kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۴۹۸۳
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد

اختصاص 10 میلیارد تومان برای راه‌های قهاوند




همدان - خبرنگار کیهان:
نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس گفت: 10 میلیارد تومان برای پروژه راه مرادبلاغی به قهاوند، به کوریجان و روکش آسفالت قهاوند به کمیجان و 5 میلیارد تومان برای پروژه جاده سیاه‌کمر - عبدالرحیم - خنداب (اراک) و کار مطالعاتی آن در نظر گرفته شده است.
امیر خجسته به همراه خیرا... خادمی قائم‌مقام و معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه عمرانی و عملیات راه مرادبلاغی به قهاوند به کوریجان، جاده سیاه‌کمر - عبدالرحیم - خنداب (اراک) و روکش آسفالت قهاوند به کمیجان دیدن کردند.
وی با اشاره به 600 کیلومتر راه مواصلاتی در قهاوند و نیاز مبرم این راه‌ها به نوسازی، قول مساعد وزیر راه و شهرسازی برای کمک و مساعدت هر چه سریعتر و تخصیص صددرصدی بودجه‌های مورد نیاز این پروژه‌ها را به فال نیک گرفت و اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا به سال‌ها فراموشی قهاوند و محورهای مواصلاتی روستاهای اطراف آن پایان داده و در این راه از تمام مدیران می‌خواهیم با سرعت هر چه بیشتر این پروژه‌ها را دنبال کنند.
نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: قهاوند می‌تواند به پل ارتباطی بین استان مرکزی، استان کردستان با استان تهران و جنوب استان همدان تبدیل شود.
وی گفت: با اصلاح راه‌های قهاوند و چهاربانده شدن راه مرادبلاغی به این شهر، شهرستان‌های ملایر، تویسرکان، نهاوند و استان‌های غربی باکمتر شدن مسیر 23 کیلومتری برای دسترسی به آزادراه ساوه - همدان می‌توانند این راه را برای عبور و مرور خود انتخاب کنند و ما هم با تمام توان پیگیر این موضوع از استان و وزارتخانه‌های مربوطه هستیم.