kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۸۱۲۵
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰

معاون صدا : برنامه‌های صداوسیما نباید حریم‌شکن باشد(اخبار ادبی و هنری)

معاون صدا با‌اشاره به کارکردهای عفاف و حجاب در صداوسیما گفت که هیچ‌کدام از برنامه‌های صداوسیما نباید حریم‌شکن باشد و نسبت به موضوع عفاف و حجاب کم توجهی شود.



حمیدرضا شاه‌آبادی در گفت‌وگو با تسنیم تأکید کرد: کار ترویجی وظیفه صداوسیماست همه برنامه‌های صداوسیما یا باید مستقیم و یا غیرمستقیم مبلغِّ عفاف و حجاب باشد.
وی با‌اشاره به اینکه برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی نباید حریم‌‌شکن باشند، گفت: امروز به‌طور ویژه کشور مورد برنامه‌ریزی دشمنان قرار گرفته و طبیعی است هیچ‌کدام از برنامه‌های ما نباید حریم‌شکن باشند و از طرفی نباید نسبت به موضوع عفاف و حجاب کم توجهی باشد.
معاون صدا راجع به اقدامات رادیویی در قبالِ ترویج عفاف و حجاب افزود: در حال حاضر برنامه‌هایی که به‌صورت مستقیم در رادیو به این موضوع می‌پردازد کم نیست. اما یکی از اقداماتی که در رادیو در حال برنامه‌ریزی هستیم قطعات «پی‌اس‌ای» و «مینی‌فیچر» با موضوعات عفاف و حجاب است.
وی در پایان تأکید کرد: در صورت تولید این قطعات، به‌صورت کوتاه و پُرتکرار در خدمتِ تبلیغ و ترویج عفاف و حجاب خواهند بود. و این اتفاقِ فرهنگ‌ساز، مأموریت رادیوست و در حوزه عفاف و حجاب قابل استفاده می‌شود.