kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۲۵۲۶
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸

خواندنی از ورزش ایران



* جلسه اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک دوشنبه ساعت 10 برگزار شود. دستور جلسه‌ای هنوز به اعضا داده نشده اما ممکن است درخصوص دیدار صالحی امیری با توماس باخ و همین طور جلسات کمیته با فدراسیون‌هایی که در بازی‌های آسیایی شرکت داشتند بحث و گفت‌وگو شود. این دومین جلسه اعضای هیئت اجرایی بعد از بازی‌های آسیایی به شمار می‌رود.
* با توجه به نزدیکی بازی‌های آسیایی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک پرداخت‌هایی را به فدراسیون‌ها داشتند تا نزدیک اعزام با مشکل مالی مواجه نشوند. کمیته ملی المپیک 70 درصد بودجه خود را قبل از شروع بازی‌های آسیایی به فدراسیون‌ها پرداخت کرد. وزارت ورزش نیز طبق برنامه بودجه لازم را در اختیار فدراسیون‌ها قرار داد. قرار است روزهای اول یا دوم مهر بودجه جدیدی از سوی وزارت به فدراسیون‌ها واریز شود اما فعلا خبری از بودجه کمیته ملی المپیک نیست.
* تیم ملی جودو ایران با ترکیب محمد محمدی بریمانلو(۷۳- کیلوگرم)، سعید ملایی(۸۱- کیلوگرم) و جواد محجوب (به اضافه ۱۰۰ کیلوگرم) جهت حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۸ در کشور آذربایجان حضور دارد. محمد منصوری به عنوان سرمربی، محسن زکریا و آندره نیز به عنوان مربی ملی‌پوشان اعزامی را در این دوره از مسابقات همراهی می‌کنند.