kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۶۳۸
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۴

انتقادات تازه کاپیتان تیم ملی والیبال از ولاسکو

سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران پس از بازگشت به تیم ملی گفت: ولاسکو من را در اوج آمادگی کنار گذاشت و ظلم کرد، اما حالا انگیزه زیادی دارم تا یک بار دیگر توانایی‌هایم را ثابت کنم.
علیرضا نادی گفت: از همه دوستانی که حمایتم کردند تا به تیم ملی برگردم و به حق خود برسم متشکرم. من مصدومیتم را پشت سر گذاشته‌ و تمریناتم را به خوبی انجام داده‌ام، حالا آماده‌ هستم. در فرصت باقی مانده تا مسابقات قهرمانی جهان هم تلاش می‌کنم تا در کنار تیم به هماهنگی کامل برسم و فرم ایده‌آل خود را به دست بیاورم.
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران خاطر نشان کرد: متاسفانه در روزهای اوج، من را از تیم ملی کنار گذاشتند. خودم هم نمی‌دانم دلیلش چه بود. همیشه برای خودم سوال بود که چرا ولاسکو یک باره تصمیم گرفت من را کنار بگذارد. خیلی‌‌ها تعجب کردند. به عنوان کاپیتان تیم ملی همیشه سعی و تلاش می‌کردم که در داخل و خارج از زمین تعامل خوبی با همه داشته باشم. همه چیز خوب بود، اما فکر می‌کنم که از سوی ولاسکو در حق من ظلم شد. حالا سعی می‌کنم که توانایی‌های خود را نشان دهم و به همه ثابت کنم که ولاسکو من را به ناحق از تیم ملی کنار گذاشته بود.