kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۰۰۱
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۰

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر 33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
* حمایت خود را از پیشنهاد آقای نجابت نماینده تهران مبنی بر اعلام پیش‌نویس توافق هسته‌ای قبل از امضا اعلام می‌کنیم.
پاک‌نژاد از قم و سیاوش مصفا از تهران
* آقای روحانی در شبکه یک سیما از پیشرفت‌های خوب مذاکرات هسته‌ای با 5+1 گفت. ای کاش مقداری از این پیشرفت‌ها را توضیح می‌داد. چیزی که این روزها کاملا مشهود است، تحریم‌های جدید، اهانت‌ها و گستاخ‌تر شدن بیشتر دشمن نسبت به ملت ایران است. خوب است با مردم صادق باشیم و به جای اعتماد به دشمن به وعده خداوند اعتماد کنیم.
حسین شاهین
* در اطلاعیه دفتر ریاست جمهوری در مورد جشن سعدآباد به عنوان عملی که همه ساله تکرار می‌شده نام برده است در حالی که رئیس‌جمهور محترم آن را ابتکاری که برای اولین بار برگزار شد نام بردند. کدامش درست است؟
یک فرهنگی از قم
* آقای رئیس‌جمهور چرا همیشه نسبت به منتقدین داخلی که هم‌وطن او هستند عصبانی و تند می‌شوند. برای یک بار هم که شده در مقابل دشمنان و بیگانگان که مرتب به کشور و نظام ما توهین می‌کنند عصبانی بشوند اجازه بدهند حالت عصبانیت ایشان در مقابل خارجی‌ها را برای یک بار مشاهده کنیم.
سهرابی
* در مناظره تلویزیونی جمعه حجت‌الاسلام محبی اظهار داشت مگر می‌شود بدون اطلاع از درآمد فرد برای او برنامه‌ریزی کرد و این در تمام دنیا جاری و ساری است که حساب‌ها کنترل می‌شود ولی مسئولین با علم به این موضوع اظهار می‌دارند که ما بنا نداریم به حساب‌های مردم سرکشی کنیم. ظاهرا صدای کسانی در این موضوع بلند است که نمی‌خواهند مردم در جریان ثروت آنها قرار گیرند، مثل همان 23نفری که به گفته آقای جلیلی فقط معوقه بانکی آنها معادل یک ماه یارانه نقدی 75 میلیون نفر است.
محمدرضا فخر
* از آقای رئیس‌جمهور به شرطی که عصبانی نشوند و بنده را متهم به بی‌سوادی و پول گرفتن از جایی نکنند سوال می‌کنیم چرا در گزارش اخیر خویش اشاره‌ای به دلار 3300 تومان نکردند، این دولت مرتب شعار می‌دهد نرخ دلار را ثابت نگه داشته پس کو؟
0767---0912
* اگر آقای روحانی ریاست محترم جمهوری مثل سایر مردم خودشان برای خرید منزل اقدام می‌کردند متوجه آمار و ارقام واقعی بازار و اقتصاد کشور می‌شدند نه اینکه از پشت تلویزیون گزارش اتوکشیده تحویل مردم کوچه و بازار بدهند.
7130---0919
* رئیس محترم قوه قضائیه چندی قبل اعلام نمود دیگر با فتنه‌گران مدارا نمی‌کنیم اما پس از این سخنان یکی از سران فتنه (محمد خاتمی) به دانشگاه شهید بهشتی رفت. وقتی فرزندان انقلابی ولایت نسبت به حضور وی معترض شدند آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند. انتظار می‌رود قوه قضائیه دانشجویان نگران از بازگشت فتنه را مورد حمایت قرار دهد.
