kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۰۱۹
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۲

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر 33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
* زندگی کردن غیر از راه مقاومت در مقابل دشمن ذلت و مرگ تدریجی است پس به جای اعتماد به دشمن و شکستن غرور کشور با نگاه به ظرفیت‌های داخل کاری کنیم که تحریم نتواند به ما آسیب وارد کند.
8009---0919
* پیروزی بشار اسد در انتخابات این کشور پیروزی مردم سوریه بر جبهه استکبار جهانی و کشورهای مرتجع منطقه محسوب می‌شود. جا دارد این پیروزی را به تمام مردم ایران که پشتیبان ملت سوریه بوده‌اند تبریک گفت. این پیروزی همچنین درسی است برای آمریکاترسان وطنی.
9212---0911 و 8949---0912
* امسال دفتر نشر آثار حضرت امام و وزارت ارشاد اقدام به چاپ نشریه ویژه‌ای با نام رواق کرده‌اند که در آن، در پوشش شعر و حضرت امام بعضی از عوامل فتنه‌گر را تبلیغ کرده‌اند. بنویسید این کار با منش و مرام حضرت امام خمینی(ره) کاملا درتضاد است و مردم به خوبی متوجه این سوءاستفاده‌ها هستند.
علیایی
* مسئولین و دست‌اندرکاران سایت‌های متعلق به مدعیان اصلاحات به این سؤال اساسی پاسخ بدهند چرا مواضع آنان دقیقا با تحلیل‌های رادیو فردا و بی‌بی‌سی یکی است؟ آیا این جماعت رسانه‌های بیگانه را اداره می‌کنند یا آنها این افراد و این سایت‌های داخل کشور را تغذیه فکری می‌کنند.
6091---0915
* دعوت از استاد رحیم‌پور ازغدی به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران اتفاق مبارکی است. امیدواریم تداوم داشته باشد.
8516---0919
* معاون اول رئیس‌جمهور گفته است بر اساس سیاست‌های ترسیمی رهبر معظم  انقلاب عمل می‌کند، سیاست‌هایی که امسال رهبر معظم  انقلاب بر آن تاکید داشتند اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است. ولی متاسفانه در دولت یازدهم فرهنگ به دست انسان‌هایی سپرده می‌شود که هیچ نسبتی با فرهنگ و حتی اخلاق اسلامی ندارند و وزیر فرهنگ به آن افتخار می‌کند. جلسات و جشنواره‌ها را به دست افراد مخالف جمهوری اسلامی و در خط فتنه سپرده‌اند. آیا این افتخار دارد؟
یک شهروند
* پیامبران و اولیاء و ائمه(ع) همیشه غصه دین و هدایت مردم را می‌خوردند. آیا کسانی که بر هدایت و دین مردم غصه می‌خورند، دین را نمی‌فهمند و بیکارند؟! واقعا کسی که این حرف بسیار بسیار اشتباه را گفته باید آن را اصلاح کند.
0150---0912
* آقای جهانگیری گفته دولت حدود 8 ماه نیست که فعال است و هر فیلم و کتابی هم که منتشر شده مربوط به گذشته است. بر این مبنا اگر منصف بودند، می‌گفتند تمام پروژه‌هایی را هم که افتتاح می‌کنیم مربوط به گذشته است و ربطی به ما ندارد.
یک هموطن
* افراد حامی فتنه و به اصطلاح اصلاح‌طلب و روزنامه‌های وابسته و زنجیره‌ای که به خاطر حادثه اتوبوس در تهران استعفای شهردار را خواسته بودند آیا حاضرند در موضوع حادثه تصادف قطار در سمنان خواستار استعفای وزیر راه بشوند؟
2066---0911
* خطیب محترم نماز جمعه این هفته تهران فرمودند که «برای کم کردن فاصله طبقاتی جامعه باید برنامه‌ریزی شود.» متاسفانه باید گفت برنامه‌ریزی دولت به گونه‌ای است که هر سال فاصله طبقاتی را افزایش می‌دهد.
