kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۳۰۲۳
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵

حوادث کوتاه از کشور

قتل وکیل
رشت – خبرنگار کیهان : معاون اجتماعی پلیس استان گیلان گفت : یک وکیل زن دادگستری به ضرب گلوله مردی ناشناس در کنار ساختمان دادگستری لنگرود به قتل رسید.
سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه افزود: دوگلوله به ناحیه پشت و قلب مقتول شلیک شده است.
به گفته وی ضارب دهیار سابق یکی از روستاهای شهرستان لنگرود بود که انگیزه قتل را اختلافات شخصی با مقتول (فرزانه پوررجبی) اعلام کرد.
غرق شدن در دریای خزر
ساری– خبرنگار کیهان‌: رئیس ‌هیئت نجات غریق و غواصی مازندران از غرق شدن یک جوان مشهدی در ساحل محمودآباد خبر داد.
 نقی کریمیان گفت: پنج جوان اهل مشهد پس از حضور در دریای محمودآباد غرق شدند که چهار نفر ازآنها توسط قایقرانان و جت‌رانان از غرق‌شدگی نجات یافتند ولی یکی از آنان به نام علی یوسفی غرق شد.
واژگونی خودرو
سرویس شهرستان‌ها‌: رئيس پليس راه استان گلستان از واژگونی یکدستگاه خودرو خبر داد.
سرهنگ علي عبدي گفت: يك دستگاه پژو 405 حين حركت در محور كلاله به مراوه تپه، ناگهان از مسير حركت خارج و واژگون شد.
وي گفت: بر اثر اين حادثه دو نفر كشته و يك نفر ديگر مجروح و برای مداوا به بيمارستان انتقال داده شد.
قاچاق سوخت
رشت – ایسنا‌: فرمانده انتظامی سیاهکل از کشف بنزین قاچاق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حمید محمدی‌نسب با بیان این‌که در بازرسی از این کامیون 20 هزار و 800 لیتر بنزین قاچاق کشف شد، افزود: ارزش ریالی سوخت کشف شده 288 میلیون ریال است.
وی اضافه کرد‌: راننده این کامیون بازداشت شد.
توقیف کالا
سرویس شهرستان‌ها: فرمانده انتظامی غرب استان تهران از توقیف محموله لوازم یدکی خودروی قاچاق خبر داد.
سرتیپ محسن خانچرلی اظهار کرد: در بازرسی از یک خودرو، تعداد زیادی لوازم یدکی خودروی قاچاق کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.
وی اضافه کرد: ارزش ریالی محموله مکشوفه توسط کارشناسان، 9 میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد و متهم نیز تحویل مرجع قضائی شد.
مهار آتش‌سوزی
اهواز – تسنیم : روابط عمومی پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) اعلام کرد : صبح دیروز آتش‌سوزی در این شرکت اتفاق افتاد که به موقع مهار شد.
بنا بر این گزارش واحد وینیل کلراید منومر شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام در ساعت 7:40 بامداد روز‌31‌ اردیبهشت‌ماه دچار آتش‌سوزی شد.
این حادثه در همان لحظات اولیه تحت کنترل نیروهای آتش ‌نشانی و امدادی شرکت قرار گرفت و پس از عملیات مهار آتش‌سوزی واحد مذکور در حال تثبیت شرایط عملیاتی است.
در این حادثه یک نفر دچار سوختگی جزئی شد که بلافاصله جهت مراقبت‌های پزشکی به بیمارستان انتقال یافت.
دام قاچاق
سرویس شهرستان‌ها‌: فرمانده انتظامی شهرستان «بستک» از توقیف یک دستگاه کامیون حامل 90 رأس دام قاچاق خبر داد.
سرهنگ عبدالرحیم جعفری گفت: مأموران انتظامی شهرستان بستک حین گشت‌زنی و کنترل محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون ایسوزو مشکوک شده و با تمهیدات لازم آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی انجام شده مشخص شد این خودرو حامل90 رأس گوسفند فاقد هرگونه مجوز دامپزشکی و قاچاق به ارزش 450 میلیون ریال است.
توقیف شناور
آبادان– خبرگزاری صدا و سیما : جانشین مرزبانی خوزستان گفت : یک فروند شناور باری حامل بیش از 500 میلیون ریال کالای قاچاق توسط ماموران دریابانی آبادان توقیف شد.
سرهنگ یحیی الهی افزود: ماموران پایگاه دریابانی آبادان مستقر در پاسگاه شناوری دهانه بهمنشیر با ایجاد گشت مستمر دریایی و کنترل شناورهای عبوری، یک فروند شناور حامل محموله کالاهای قاچاق را در آب‌های شمالی خلیج‌فارس متوقف کردند.
مرگ در استخر پرورش ماهی
شهرکرد – ایسنا‌: فرمانده انتظامی شهرستان کیار از فوت جوان 26 ساله به علت غرق شدن در حوضچه پرورش ماهی در شهر ناغان خبر داد.
سرهنگ علی رازانی افزود: با حضور ماموران در این محل مشخص شد جوان 26 ساله‌ای حین کار در شیلات پرورش ماهی به داخل یکی از استخرها سقوط کرده و بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست داده است.
انهدام باند
گرگان- مهر: روابط عمومی اداره کل اطلاعات استان گلستان از شناسایی و انهدام دو باند کلان قاچاق مواد مخدر توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج) خبر داد.
بنا بر این گزارش با اقدامات اطلاعاتی عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان گلستان دو باند کلان قاچاق مواد مخدر در دو عملیات جداگانه شناسایی و مورد ضربه
 قرار گرفت.
گفتنی است در این  عملیات‌ها ۴۷۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد همچنین در این عملیات‌ها چهار نفر دستگیر شده‌اند