kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۴۷۹۸
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸

لیست عجیب کاروان کاراته اعزامی به رقابت‌های جهانی مادرید!

تیم ملی کاراته کشورمان در حالی قرار است آبان ماه راهی مسابقات جهانی اسپانیا شود که در بین نفرات اعزامی به مادرید نام مادر و دختری به عنوان میهمانان ویژه از سوی مسئولان فدراسیون دیده می‌شود.

مسابقات جهانی کاراته در حالی قرار است اواسط آبان ماه به میزبانی کشور اسپانیا برگزار شود که کاراته ایران در بخش مردان و بانوان قرار است در این رقابت‌ها مثل روال گذشته حضور داشته باشد، اما در لیست کاروان اعزامی کاراته ایران به این رقابت‌ها اسامی تعدادی از افراد متفرقه و برخی از کاراته‌کاها دیده می‌شود که اصلا عضو تیم ملی نیستند و در سفر خارجی حضور دارند!
البته نام تعدادی از نفرات هم که در لیست وجود دارد گویا قرار است به عنوان میهمانان ویژه از سوی مسئولان فدراسیون کشورمان به این رقابت‌ها اعزام شوند.
اینکه به چه دلیلی مسئولان فدراسیون همسر و فرزند دوستان خود را به همراه تیم ملی کاراته قرار است به اسپانیا اعزام کنند را کسی نمی‌داند و باید مسئولان فدراسیون پاسخگوی این موضوع باشند البته طبق آخرین خبرها میهمان ویژه فدراسیون کاراته در حال حاضر به همراه همسر و فرزند خود برای یک سفر توریستی راهی روسیه شده، اما نام آنها در سایت فدراسیون جهانی جزو نفرات اعزامی به مادرید نیز اعلام شده است.
خبرگزاری فارس در شرایطی این خبر عجیب از فدراسیون کاراته را روی خروجی خود قرار داد که پیش از این وزیر ورزش و جوانان تاکید داشته که بابت کنترل هزینه‌ها و صرفه‌جویی در ارز باید سفرهای غیرضروری در ورزش حذف شود!