kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۸۸۰۶
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* آغاز بهار سال 1397 شمسی را به حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، ملت شهیدپرور و امت حزب‌الله و تمامی دلدادگان آل‌ا...، که مقارن با شهادت امام هادی(ع) و میلاد امیرالمومنین(ع) و بعثت حضرت ختمی مرتبت(ص) است تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. انشاءالله ملت قهرمان کشورمان با تاسی از معصومین(ع) و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب کشور و منطقه را از لوث منافقین و کفار پاک نماید و کشورمان را به جایگاه اولین قدرت منطقه در علم، تکنولوژی، صنعت، پیشرفت، تولید و ... برساند و انشاءالله سال آینده سال رونق اقتصادی و خروج از رکود، حل مشکلات بیکاری، ازدواج جوانان و ... باشد.
طاهری
* روز اول فروردین با روز شهادت امام هادی(ع) مصادف شده است، چه زیباست این روز را با احادیثی از آن حضرت آغاز کنیم و برای مظلومیت و شهادت این امام بزرگوار دل‌های ما هم سوگوار باشد.
5060 --- 021
* پیشاپیش عید را به مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی تبریک عرض می‌کنم و برای چرخیدن چرخ زندگی همه مردم و اقتصاد کشور به درگاه پروردگار مهربان دعا می‌کنم.
محمدتقی.ص
* اگر نظام پولی و بانکی کشور به سرویس‌های غربی به هر نحوی متصل شود آن وقت است که حتی با خرید چند تخم‌مرغ با کارت بانکی اطلاعات غرب به طور لحظه به لحظه از افراد و اقتصاد کشور به روز می‌شود.
0129 --- 021
* چطور می‌شود که سه بار آقای آخوندی به مجلس احضار شوند و هر بار هم استیضاح او رای نیاورد؟! آیا یکی از این اتفاقات اخیر در وزارت ایشان نباید به خلع‌ وزیر منجر می‌شد؟
3297 --- 013
* اگه آقایون وزرا مشکلی نداشتند چرا گروه اکثریت مجلس 3 روز تمام وقت مجلس را برای این مورد صرف کرد و خبر استیضاح را می‌داد؟ آیا فکر نمی‌کنند که این گونه‌ شعور مردم را به بازی و استهزا گرفتن باعث می‌شود خودشان منزوی‌تر از همیشه شوند.
3685 --- 0919
* از وکیل‌الدوله‌ها در استیضاح وزرا برای احقاق مطالبات مردم جز نتیجه فعلی انتظار دیگری نمی‌توان داشت. از جریانی که در شورای شهر خیابانی را به نام فردی می‌کند که امام فرمود اگر او می‌ماند سیلی بر اسلام می‌زد توقعی جز این نباید داشت و جای گلایه نیست.
9452 --- 0912
* جناب آقای علی لاریجانی! واقعا با این اوضاع آشفته اقتصاد و فرهنگ و ... زمان آن نرسیده که رئیس‌جمهور برای پاسخ دادن به سوالات مردم و مطالبات بر زمین مانده‌شان به مجلس بیایند؟
3061 --- 013
* اگر آقای نجفی مریض بوده پس چرا شورای شهر او را به این مسئولیت برگزیده است. ابتدا باید به مردم توضیح داده شود که قبل از انتخاب آقای نجفی چرا به جای تخصصی نگاه کردن، فقط لابی‌گری جناحی کرده‌اند.
2864 --- 0912
* آقای بهزاد نبوی! شما و دوستان حامی برجام‌تان، کشور را به عقب برگرداندید اما اگر درک درستی از آمریکا داشتید به آن کشور سلطه‌گر اعتماد نمی‌کردید. شما با تجربه نیم‌قرنی باید به این ایمان می‌رسیدید که آمریکا هیچ غلطی نمی‌توانست بکند. ولی برای اغراض سیاسی خودتان سعی کردید حتی مردم را هم از آمریکا بترسانید و به پذیرش خواسته‌های آمریکا وادارید.
2124 --- 0911
* در برخی زمینه‌های انقلاب اسلامی همانند اقتصادی، فرهنگی و آموزشی و ... چند سالی است که امور به برخی نااهلان افتاده است که نتایج آن را دیده‌ایم ان‌شاءالله در سال آینده باید گردوغبار سال‌های اخیر را از رخساره پاکیزه انقلاب اسلامی بزداییم.
