kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۴۴۹۵
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳

سرپرست فدراسیون تیروکمان و پست هاشمی بزودی مشخص می‌شود

وزیر ورزش و جوانان پس از مراسم تجلیل از باشگاه‌های برتر کشور، درباره سرپرست فدراسیون تیروکمان بیان کرد: سرپرست فدراسیون تیروکمان به زودی و در چند روز آینده مشخص خواهد شد.



دیروز سه شنبه پس از مراسم تجلیل از 63 باشگاه‌ برتر کشور، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران، درباره وضعیت سرپرست فدراسیون تیروکمان، بیان‌ کرد: در چند روز آینده سرپرست فدراسیون تیروکمان مشخص خواهد شد و ما برنامه‌ریزی‌های لازم را داریم تا انتخابات این فدراسیون در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیز برگزار شود.
او درباره سمت کیومرث هاشمی در وزارت ورزش و جوانان نیز، بیان‌ کرد: صبر کنید، مشخص خواهد شد.
وزیر ورزش و جوانان در ادامه‌ و در پاسخ به این سؤال که می‌گویند کمپ تیم‌ ‌ملی در روسیه هزینه بسیار بالایی دارد و با این هزینه می‌توان کمپی را در آنجا احداث کرد، گفت‌: کسانی که این صحبت‌ها را می‌کنند خود مسئول حرفشان هستند. فیفا نظارت لازم را دارد و هزینه‌ها را فیفا تعیین می‌کند که چقدر می‌شود.
او همچنین درباره دیدارهای تدارکاتی تیم‌ ‌ملی و وزارت ورزش و جوانان، اظهار کرد: ما مرتبا پیگیر بازی‌های تدارکاتی تیم‌ ‌ملی از سوی فدراسیون فوتبال هستیم و تقریبا هر هفته‌ یک گزارش را از فدراسیون در این رابطه می‌خواهیم. در این‌ راستا توافقات خوبی نیز برای تیم‌ ‌ملی صورت گرفته است و پیش‌بینی‌های خوبی نیز انجام داده‌اند و ما پشتیبانی لازم را در این زمینه از تیم‌ ‌ملی داریم.
سلطانی فر در ادامه‌ همچنین در پاسخ به این سؤال که اینکه گفته می‌شود بودجه وزارت ورزش و جوانان را نصفه دریافت کرده‌اید، گفت‌: هر کسی که این را گفته است‌اشتباه کرده است.