kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۵۲۳۷
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۵

آغاز نام‌نویسی آزمون ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور

نام‌نویسی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور برای بهمن ۱۳۹۷ (نوبت نوزدهم) آغاز شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور به خبرگزاری صدا و سیما گفت: داوطلبان برای نام‌نویسی در این آزمون می‌توانند تا یکشنبه ۶ آبان به سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.
مرتضی محسنی با بیان اینکه در این آزمون برای ۱۴۱ رشته امتحانی دانشجو پذیرش می‌شود، افزود: دفترچه راهنمای ثبت‌نام نیز در این سایت اینترنتی منتشر شده است.
به گفته محسنی، هزینه نام‌نویسی در این آزمون ۷۰۰ هزار ریال است که با کارت بانکی عضو شبکه شتاب و از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش قابل پرداخت است.
آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور جمعه ۲۳ آذر برگزار خواهد شد.
نام‌نویسی در تکمیل ظرفیت کارشناسی دانشگاه پیام نور تا ۱۵ آبان
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور همچنین گفت: نام‌نویسی در مرحله تکمیل ظرفیت دوره‌های کارشناسی این دانشگاه تا ۱۵ آبان ادامه دارد و پذیرش در این دوره‌ها براساس سوابق تحصیلی است.
محسنی افزود:​ داوطلبان می‌توانند برای نام‌نویسی در این دوره‌ها به مراکز این دانشگاه در سراسر کشور مراجعه کنند، ضمن اینکه مدارک مورد نیاز و همچنین شرایط و ضوابط پذیرش در این دوره‌ها در اطلاعیه سازمان سنجش در سایت اینترنتی به نشانی www.sanjesh.org منتشر شده است.
وی با اشاره به اعطای وام تحصیلی برای پرداخت شهریه گفت: داوطلبان می‌توانند با پرداخت ۵۰ درصد شهریه ثابت در دوره‌های تحصیلی نام‌نویسی کنند و مابقی آن را بعداً پرداخت کنند.