kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۵۶۸
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۳

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر 33916546 تمام ساعات شبانه‌روز سامانه پیام کوتاه 30002323

* ماه مبارک رمضان به عنوان بهار قرآن فرصتی بسیار مغتنم است تا کلام خداوند از مهجوریت خارج بشود. توجه داشته باشیم لذتی که از قرائت آیات قرآن توأم با عمل به آنها حاصل می‌شود با هیچ چیز دیگر قابل قیاس و سنجش نیست.
6363---0938
* مسلمانان برای نجات از فتنه تکفیری داعش که فتنه‌ای آمریکایی - سعودی - صهیونیستی ترکی و قطری است بهتر است تا دیر نشده لباس رزم پوشیده و آمادگی خود را برای قلع و قمع این شیاطین و به ویژه راس‌الشیطان آمریکا و رژیم صهیونیستی لحظه‌ای درنگ ننمایند. بنده به سهم خود اعلام آمادگی می‌کنم.
یوسف بهلولی
* داعش دست‌پرورده مثلث شوم آمریکا، اسرائيل و عربستان است. بنابراین تهدید داعش علیه عربستان بیشتر به یک جوک شبیه است. اگر تهدید داعش علیه عربستان واقعیت داشت دولتمردان آل‌سعود دست از آموزش و تجهیز داعش برمی‌داشتند. نباید فریب خورد. این یک سیاه‌ بازی و جنگ زرگری ماست.
2220---0918 و 0925---0912
* قوه قضائيه در کنار ضعف‌هایی که دارد در دوره مدیریت آیت‌الله آملی لاریجانی بویژه در برخورد با پرونده‌های بزرگ فساد مالی کارنامه قابل قبولی داشته به همین دلیل مورد غضب دشمنان خارجی و داخلی واقع شده است. رسیدگی قاطع به پرونده مهدی هاشمی و عدم توجه به فشارها و توصیه‌ها در این پرونده می‌تواند نقش بسیار زیادی در افزایش رضایت عمومی از این قوه و مسئولینش داشته باشد.
1648---0915
* مقاومت ملت شجاع و با غیرت ایران اسلامی نه تنها کاسه تحریم بلکه پیکره کاخ‌سفید (سیاه) را هم درهم می‌شکند وقتی که با منافع ملی و استقلال عزیز کشورمان توأم باشد. و هیچ بندزنی نیز قادر به بازسازی هیمنه فرو ریخته استکبار نخواهد بود اما مادامی که در مذاکرات قدمی به عقب برنداشته و از ارزشها و عزتمداریمان کوتاه نیاییم. غمخواران و ارزشمداران و دوستان قدیم نیز تنها به این فکر می‌کنند که دشمن میدان‌دار نگردد و دائم به دور ما برگردد. چه خوب است همه دست بوس امام‌راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب باشیم تا آسیبی به کشور وارد نشود.
محمودی
* انگلیس می‌گوید که به دنبال دریافت غرامت از کشورمان است. دیپلماسی کشورمان نیز باید خسارت صدساله‌ای که ملت ما از این جرثومه فساد و خباثت متحمل شده محاسبه و از او مطالبه غرامت کنند به ویژه در 8 سال دفاع مقدس که بسیاری از جانبازان نیز توسط سلاح‌های این خبیث مجروح و شهید شدند.
3783---0936
* امسال فضای صدا و سیما مثل گذشته فضای ماه مبارک رمضانی نیست در سالهای قبل از سخنرانی‌های مذهبی در شبکه‌های مختلف بهره‌مند می‌شدیم ولی امسال خبر چندانی از این برنامه‌ها نیست چرا؟ خوب است صدا و سیما در این فرصت طلایی با پخش برنامه‌های دینی عالمان به خودسازی و معرفت مردم کمک کند.
خانم مهدیپور از رشت
* رئیس‌جمهور محترم مرتب و از جمله در روز صنعت گفتند قیمت خوراکی‌ها نه تنها گران نشده بلکه ارزان‌تر هم شده. بنده پیشنهاد می‌کنم ایشان از مامور خریدشان بخواهند هنگام خرید فاکتور واقعی بگیرند تا متوجه ارزانی و گرانی اجناس در بازار بشوند.
