kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۸۳۵۰
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲

حوادث کوتاه از کشور


    
    مرگ سارق
اراک – خبرنگار کیهان:  فرمانده انتظامی کمیجان گفت: سارق سابقه‌دار هنگام سرقت ترانس برق در یکی از روستاهای کمیجان بر اثر برق‌گرفتگی فوت کرد. سرهنگ بهزاد فکوری افزود: در پی اطلاع به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر اینکه اطراف یکی از روستاهای کمیجان، کنار ترانس برق فردی جان باخته است، تیم امدادی و انتظامی به محل حادثه اعزام شدند و در بررسی‌ها مشخص شد که این سارق سابقه‌دار هنگام سرقت ترانس برق دچار برق گرفتگی شده و فوت کرده است. وی بیان داشت: سارق سابقه‌دار ساکن یکی از استان‌های همجوار بود و جسد وی برای سیر مراحل قانونی به پزشکی قانونی انتقال یافت.
کشف احشام سرقتی
کرمان – خبرگزاری صدا و سیما: فرمانده انتظامی منوجان گفت: از یک دستگاه پژو 12 راس دام سرقتی به ارزش 120 میلیون ریال کشف شد.سرهنگ مجید محمودی افزود: پس  از اطلاع  از سرقت‌های پی‌درپی احشام در منوجان گشت‌های ماموران انتظامی  برای جست‌وجوی سارقین آغاز که سرانجام در روستای خسروآباد منوجان  یک خودرو شناسایی و  متوقف اما سارق متواری شد. وی اضافه کرد: خودرو برای تحقیقات بیشتر به پارکینگ انتقال داده شد و تلاش برای  دستگیری متهمین در دستورکار پلیس آگاهی قرار دارد.
مرگ خاموش
رشت – خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامي تالش از فوت مردي 51 ساله، بر اثر استشمام گاز سمي منوكسيد كربن در این شهرستان خبر داد. سرهنگ حسين جمال‌دار گفت: در پی دریافت گزارشی از مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر يك مورد گازگرفتگي در داخل مغازه‌اي واقع در محور تالش - آستارا بلافاصله تيم‌هاي امدادي و انتظامي به محل اعزام شدند.وي ادامه داد:‌ در معاينات انجام شده از سوي تيم‌هاي پزشكي، مشخص شد مرد 51 ساله به دليل استفاده از وسايل گرمايشي نامناسب و استنشاق گاز منوكسيد كربن، جان خود را از دست داده است.
۲ جوان در آبگیر غرق شدند
اراک – خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی شهرستان محلات از غرق شدن دو نوجوان در یکی از آبگیر‌های این شهرستان خبر داد. سرهنگ جعفر شمس بیرانوند گفت: دو پسر نوجوان ۱۴ ساله در شهرستان محلات در یکی از آبگیرهای حومه این شهرستان هنگام شنا غرق شدند.وی افزود: تحقیقات پلیس برای بررسی دقیق موضوع با هماهنگی دستگاه قضایی در این خصوص ادامه دارد.
کامیونت حامل تریاک
  یزد – خبرنگار کیهان: رئیس ‌پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد از کشف تریاک در این استان خبر داد.سرهنگ محمدحسین ستوده‌نیا گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی هنگام کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه کامیونت «فوتون» را که از شرق کشور عازم پایتخت بود برای بازرسی متوقف کردند.وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این کامیونت 106 کیلو تریاک که زیر بار جاساز شده بود کشف کردند.وی اضافه کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر شد.
کشف البسه
قزوین – خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامي شهرستان قزوین از توقیف البسه قاچاق آزادراه «قزوین – زنجان» خبر داد. سرهنگ «رسول فراهانی» اظهار داشت: ماموران یگان امداد این شهرستان در آزادراه «قزوین – زنجان» یک دستگاه سواری «پژو405» مشکوک به حمل کالای قاچاق را توقیف كردند. وي افزود: در بازرسي از خودروی توقیفی، 658 ثوب البسه خارجی قاچاق كشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.فرمانده انتظامي شهرستان قزوین با ‌اشاره به ارزش تقریبی 100 میلیون ریالی کالای مکشوفه برابر اعلام کارشناسان تصریح کرد: در این راستا یک دستگاه خودرو توقیف شد.
اختلاف ملکی رنگ خون گرفت
زاهدان – خبرنگار کیهان: اختلاف ملکی در یکی از روستا‌های حاشیه شهر ایرانشهر منجر به قتل شد. رئیس ‌پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان، گفت: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد مردی ۷۰ ساله به همراه پسر ۲۸ ساله‌اش در یکی از زمین‌های زراعی حاشیه شهر توسط سه سرنشین یک دستگاه پژو ۴۰۵ به رگبار بسته شدند و این مرد سالخورده به علت شدت جراحات وارده در محل فوت و پسرش نیز مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان خاتم انبیاء (ص) منتقل شد.سرهنگ ابراهیم ملاشاهی، افزود: در ادامه تحقیقات از فرد مجروح مشخص شد پدرش با فردی از قبل اختلاف ملکی داشته و در زمان حادثه این فرد به همراه چند نفر از بستگانش پس از مشاجره لفظی به سمت آنها تیراندازی کرده و متواری شدند.
آتش در بازار
رشت – خبرنگار کیهان: معاون سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از آتش‌سوزی در پیربازار این شهرستان خبر داد.شهرام مؤمنی گفت: یک خانه و شش باب مغازه در پیربازار رشت کنار پاسگاه انتظامی دچار حریق شد.وی اضافه کرد: ساختار چوبی و یکپارچه بودن پشت‌بام‌ها و نبود دیوار آتش‌بر سبب گسترش سریع آتش شد.معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی رشت با بیان اینکه در آتش سوزی پیربازار رشت به کسی آسیب جانی نرسید، اعلام کرد: علت و میزان خسارت این حادثه در دست بررسی است.
قاچاق سوخت
همدان – خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی استان، از کشف سوخت قاچاق در اين استان خبر داد.   سرتیپ کامرانی صالح گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان همدان مستقر در گلوگاه شهيد زارعي، حين کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه کاميون ‌تانکردار که از شهرستان اسدآباد به مقصد تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.وی ادامه داد: پس از بازرسي‌های صورت گرفته از این كاميون، 35 هزار ليتر نفت سفید قاچاق و فاقد مجوز کشف شد.اين مقام مسئول اظهار داشت: خودرو به همراه متهم به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتقال و با دعوت از کارشناسان شرکت نفت همدان موضوع تایید شد.
انفجار گاز
همدان – خبرنگار کیهان: مدیر اورژانس پیش‌بیمارستانی نهاوند از انفجار گاز در این شهرستان خبر داد.اکبر دکامین گفت: در این حادثه یک جوان ۲۰ ساله‌ جان خود را از دست داد.وی با ‌اشاره به اینکه این حادثه موجب فرو ریختن دیوار و آتش‌سوزی منزل شد، افزود: علت این حادثه در دست بررسی است.