kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۲۳۹۲
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱

ساعی: تغییرات در تکواندو باید عملی باشد


پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ایران گفت: از فدراسیون اخبار زیادی مبنی بر تغییر منتشر می‌شود ولی این موضوع باید در عمل ثابت شود و با حرف زدن چیزی درست نمی‌شود.
هادی ساعی با بیان مطلب فوق گفت: بعد از برگزاری مجمع که با آن شرایط برگزار شد، همه از تغییر و تحول و برنامه‌های متنوع صحبت می‌کنند، البته که ایجاد تغییر در تکواندو کشور ضروری است ولی باید دید طرح این موضوع یک شعار است و یا اینکه چقدر به واقعیت نزدیک می‌شود. تغییرات در تکواندو باید از پولادگر آغاز شود. رئیس‌فدراسیون در کنار تغییر در سیاست کاری خود، باید در اخلاق، رفتار و نوع برخورد خود تغییرات کلی ایجاد کند. اگر قرار باشد وی به همان شیوه چند سال قبل پیش برود، بعید می‌دانم اتفاق خاصی بیفتد.
دارنده سه مدال طلا و برنز المپیک در مورد شرایط همکاری با فدراسیون هم گفت: الان بحث «هادی ساعی» نیست و من به تنهایی نمی‌توانم کاری کنم. فدراسیون و شخص پولادگر اگر خواهان ایجاد تغییرات اساسی در تکواندوست، باید شرایط حضور همه منتقدان را فراهم کند. ساعی ادامه داد: موضع من در تکواندو شخصی نبوده که الان بخواهم برای همکاری خود شرط بگذارم. هدف من و اغلب منتقدان رشد و پیشرفت تکواندوست و اگر سخنی هم در این مورد به میان آمده فقط برای تحقق این هدف بوده است. افراد دلسوز و توانمند متعددی بیرون از مجموعه تکواندو هستند که اگر خواهان برون‌رفت از شرایط فعلی هستند باید شرایط همکاری با آنها و بهره بردن از این توانمندیها فراهم شد.