرفت تا میثاقیان رسما سرمربی تیم کرمانی در بازی‌های پیش روی این تیم باشد.وی از امروز در تمرینات تیم فوتبال مس شرکت خواهد کرد.
مهدوی‌کیا2 ماه دیگر به آلمان برمی‌گردد
کاپیتان سابق تیم ملی می‌گوید، سرپرستی این تیم به او پیشنهاد نشده و اگر فدراسیون فوتبال چنین پیشنهادی بدهد، آن را قبول نمی‌کند. مهدی مهدوی‌کیا ضمن بیان مطلب فوق در ادامه در پاسخ به این سوال که از چه زمانی قصد دارید وارد عرصه مربیگری شوید، اظهار کرد: تا دو ماه دیگر به همکاری‌ام با تیم ملی جوانان ادامه خواهم داد و بعد از آن قصد دارم کلاس‌های مربیگری را در آلمان دنبال کنم.
فیفا در برزیل رکورد شکست
فیفا با 3/3 میلیارد یورو سود از محل برگزاری جام‌جهانی بیستم رکورد جدیدی را ثبت کرد.فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرد از برگزاری جام‌جهانی برزیل 3/3 میلیارد یورو سود کرده که این رقم در تاریخ فیفا بی‌سابقه بوده است. پیش از این جام‌جهانی آفریقای جنوبی با سه میلیارد یورو بیشترین سود را برای فیفا داشت اما این سود با 1/6 درصد افزایش به 3/3 میلیارد یورو رسیده است. البته فیفا سود تقریبا ناچیزی را در مقایسه با این رقم به تیم‌های حاضر در جام بیستم پرداخته است. بزرگ‌ترین نهاد فوتبالی جهان 425 میلیون یورو به 32 تیم‌ حاضر در جام بیستم پرداخت که آلمان، قهرمان جهان با 25/7 میلیون یورو بیشترین دریافتی را در بین 32 تیم داشت.
974 میلیون دلار درآمد برزیلی‌‌ها از جام جهانی
بانک مرکزی برزیل اعلام کرد که درآمد حاصل از تماشاگران و گردشگران خارجی که برای مشاهده دیدارهای جام جهانی 2014 به برزیل سفر کردند 974 میلیون دلار بوده است. شبکه روسیه الیوم روز یکشنبه به نقل از بانک مرکزی برزیل اعلام کرد که این میزان درآمد تاکنون در جام جهانی بی سابقه بوده است. براساس اعلام وزارت گردشگری برزیل در مدت برگزاری جام جهانی فوتبال به میزبانی این کشور 800 هزار گردشگر خارجی از برزیل دیدن کردند.
مدافع کروات در فولاد
لئونارد مساریچ، بازیکن تیم لوکوموتیوزاگرب به تیم فولاد خوزستان پیوست. این مدافع که فصل گذشته در لیگ برتر فوتبال روسیه توپ می‌زد با نظر دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فولاد خوزستان به عضویت این تیم درآمده است.
قربانی کاپیتان جدید صبا
بنا به تصمیم عبدالصمد مرفاوی سرمربی فوتبال صبای قم پیروز قربانی به عنوان کاپیتان این فصل باشگاه صبا برگزیده شد. با کنار گذاشته شدن مرتضی کاشی از صبا پیش از این قرار بود محسن بیات به عنوان کاپیتان انتخاب شود ولی با توجه به رابطه نه چندان خوب این بازیکن با مرفاوی مقرر شد قربانی به عنوان کاپیتان صبا انتخاب شود.
تکمیل شدن مدارک استقلال و پرسپولیس
بهرام افشارزاده و علیرضا رحیمی مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس روز گذشته با حضور در سازمان لیگ و برگزاری نشستی با مهدی تاج مدارک اجاره ورزشگاه آزادی را که در روزهای گذشته در نشستی با مصطفی مدیر مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز امضا کرده بودند، تحویل تشکیلات لیگ دادند تا مدارکشان برای حضور در مسابقات فصل چهاردهم کامل شود.