8810 --- 0919
* برخی از سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیون زندگی اشرافی، تجمل‌گرایی، ازدواج سفید (زندگی بدون ازدواج رسمی) و... را ترویج و تبلیغ می‌کنند باید امر به معروف و نهی‌ از منکر را جدی بگیریم تا اصلاح صورت بگیرد.
0626---0913
* طبق گفته مقامات دولتی مرحله دوم سهام عدالت تا بهمن‌ماه قرار بود به حساب مردم واریز شود. اسفند هم تمام شد اما خبری از وعده داده شده که آن را با آب و تاب فراوان بیان می‌کردند نشد که نشد. عجبا از این همه وعده‌های عمل نشده!
4494---0919
* یک خانم بازیگر سینما در هر سفر به خارج از کشور سخنانی ضدایرانی را بیان می‌کند! به راستی چه کسانی از این فرد حمایت می‌کنند که این بازیگر به خود اجازه می‌دهد اظهارات ضد مردمی و حتی توجیه‌کننده تحریم‌های بر ضد ملت ایران را عنوان کند. امیدواریم قوه قضائیه برای محاکمه این فرد خاطی مردد نباشد.
0925---0938  و 9655---0935
* متروهای تهران به طور رسمی مکانی برای اجرای زنده موسیقی، رقص و آواز شده است! اجرای این برنامه‌های مبتذل در مترو چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟!
3152---021
* شهروندی در ستون کیهان و خوانندگان عنوان کرده بود که در ایست بازرسی بندرعباس کامیون‌ها را ساعت‌ها معطل می‌کنند. بنده خودم راننده تریلی هستم و در این مسیر تردد می‌کنم، واقعیت این است که تعداد عبور خودروها زیاد و بحث کالاهای قاچاق در میان است به طوری که حتی با این بازرسی‌های پی در پی ما حجم انبوه کالای قاچاق را در بازار شاهد هستیم حال اگر بازرسی هم حذف شود وضعیت قاچاق به مراتب بدتر می‌شود، مگر اینکه دولت بر نصب دستگاه‌های اسکن خودرو سرعت بیشتری ‌دهد.
2452---0919
* به مسئولان امر توصیه می‌کنم کسانی که آورده مسکن مهر پردیس را نمی‌توانند افزایش دهند، مبلغ وامشان را افزایش دهند، نه اینکه واحد او را به دیگری واگذار کنند! چون اگر نیاز نداشتند متقاضی مسکن مهر نمی‌شدند.
7956---0935
* چرا اکثر جایگاه‌های عرضه گاز خودرو از کارتخوان‌ها بی‌نصیبند؟ با این وضعیت نبود پول خرد، شاید برای جایگاه‌داران به صرفه‌تر بود تا پول بیشتری از مشتری دریافت کنند در حالی که اگر کارتخوان داشته باشند دیگر قادر نخواهند بود پول بیشتری بگیرند!
1247---0919
* فرزندم یک کلاس کانون فرهنگی قلم‌چی را بیشتر نرفت و انصراف داد. طبق توافق به عمل آمده باید 30 درصد هزینه را برداشته و بقیه را برگردانند ولی در عمل یک ریال از 4 میلیون تومان پول ما را برنگردانده‌اند و قصد برگرداندن هم ندارند.
لارویی
* لطفا دولت تکلیف کسانی را که با گذشت چند سال موفق به ثبت‌نام سهام عدالت نشده‌اند روشن کند؟
8631---0918
* در تاریخ 96/12/22 ساعت 11 صبح وقتی در پیشخوان دولت واقع در خیابان میرداماد، جنب پمپ بنزین برای پرداخت عوارض خودرو مراجعه کردم عنوان داشتند شماره کارت و رمز دوم را اعلام کنید تا در کامپیوتر ثبت شود در برابر این همه مراجعه کننده آیا چنین درخواستی از نظر پلیس که بارها هشدار می‌دهد در برابر دیگران از اعلام شماره کارت و رمز دوم خودداری کنید صحیح است؟!  وقتی اعتراض کردم، عنوان داشتند اگر ما ثبت نکنیم شهرداری این سرویس خدمت را از ما می‌گیرد؟!  لطفا مسئولان امر رسیدگی کنند.
ابهری -تهران
 * در سال 86 اقدام به خرید یک دستگاه پژو پارس صفر کیلومتر کردم. در سال 90 متوجه شدم پلاک خودرو در پلیس راهور مبارکه اصفهان غیرقانونی و جعلی دانسته و فک شده است. تا الان این اتومبیل بلاتکلیف نگه داشته شده و به شکایت بنده رسیدگی نمی‌شود. چرا؟
6548---0912