kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۸۰۰۴
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵

کیهان و خوانندگان


 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* بستن تنگه هرمز حق قانونی کشورمان است لذا با توجه به شرایط کنونی منطقه بستن این تنگه برای تأمین منافع و امنیت مردم می‌تواند خیلی چیزها را به دشمن تفهیم کند.
1700---0936
* از اقدام هوشمندانه مسئولین که اجازه ندادند سلبریتی‌ها اقدام به دادن شماره حساب برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی کنند سپاسگزارم زیرا به تجربه زلزله سرپل ذهاب و با توجه به نیاز مردم آسیب دیده از سیل به کمک‌های واقعی و فیزیکی، سلبریتی‌ها فقط باعث بروز حاشیه و رنجش مردم می‌شدند.
2703---021
* در عراق و سوریه هر جا که سپاه بود آمریکا و تروریست‌های دست‌آموز آن از آنجا عقب‌نشینی کردند. حالا نوبت به حضور فعال سپاه و ارتش ما در تنگه هرمز است تا نیروهای بیگانه از آنجا عقب‌نشینی کنند و دیگر هوس برگزاری رزمایش نکنند.
9452---0912
* برگزاری رزمایش 3 کشور غربی در آب‌های خلیج فارس برخلاف قوانین بین‌المللی و امنیت ملی ایران اسلامی است و اقدام این کشورها تهدید بر علیه مردمانی است که در منطقه ما زندگی می‌کنند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی دارای این حق و نیز قدرت هستند که این تهدیدها را همانند داعش از مرزهای آبی کشورمان دور کنند.
2914---0912
* اقدام لندن در تحویل دادن آسانژ (افشاگر ویکی لیکس) به آمریکا برخلاف قوانین بین‌المللی است اما سکوت مدعیان حامی حقوق بشر در این خصوص این سؤال را پدید می‌آورد که چرا برای دستگیری یک فرد متهم به جاسوسی یا... در ایران این مدعیان ساعت‌ها برنامه زنده روی آنتن می‌برند!
4610---0902
* آمریکا این شیطان بزرگ و تروریست بالذات با قرار دادن سپاه در لیست تحریم‌ها و تروریست‌ها، نشان داد شکست از سپاه در منطقه را پذیرفته است!
8870---0912
* تحریم سپاه از سوی آمریکا شیطان بزرگ دلیل بر حقانیت این مجموعه انقلابی است. اطمینان داریم نیروهای سپاهی این توانایی را دارند که به طور حساب شده پوزه آمریکایی‌ها را به خاک بمالند.
2805---0916
* سپاه پاسداران، سپر برای انقلاب اسلامی و ارزش‌ها و سرباز ولایت فقیه در دفاع از مظلومان جهان است. سپاه عزیز! احمق‌هایی که تو را تروریست خواندند، خود مروج تروریست‌اند و بویی از انسانیت نبرده‌اند. آنها چشم دیدن این همه موفقیت سپاه را ندارند.
میرشمسی- گلستان
* اگر برخی از مسئولان کشورمان به اندازه یک صدم سیدحسن نصرالله به توصیه‌های رهبری عمل می‌کردند وضع اقتصادی و فرهنگی کشورمان به مراتب بهتر از این بود که می‌بینیم؟!
4108---0913
* برخی نمایندگان از یک طرف لباس سپاه برتن کردند و از سوی دیگر هنوز اصرار به تصویب لوایح چهارگانه ذلت می‌کنند و اظهار می‌دارند اینها هیچ ارتباطی با هم ندارند! اینها یا حقیقتا جاهلند و یا خود را به جهالت زده‌اند. آیا تصویب این لوایح جز تحریم داخلی نهادی مثل سپاه است که علاوه بر دفاع از امنیت مردم این روزها، نقش آن در سازندگی و مقابله با سیل و... این‌قدر درخشان است.
عسگری
*برخی مسئولین و نمایندگانی که لباس مقدس سپاه را برتن کردند لازم است فرزندان و بستگان خود را از آمریکا برگردانند، که با این کار هم ضربه بزرگی به شیطان بزرگ بزنند و هم ارز از کشور خارج نشود. این کار خودش نوعی مبارزه با شیطان اکبر خواهد بود.
