kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۰۶۴۰
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵

ناکامی ادامه دار تیراندازان ایرانی در کره جنوبی

در دومین روز از رقابت‌های تیراندازی جام جهانی کره جنوبی تیم‌های میکس ایران در رده‌های چهاردهم و هجدهم ایستادند.




در دومین روز از رقابت‌های تیراندازی جام جهانی کره جنوبی مقدماتی میکس تفنگ بادی ۱۰ متر با حضور 61 تیم انجام شد. تیم دوم ایران متشکل از زهرا هاشمی 418/6 و مهیار صداقت 414/6 با مجموع امتیاز 831/6 در رده چهاردهم قرار گرفتند. تیم یک ایران نیز متشکل از حسین باقری (با امتیاز 416/7)، نرجس امامقلی‌نژاد با امتیاز 414/9) و مجموع امتیاز 831/6 در رده هجدهم ایستادند. بدین ترتیب تیم‌های ایرانی از رسیدن به فینال این ماده بازماندند. در مرحله فینال تیم چین با امتیاز 499/3، تیم روسیه با امتیاز 498/8 و تیم کره با امتیاز 435/4 در رده‌های اول تا سوم ایستادند.
در رشته تراپ بانوان که با اعمال قوانین جدید دنبال شد مرضیه پرورش توانست با کسب 103 امتیاز، 6 نمره رکورد برون مرزی ایران را ارتقاء دهد و به عنوان سی و هشتم جهان دست یابد.پیش از این فاطمه امیر بهزادی با کسب 97 امتیاز در مسابقات داخلی ایران رکورددار این رشته بوده است.
در این روز مرحله مقدماتی تپانچه ۲۵ متر سریع زنان نیز انجام شد و نمایندگان ایران به نتایج زیر دست یافتند و از رسیدن به فینال بازماندند.
25 متر تپانچه سریع زنان (۶۱ تیرانداز):
* هانیه رستمیان ................................................................................................................................................ (رده 42) – (576/18 امتیاز)
* گلنوش سبقت‌اللهی ...................................................................................................................................... (رده 50) - (568/13 امتیاز)
* آمیتیس جعفری ............................................................................................................................................ (رده 61) – (539/09 امتیاز)