kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۸۷۳
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر 33916546 تمام ساعات شبانه‌روز سامانه پیام کوتاه 30002323

* دولت، مردم و مرجعیت عراق بحران به وجود آمده در این کشور را پشت سر خواهند گذاشت و داغ آرزوی سقوط دولت قانونی عراق را برای عربستان و آمریکا و عوامل معدود آن در  داخل کشور خواهند گذاشت.
8847---0919
* عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد، تهاجم وهابیت با پشتیبانی استکبار جهانی به عراق باعث اتحاد و ایجاد جبهه‌ای واحد و متشکل از همه گروهها، احزاب مذاهب و طوایف عراقی علیه تهاجم خارجی با محوریت ارتش واحد و نیروهای بسیجی خواهد شد.
نصیری
* عده‌ای وقتی با رأی ملت پیروز می‌شوند دائم آن را پتکی کرده و بر سر طرف مقابل می‌کوبند ولی وقتی مردم در انتخابات نهم و دهم ریاست‌جمهوری پاسخ رد به آنها دادند و آن حماسه را آفریدند نشان دادند رأی مردم برایشان ارزش ندارد و اهانتها را به سوی مردم روانه کردند و دیگر از احترام گذاشتن به انتخاب مردم سخن نگفتند!
9762---0917
* در جام‌جهانی فوتبال هنرمندان پرچم ما را کنار اسرائیل غاصب در بالای سن مراسم نصب کردند جالب است بدانید که در اینترنت اصلا خبری از حضور این رژیم جعلی نیست! این بی‌توجهی را مسئولان ذیربط بی‌پاسخ و رسیدگی نگذارند.
31‍04---0912
* نهادهای فرهنگی دولتی به ویژه وزارت ارشاد باید در طول فعالیت‌های حوزه‌های علمیه و مشی ولی‌فقیه زمان و مراجع عظام تقلید گام بردارند نه در عرض آنان.
6152---0915
* طرح مسکن‌مهر باعث گردیده خانواده‌های ضعیف مستأجر که به دلیل خانه به دوشی انگیزه کمتری برای فرزند‌آوری داشتند حال که صاحب خانه شده‌اند به فرزند‌آوری و افزایش تعداد آنها رو بیاورند. دولتمردان فعلی گاهی این خبرها را هم به مردم بدهند.
3808---0911
* در سفری که آقای رئیس‌جمهور به سیستان و بلوچستان داشتند قرار شد بازارچه‌های مرزی این استان فعال بشوند و در ضمن معضل ریزگردها نیز که همچنان ساکنین استان را رنج می‌دهد برطرف نمایند.
4799---0938
* از وزارت آموزش و پرورش درخواست می‌شود کتب مقطع هشتم را زودتر در اختیار دانش‌آموزان قرار دهد. مشکلات زیادی در پایه‌های جدید درسی وجود دارد که لازم است کارشناسان فرهنگی به بررسی و رفع مشکلات مقاطع تحصیلی جدید بپردازند.
6315---0911
* 110 هزار جوان تازه ازدواج کرده در صف وام ازدواج هستند دولت اعلام کرده توانایی پرداخت وام ندارد. از آن طرف اعلام می‌کنند باید جمعیت کشور افزایش پیدا کند. چرا برنامه‌های دولتمردان با سیاست‌های کلی نظام سازگاری ندارد؟
کربلایی
* مناطق محروم آبادان از قطع برق و شوری آب واقعا رنج می‌برند. انتظار می‌رود مسئولین در این هوای گرم و حلول ماه مبارک رمضان فکری به حال مردم کنند.
8244--0910
* آب آشامیدنی شهرک شهید باقری در برخی روزها بیشتر از 15 ساعت قطع است و این امر مشکلات زیادی را برای اهالی به وجود می‌آورد. مثلاً در تاریخ 93/4/1 از ساعت 20 شب تا 93/4/2 ساعت 17 آب قطع بود و تا زمان تماس با شما هنوز وصل نشده است. با توجه به اینکه بیمارستان تخصصی مغز و اعصاب دکتر سمیعی نیز در این شهرک ساخته می‌شود شایسته نیست به مدت طولانی شهرک و یا هر نقطه دیگر شهر قریب به 20 ساعت آب نداشته باشد. لازم است مسئولین امر تدبیری بیندیشند و در اولویت اول انشعاب آب شرب و غیر شرب را همانند بسیاری از کشورها برای همه منازل در نظر بگیرند.