1793---0912
* ای کاش تغییر ساعت کار اداری را برعهده خود سازمانها و وزارتخانه‌ها می‌گذاشتند بنده در منطقه عملیاتی مشغول به کارم ساعت کاری 7 صبح تا 7 عصر است در اوج گرما و رطوبت بالای هوای 40-50 درجه، واقعا روزه گرفتن برای امثال ما بسیار مشکل است.
8296---0910
* دولت چرا بعد از سوزاندن کارت صاحبان موتورسیکلت برای اسقاط کردن این وسایل نقلیه و جایگزین ساختن آنها اقدام نمی‌کند. صاحبان این نوع وسیله نقلیه اکثرا از قشر ضعیف جامعه هستند و بدون تسهیلات دولت کاری نمی‌توانند بکنند.
4643---0936
* چقدر خوب می‌شد که مسئولین اداره بهداشت آبادان طی یک عملیات ضربتی اجناس تاریخ مصرف گذشته را از بازار این شهرستان جمع می‌کردند و فکری هم برای سروسامان دادن فلافل فروش‌های کنار فاضلاب‌ها در این شهر می‌شد.
2360---0935
* در شهرستان ساوجبلاغ تعداد متکدیان خارجی بیداد می‌کنند و چه بسا انواع و اقسام آلودگی‌ها و بیماری‌ها را با خود وارد شهر کرده و به مردم منتقل می‌کنند. مسئولان کجا هستند؟!
8700---0919
* ناهنجاری‌های اجتماعی در شهرستان ساری در کنار دریا بسیار زیاد شده است از مسئولین شهر هم هیچ اقدام بازدارنده‌ای دیده نمی‌شود چرا؟ حداقل به احترام ماه مبارک رمضان کاری بکنند که قداست این ماه خدا در این شهر محفوظ بماند و شکسته نشود.
5612---0919
* وقتی پول بلیت قطار را افزایش می‌دهند انتظار این است که کیفیت خدمات بهتر شود ولی برعکس به مدت سفر مسیرها افزوده شده در قطارهای سریع‌السیر هم دو طبقه 11 واگنی یعنی 22 واگن را با یک دیزل به حرکت می‌اندازند. از مدیر محترم راه‌آهن می‌خواهیم جواب قانع‌کننده به مردم بدهند.
5530---0936
* بانک‌های کشور بویژه بانک‌های خصوصی که مثل قارچ رشد کرده و تعدادشان هر روز زیادتر می‌شود پول‌های پس‌انداز و سپرده‌های مردم را به جای اینکه به کارهای تولیدی هدایت بکنند در برج‌سازی استفاده می‌کنند بعنوان مثال بانک [...] در حال ساخت یک مجتمع در خیابان پیروزی چهارراه نبرد می‌باشد.
4734---0912
* اخیرا آقای رئيس‌جمهور دستور پیگیری احقاق حقوق جانبازان شیمیایی از مجامع بین‌المللی را صادر نموده‌اند ضمن تشکر از ایشان می‌خواستم برای حل مشکل عدم پذیرش جانبازان شیمیایی بسیجی در بنیاد شهید و امور جانبازان هم قدمی بردارند و دستور رسیدگی صادر نمایند.
0370---0916
* مؤسسه خدمات رفاهی وداجا کرایه منازل استیجاری خود در شهرک شهید نامجو زرین‌شهر را به طور بی‌سابقه‌ای افزایش داد. به طوری که ما قشر کارگر از پرداخت آن عاجزیم از مسئولین امر درخواست می‌گردد تدبیری بیندیشند.
بابادی-شهرک شهید نامجو
* اکثر تاکسی‌های مسیر ونک- میدان صنعت و انقلاب- صنعت 50 تومان بیشتر از نرخ مصوب از مسافرین دریافت می‌کنند. از مسئولین تاکسیرانی درخواست رسیدگی دارم!
5397---0933
* خیابان نادری اهواز پر رفت و آمدترین خیابان این شهر است. حال که سر و سامان گرفته و سنگ‌ فرش شده از مسئولین استان درخواست می‌شود آن را همانند خیابان امام خمینی(ره) مسقف کنند تا مردم در سرما و گرما و بارندگی کمی در امان باشند.
4751---0916
پاسخ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ
در پاسخ به مطلب مندرج در مورخ 93/3/29 روزنامه با عنوان «خاموشی معابر» محدوده میدان تسلیحات واقع در منطقه 8 به آگاهی می‌رساند: خاموشی معابر محدوده مذکور مرتفع و در حال حاضر از روشنایی مطلوب برخوردار می‌باشد.