سوری
* از مسئولان و عزیزان دست‌اندرکار کمیته امداد امام‌خمینی(ره) تقدیر و تشکر می‌شود که با فراخوان کمک به خانواده‌های سیل‌زده کشور و نمایش فیلم‌های کوتاه از رسانه‌ملی قدم بزرگی در جهت امداد نیازمندان استان‌های گرفتار سیل برداشتند.
6263---0938
* خدا نگذرد از مسئولانی که درک درستی از لایروبی و ساخت‌وساز در مسیر سیل و ساحل دریا نداشتند و مسبب مشکلات فعلی مناطق سیل‌زده شدند.
6858---0919
* عدم ثبات در بازار گوشت‌قرمز به دلیل نبودن قیمت مشخص است از مسئولین تقاضا دارم همان تصمیمی که برای قیمت مرغ گرفته‌اند برای گوشت‌قرمز هم اتخاذ کنند.
6172----021
* مسئولان از سویی تاکید دارند که معلم کم داریم و معلمین می‌توانند ساعات اضافه تدریس در مدارس داشته‌باشند اما از طرف دیگر هیچ پولی بابت این اضافه تدریس به معلمان نمی‌دهند!
8649---0917
* آموزش و پرورش حق‌التدریس معلمان را از ابتدای سال تحصیلی 97 پرداخت نکرده است، از مسئولین آموزش و پرورش تقاضا دارم به این مطالبه رسیدگی کند.
1707----021
* روش توزیع گوشت در تهران عادلانه نیست. برخی افراد خانوادگی و صبح زود به صف می‌شوند و 40-50 کیلو گوشت می‌خرند و به ما که قادر به زود‌ آمدن  نیستیم و در ته صف 800-900 نفری قرار داریم نمی‌رسد. دوبار در تاریخ‌های 1/9 و 1/16 رفتیم فقط روزمان را در صف تلف کردیم و با دست خالی برگشتیم. لازم است به هر خانواده 4-5 کیلو بیشتر ندهند تا به همه کسانی که روز خود را تلف می‌کنند و در صف می‌ایستند گوشت برسد. مگر هر خانواده در ماه چند کیلو گوشت مصرف می‌کند که برخی‌ها 30-40 کیلو خریداری می‌کنند؟ طبق نظر کارشناسان در هر سه روز یک بار باید گوشت مصرف شود. خود ما ماهانه بیش از 2 تا 3 کیلو گوشت مصرف نمی‌کنیم.
گلبهار و فرقی و طاهری
* در منطقه 14 تهران ورودی خیابان ده‌حقی به نبرد جنوبی بسیار تنگ شده است و علت آن یک خط ویژه دوچرخه‌سواری است که به تازگی احداث کرده‌اند اما این اقدام مشکلات بسیاری را برای خودروهای در حال عبور پدید آورده است از مسئولین شهرداری منطقه 14 تقاضای رسیدگی دارم.
3252---021
* منزل بنده نزدیک عوارضی تهران ـ قزوین است و برای تردد از عوارضی باید عوارض روزانه پرداخت کنم. چرا تدبیری وجود ندارد تا بی‌دلیل متحمل هزینه نشویم.
6956---0912
* طرح پایشی که خانواده شهدا را تحت پوشش قرار می‌داد در دولت آقای روحانی منحل شده است از مسئولین امر تقاضای رسیدگی دارم.
4070----021
* به دلیل تعطیلی کارخانه محل اشتغالم بعد‌از 16 سال سابقه کار مدت 4 سال است که بیکارم! با داشتن مدرک لیسانس به هرکجا که مراجعه می‌کنم می‌گویند جوانها بیکارند چه رسد به شمای 45 ساله متأهل و دارای 2 فرزند! هیچ منبع درآمدی ندارم و با پدر بازنشسته‌ام زندگی می‌کنم! مسئولین دولتی چه تدبیری برای امثال من اندیشیده‌اند؟!
8782---0911
* شهرک بزرگ و با سابقه 50 ساله «خانه اصفهان» با داشتن جمعیت زیاد و تعداد زیادی مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی فاقد شعبه بانک رفاه می‌باشد. امیدواریم مسئولان امر قدمی در این ‌راه بردارند و مشکل را حل کنند.
2143---0913