kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۲۳۹۵
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱

ستاد نظارت بر انتخابات کمیته ملی المپیک تشکیل نشد!



معرفی اعضای ستاد نظارت بر انتخابات کمیته ملی المپیک تنها محور نشست اعضای هیئت اجرایی بود اما این نشست بدون هیچگونه تصمیم‌گیری در این زمینه به پایان رسید.
هفتاد و ششمین نشست اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک دیروز در محل این کمیته برگزار شد. تشکیل اعضای ستاد نظارت بر انتخابات کمیته ملی المپیک محور تعیین شده برای نشست دیروز بود اما در نهایت جمع‌بندی و تصمیم‌گیری نهایی در این زمینه به مدیران کمیته ملی المپیک واگذار و قرار بر این شد تا پایان هفته نتیجه تصمیم‌گیری در این زمینه مشخص شود. این در حالی است که طبق آئین‌نامه انتخاباتی کمیته ملی المپیک خیلی وقت پیش از این باید ستاد نظارت بر انتخابات مشخص و اعضای آن معرفی می‌شدند.
دبیرکل، مدیر حراست و مشاور حقوقی کمیته ملی المپیک همراه با دو عضو هیئت اجرایی از میان روسای فدراسیون‌ها، ترکیب اعضای ۵ نفره ستاد نظارت بر انتخابات را تشکیل می‌دهند. آنچه مسلم است سه عضو این ستاد بر اساس جایگاه تعیین شده، مشخص هستند اما دو عضو دیگر هنوز معرفی نشده‌اند.
در نشست دیروز هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک مجدد بر سرپرستی اصغر رحیمی برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی تاکید شد. هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در نشست گذشته خود (۲۰ آذرماه) اصغر رحیمی را به عنوان سرپرست کاروان بازی‌های آسیایی معرفی اما وی بلافاصله انصراف خود را از قبول این مسئولیت اعلام کرد.