kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۲۳۸۹
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱
پیکارهای حساس در بالای جدول لیگ والیبال

پیکان امیدوار به جبران شکست دور رفت برابر بانک سرمایه


در مهم‌ترین دیدارهای هفته‌ سیزدهم لیگ برتر والیبال پیکان تهران میزبان بانک سرمایه است و شهرداری ورامین رو در روی سایپا تهران قرار می‌گیرد.
هفته‌ چهاردهم لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری شش دیدار در شهرهای تهران، ارومیه، گنبد، ورامین و اردکان آغاز می‌شود.
از ساعت ۱۶ دو دیدار همزمان انجام می‌شود که در مهمترین آنها تیم‌های بانک سرمایه و پیکان که در رده‌های اول و دوم جدول رده‌بندی قرار دارند در خانه والیبال به مصاف هم می‌روند. پیکان ۲۹ امتیازی که در هفته‌ گذشته با شکست شهرداری ورامین و در سوی دیگر باخت شهرداری تبریز به رده دوم صعود کرده، امیدوار به جبران شکست دور رفت برابر بانک سرمایه است تا جایگاه دوم جدول رده‌بندی را حفظ کند. در سوی دیگر بانک سرمایه با ۱۲ برد و یک شکست ۳۶ امتیازی و صدرنشین لیگ است، اما در صورت شکست برابر پیکان فاصله‌اش با تیم دوم جدول رده‌بندی به حداقل کاهش می‌یابد.
در  دیگر بازی‌ مهم سومین هفته‌ دور برگشت لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن شهید گل‌عباسی شهرداری ورامین از سایپا تهران میزبانی می‌کند. سایپا رده چهارمی که پس از روی کار آمدن محمد شعبان به عنوان سرمربی پنج برد پیاپی را کسب کرده است، در هفته‌ گذشته شهرداری تبریز را هم شکست داد و با ۲۷ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی باقی‌ ماند. نارنجی‌پوشان در صورت باخت از جایگاه‌شان تکان نمی‌خوردند، اما با پیروزی برابر ورامینی‌های پرشور و شکست پیکان و شهرداری تبریز حتی تا رده دوم هم می‌توانند بالا بیایند. در سوی دیگر شاگردان ترکاشوند که بازی‌های سختی را در ابتدای دور برگشت پیش رو دارند پس از باخت سه بر دو برابر پیکان در هفته‌ گذشته می‌خواهند با کسب هفتمین بردشان جایگاه‌شان در میانه بالای جدول رده‌بندی را تثبیت کنند.
برنامه کامل دیدارهای هفته‌ سیزدهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:
* پیکان تهران – بانک سرمایه (ساعت ۱۶- خانه والیبال)
* شمس تهران – کاله مازندران (ساعت ۱۶- سالن فدراسیون والیبال)
* شهرداری ارومیه – ساری ۲۱ (ساعت ۱۷- سالن غدیر)
* خاتم اردکان – رعد پدافند کاشان (ساعت ۱۷ - سالن آیت‌الله خاتمی)
* هاوش گنبد – شهرداری تبریز (ساعت ۱۷:۳۰ - سالن المپیک)
* شهرداری ورامین – سایپا تهران (ساعت ۱۷:۳۰- سالن شهید گل‌عباسی)