kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۴۸۵
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۷

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز

* دشمنان در عراق شمشیر را از رو بسته‌اند و به صورت علنی نیرو و اسلحه می‌فرستند دولت ایران منتظر چه چیزی است؟ ما حرم شش امام معصوم(ع) را در عراق داریم. کوچکترین کوتاهی درپشتیبانی از دولت و مردم عراق پشیمانی بزرگی را به دنبال خواهد داشت و شاید هیچ وقت جبران نشود. حساسیت موضوع به حدی است که اگر تعلل بکنیم چه بسا با تجزیه عراق در همسایگی خود مواجه بشویم.
فخرالساعه جانباز انقلاب
* حوادث روزهای اخیر عراق ناشی از یک نقشه شیطانی است و هوشیاری ما را می‌طلبد. بعد از آنکه قطر، عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی در سوریه ناکام ماندند و بحمدالله انتخابات سوریه به سرانجام رسید قطر بلافاصله به جای آنکه واقعیت را بپذیرد به بشاراسد هشدار داد آتش‌بس کند. حال آنکه شمال حلب در روزهای آینده صحنه یک جنگ سرنوشت‌ساز خواهد شد. باید به امثال عربستان، قطر و ترکیه بگوییم دیگر روی تروریستها و مزدوران غرب در عراق و سوریه سرمایه‌گذاری نکنند.
رضا حسن‌زاده
* بعضی نشریات توقیف شده در سالهای قبل که در این دولت دوباره مجوز نشر دریافت کرده‌اند برنامه کاملا هدف‌دار برای مقابله با ارکان نظام تعریف کرده‌اند فلذا ضمن اینکه از مسئولین به جهت صاف کردن جاده برای این جماعت، به شدت منتقد و گلایه‌مندم، فکر می‌کنم لازم است همگان هوشیار باشیم.
5612---0919
*‌از دیدگاه آقای رئیس‌جمهور کسانی که دغدغه دنیای مردم را دارند عده‌ای بیسواد و پول گرفته و تحریک شده از جایی هستند آنهایی هم که نگران دین و فرهنگ جامعه هستند افراد متوهم و بی‌کار می‌باشند با این حساب بفرمایند نگران چه چیز باشیم تهمت نخواهیم شنید؟
6946---0912
* متاسفانه باید اعتراف کرد آنچه در نظام بانکداری فعلی کشور جاری است ما را به سمت اقتصاد لیبرال که زمینه‌ساز سکولار کردن جامعه اسلامی است می‌برد.
4652---0912
* اخیرا آقای هاشمی گفته نمازجمعه نباید باندی و حزبی باشد. بله کسی که در نمازجمعه خواسته‌های باندی و فراقانونی دارد نباید خطیب نمازجمعه باشد. کافی است که نگاهی به نمازجمعه مرداد ماه 1388 داشته باشید.
عبدالله
* بعد از یک سال و 3 ماه اسکان در مسکن مهر ماهدشت و پرداخت اقساط وام آن اعلام کرده‌اند 5 میلیون گران شده و باید بپردازید. در ضمن تهدید به تخلیه کرده‌اند. عرض می‌کنیم چرا اجازه می‌دهند به مردم اجحاف بشود.
7826---0935
* مطالبی که در مورد تخریب باغ‌ها و شالیزارهای منطقه شمال کشور در صفحه 5 روزنامه شماره 20787 چاپ کرده‌اید عین واقعیت است. بنده این وضعیت را از نزدیک شاهد هستم. بنویسید تکلیف چیست و چه کسی مسئول است.
7902---0919
* به تازگی گردشگران خارجی با پوشش نامناسب در معابر شهری و مناطق گردشگری تردد می‌کنند. لازم است تذکرات لازم به مسئولین امر داده شود.
2748---0912
* دولت برای کنترل اجاره بهای مسکن باید واحدهای مسکن مهر استان‌های تهران و البرز را هرچه سریع‌تر تحویل دهد.
4832---0938
* از وزارت آموزش و پرورش انتظار می‌رود حال که بیمه ایران قرارداد بیمه طلایی را با فرهنگیان لغو کرده است، قرارداد بیمه‌های دیگر آموزش و پرورش از جمله بیمه عمر فرهنگیان، حوادث دانش‌آموزی و غیره را با بیمه ایران نبندد.
1509---0918
* از آبان ماه سال گذشته تا به حال قیمت داروی ماینوکسیدیل دو برابر افزایش یافته است و اقلام دیگری هم هست که وضعی مشابه یا بدتر دارند.
6979---0916