8474---0912
* برخی کارگران و کارمندان حقوقشان زیر یک میلیون تومان است با این وضع مستاجر نیز هستند و زندگی سختی را پشت سر می‌گذارند. از مسئولین می‌خواهیم پایین‌تر از خودشان را هم درک کنند.
9932---0912
* کتاب دو قرن سکوت نوشته دکتر زرین‌کوب در کتاب‌فروشی‌های میدان انقلاب به فروش می‌رسد. در شناسنامه این کتاب تاریخ چاپ‌های این کتاب همه به تاریخ شاهنشاهی درج شده است. چرا اجازه داده‌اند چنین گستاخی صورت بگیرد. لطفا اعتراض ما به این حرکت ضدفرهنگی را چاپ کنید.
2464---0937
*‌ وضع رفتار اجتماعی برخی از مسافرین به مناطق شمال کشور کاملا زننده و رها شده است. چرا کسی در مورد تجری افراد معدود فاسد برای ایجاد فساد علنی در جامعه نگران نیست؟
5612---0919
* مدتی است شایعاتی در مورد قتل و آدم‌‌ربایی در شهرستان آبادان ذهن و فکر شهروندان را درگیر خود ساخته است. از مسئولین قضایی و انتظامی شهر درخواست داریم با حضور در سیمای شبکه آبادان و با توضیحات خویش این احساس ناامنی کاذب را که به وجود آمده از بین ببرند.
2360---0935
* یکی از اقوام بنده که بازنشسته و دارای بیمه خدمات درمانی است در بیمارستان شهید باهنر تهران بستری بود. در مورخه 93/3/10 برای آندوسکوپی یک عدد پگ داخل معده او قرار دادند و برای این کار مبلغ دو میلیون تومان پول نقد از ما گرفتند. خیلی راحت گفتند این وجه بابت خرید دستگاه و اجرت غیر مستقیم پزشک مربوط می‌باشد. جالب اینکه تمام داروهای بیمار را با دستور پزشک به صورت آزاد تهیه کرده‌ایم.
محمودی
* برق‌رسانی به شهرک فرهنگیان خرمشهر از طریق کابل‌های زمینی انجام شده که هم خطرات زیادی برای اهالی شهرک دارد و هم مشکلات قبلی را به دنبال دارد. از مسئولان تقاضای رسیدگی داریم.
یک شهروند خرمشهری
* از مسئولان اداره راهنمایی و رانندگی همدان - سنندج تقاضا داریم به کمبودهای علائم رانندگی و خط‌کشی‌ها در این مسیر توجه ویژه‌ای داشته باشند. دوربرگردان ورودی و خروجی شهر فاقد علائم راهنمایی است. در شب هنگام، امکان رانندگی بدون علائم راهنمایی و رانندگی وجود ندارد. لطفا توجه کنید.
6691---0912
* از جوانان فعال کانون فرهنگی - مذهبی وراثین شهدای البرز هستیم برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان چند طرح فرهنگی به سازمان فرهنگی شهرداری البرز ارائه دادیم در کمال تأسف اعلام کردند در این رابطه وظیفه‌ای برعهده آنان نیست و خودشان را راحت کردند.
کمالی
* در شهر برف انبار شهرستان فریدونشهر آب از صد متری مزارع کشاورزی عبور می‌کند ولی کشاورزان به خاطر کم‌آبی مهاجرت می‌کنند. سدی هم که تصویب شده بود اجازه احداث نگرفت. امید است فقط شعار رسیدگی به مناطق محروم داده نشود.
2431---0913
* طرح صبا برای ساخت مسکن فرهنگیان در اول خیابان رسالت تبریز از سال 80 از فرهنگیان پول دریافت نموده ولی از تحویل خانه هیچ خبری نیست. از مسئولین امر پس از 13 سال درخواست رسیدگی دارم.
عطاری
* مدت 18 ماه از قرارداد تحویل مسکن مهر پردیس فاز 9 می‌گذرد ولی هیچ خبری از تحویل آن نیست! از مسئولین امر انتظار رسیدگی دارم.
4643---0936