kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۴۲۸
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۴
آل هاشم:

جعل رژیم صهیونیستی بزرگترین خیانت قدرت‌های غربی به جهان اسلام بود

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: بدون تردید بزرگترین توطئه و خیانت درطول تاریخ منطقه، جعل رژیم نژادپرست صهیونیستی از سوی قدرت‌های غربی بوده است.


حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم، با بیان این که طی قرون گذشته و با شکل‌گیری پدیده استعمار، بیگانگان و قدرت‌های استعماری همواره تلاش کرده‌اند با سیطره بر جهان اسلام، اهداف و منافع استکباری و ظالمانه خود را تأمین نمایند افزود: بدون تردید بزرگترین توطئه و خیانت درطول تاریخ منطقه، جعل رژیم نژادپرست صهیونیستی از سوی قدرت‌های غربی در قلب جهان اسلام بوده است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به اثرگذاری روز جهانی قدس در روشنگری افکار عمومی جهانیان نسبت به مسئله فلسطین پرداخت و دراین باره خاطرنشان کرد: گرامیداشت روز قدس و اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین، امروز خود به عامل بسیار مهمی در جهت حفظ آرمان فلسطین و شکست توطئه‌های استکبار در منطقه تبدیل شده است.
آل هاشم درجمع تظاهرکنندگان تبریزی در روز قدس، اهداف اصلی نظام سلطه در حمایت از گروه‌های تروریستی و به راه انداختن جنگ‌های داخلی در کشورهای منطقه از جمله سوریه و عراق را، در حاشیه امن قرار دادن رژیم صهیونیستی دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه در راستای همین اهداف برخی از رژیم‌های مستبد و وابسته عربی نیز با خیانت به مردم فلسطین، با جبهه غربی صهیونیستی مشارکت و همراهی می‌کنند.