سید سعید سادات
* کتاب «شاه کلید انگلیسی» را که قرار بود انتشارات کیهان آن را منتشر کند چگونه تهیه کنم؟
2505---0912
کیهان: ان‌شاءالله تا پایان تابستان امسال کتاب «شاه کلید انگلیسی» منتشر خواهد شد.
* در محله یک شهر جدید سهند تبریز یک فضای کوچک برای تفریح و بازی کودکان وجود ندارد. به شهرداری هم اعتراض و شکایت کرده‌ایم ولی ترتیب اثر نمی‌دهند، چرا؟ همچنین از اول سال تاکنون درختان پارک جنگلی ابتدای این شهر جدید آبیاری نشده‌اند. مسئول خشک شدن درختان کیست؟
5889---0914 و 6914---0916
* از ساعت 10 صبح تا 4 بعد از ظهر با سه فرزندم از طریق سه رایانه برای ثبت‌نام در سایت اینترنتی شرکت ایران خودرو تلاش کردیم ولی موفق نشدیم چرا که بعد از ساعت 4 بعد از ظهر هر نمایندگی شرکت را که انتخاب می‌کردیم ظرفیت آن کامل شده بود. عرضم این است که وقتی یک عده دلال با توافق مسئولین شرکت همه تولیدی این شرکت را پیش خرید کرده‌اند چرا مردم عادی را برای ثبت نام الکی به زحمت می‌اندازند.
کهنسال
* مسئولین شهرستان اهواز همان گونه که برای ساماندهی ترافیک شهر نمایشگاههای خودرو را به بیرون شهر انتقال دادند فکری هم برای ساماندهی دوره‌گردها و مشاغل مزاحم در این شهرستان بکنند. ما پیشاپیش بابت این همکاری و مساعدت تشکر می‌کنیم.
4751---0916
* بعد از 25 سال خدمت در یکی از بیمارستان‌های دولتی تابع دانشگاه علوم پزشکی تهران اکنون بازنشسته شده‌ام ولی پاداش بازنشستگی بنده را پرداخت نکرده‌اند کار بنده در این شرایط سنی این شده که برای احقاق حق قانونی خویش مرتب به دیوان عدالت اداری مراجعه بکنم و نتیجه‌ای نگیرم.
5936---0912
* معابر محله قلعه‌گبری خیرآباد ورامین به دلیل از بین رفتن آسفالت به آبگیر تبدیل شده‌اند. از مسئولین امر درخواست آسفالت این معابر را داریم.
5898---0919
* نهی از منکر در جامعه نیازمند قدرت و توانایی است که مردم عادی آن را به اندازه کافی ندارند. این مسئولین هستند که باید پاسخگو باشند و شهدا را ناظر بر اعمال و رفتار خود ببینند.
0145---0912
* از مدیریت سیمای جمهوری اسلامی می‌خواهم شبکه‌های استانی را در شبکه دیجیتال پشتیبانی کنند و مانع اقبال احتمالی برخی از مردم به ماهواره شوند این خودش یک کار فرهنگی است.
5980---0918
* انیمیشن... را از تلویزیون با پسرم دیده‌ام چون صحنه خاصی نداشت به اصرار پسرم برایش خریدم اما در سی‌دی که از جای معتبر هم خریده‌ایم صحنه‌های غیراخلاقی زیادی مشاهده کردم و خیلی ناراحت شدم که چرا هیچ نظارتی روی این سی‌دی‌ها وجود ندارد. این موارد متاسفانه به بلوغ زودرس فرزندان کمک زیادی می‌کند و در واقع نوعی خیانت محسوب می‌شود. آن‌وقت وزارت ارشاد قصد دارد در مورد نظارت بر محتوای این محصولات هم از خودشان سلب مسئولیت کنند.
5679---0912
کیهان: نام فیلم انیمیشن مورد اشاره جهت پی‌گیری در دفتر روزنامه موجود است.
* سکانس آخر یکی از قسمت‌های سریال ستایش سنگ قبر فردوس را نشان داد که در قطعه 26 واقع شده (چند بار هم تکرار کرد)، در صورتی که این قطعه اختصاص به شهدا دارد آیا قصد توهین به شهدا را دارند؟ چرا مسئولین امر هیچ اعتراضی نمی‌کنند؟
اقبالی خانواده شهید