kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۲۰۴۱
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹

دفترچه‌های بیمه کارگران هفت‌تپه تمدید شد

رئیس ‌اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شوش از تمدید دفترچه‌های بیمه تامین اجتماعی کارگران هفت‌تپه با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.




به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سامر تمیمی، گفت: تمدید دفترچه‌های بیمه کارگران هفت‌تپه با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دیروز آغاز شده است و تا تمدید همه دفترچه‌های بیمه کارکنان ادامه دارد.
او افزود: آخرین حقوق پرداختی به کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه مربوط به اسفندماه سال گذشته است و تلاش مجموعه مدیریت شهرستان شوش از جمله شخص فرماندار و دادستان، پرداخت مطالبات و حقوق ماه‌های گذشته کارگران این شرکت است.
رئیس ‌دادگستری شوش هم با ‌اشاره به اینکه مطالبات کارکنان شرکت نیشکر هفت‌تپه بحق است، گفت: تا هفته آینده قول داده شده که حقوق یک ماهه این کارکنان با فراهم شدن زمینه‌های لازم پرداخت شود.
صادق جعفری چگنی، اظهار کرد: در این باره توسط رئیس‌ دادگستری خوزستان، دادستانی این استان و مجموعه دستگاه قضائی شهرستان شوش پیگیری‌های متعددی شده است.
وی افزود: با توجه به جلسات زیادی که در مرکز استان برای امر مذکور برگزار شد، بنا است که در آینده نزدیک حقوق یک ماه این کارکنان پرداخت شود و پس از رفع توقیف حساب‌های این شرکت، سایر مطالبات کارکنان نیز پیگیری خواهد شد.
رئیس‌ دادگستری شوش گفت: حداکثر تا هفته آینده قول داده می‌شود که این حقوق یک ماهه با فراهم شدن زمینه‌های لازم به کارکنان پرداخت شود چرا که دستگاه قضائی به جد پیگیر این رویداد و مطالبات بحق کارکنان است.