محمدی- اصفهان
* دولت آقای احمدی‌نژاد وقتی با نفوذ حلقه انحرافی از مردم و خط رهبری فاصله گرفت و همه دیدیم با آن همه کار و تلاش و پیشرفت در دوره هشت ساله چگونه از حمایت مردم افتاد. متاسفانه دولت یازدهم پس از هشت ماه آن هم بدون عمل به وعده‌های داده شده به مردم و برخی معضلات به وجود آورده با نفوذ حلقه فتنه چگونه از جایگاه مردم در حال فاصله گرفتن است. البته این احساس خطر نباید باعث خشم شود چرا که بهترین یاران دولت و حامیان نظام شناسنامه‌ای پاک و انقلابی با مهر ولایت دارند که سال‌هاست موجب خشم دشمنان داخلی و استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا قرار گرفته است. این را همه به خوبی می‌دانند.
محمودی
* روزنامه شرق در ستون پیام‌های مردمی مندرج در صفحه3 شماره دیروز 93/2/13 مجددا حکم قرآنی قصاص را رد کرده است لطفا دستگاه قضایی پاسخگو باشد.
4652---0912
* مگر طبق قانون نباید مسئولین پس از شروع به کار صورت دارایی خود را اعلام کنند. چرا با گذشت بیش از 9 ماه از شروع به کار دولت یازدهم اعضای دولت دارایی خود را اعلام نمی‌کنند. اگر مجری قانون پایبند به قانون نباشد از دیگران چه انتظاری می‌رود.
علیمردانی
* در بعضی از شهرها مثل شهر ما ماهشهر در جنوب کشور پزشکان متخصص بسیار کم هستند. این چند نفر پزشک هم با بی‌میلی سرکار حاضر می‌شوند. متاسفانه اکثر آنان به ساخت و ساز مسکن رو آورده‌اند. چرا روی کار پزشکان در شهرستان‌ها نظارت و کنترلی وجود ندارد؟
2212---0916
* از دولت محترم انتظار می‌رود فرصتی ایجاد کند تا نیازمندان ثبت‌نام نکرده و افراد جا مانده از دریافت یارانه به ویژه عروس و دامادها بتوانند ثبت‌نام کنند.
8495---0911
* هنگام ثبت‌نام یارانه کاربر به اشتباه مادرم را ثبت‌نام نکرده و حذف شده با پی‌گیری‌ها متوجه شدم جزو انصرافی‌ها شده. از مسئولین امر درخواست می‌کنم مشکل ما را حل کنید.
اسماعیلی کشاورز از قم
* چرا دولت چند سال است که برای افزایش حقوق مددجویان بهزیستی اقدامی نمی‌کند؟
4643---0936
* فاز 2 پالایشگاه آبادان قرار بود در مهر ماه سال 92 افتتاح شود و بیش از پنج هزار نفر از قشر محروم و مستضعف استان خوزستان با امید برای بکارگیری در این فاز ثبت‌نام کردند ولی با گذشت بیش از 7 ماه از مهر 92 هیچ خبری از افتتاح این فاز نیست و امید پنج هزار نفر به یأس تبدیل شده است. از طرفی با افزایش قیمت حامل‌های انرژی مردم با افزایش 50 درصدی نرخ کرایه‌های خط شهری مواجه شده‌اند. از سه نماینده محترم آبادان انتظار دارم که در بین مردم قرار گیرند و از مشکلات آنها آگاه شوند.
حیدری
* کلیه مدارک بنده از جمله برگه بیمه شخص ثالث در ایام عید به سرقت رفته است در مراجعه به بیمه می‌گویند بخاطر سرقت صورت گرفته سابقه 5 سال عدم خسارت در بیمه جدید لحاظ نمی‌شود در حالی که در بعضی از بیمه‌ها چنین قانونی وجود ندارد. عرض می‌کنم چرا قوانین همسان نیست که مردم عذاب نکشند.
5684---0916
* از شرکت برق منطقه‌ای آبادان درخواست می‌شود با مشکل روشنایی پل بهمنشیر از تانکی ابوالحسن تا روستای عدن برای جلوگیری از سرقت خودروهای اهالی مساعدت نماید.
یک هموطن آبادانی
* می‌خواستم خطاب به مسئولین بگویید در سالی که با نام فرهنگ نامگذاری شده به فکر ما کتابدارها باشند. با سابقه 7 سال کتابداری در مسجد حقوقم ماهیانه 300 هزار تومان است.
5001---0913